Wiebelmeiden 7

Lieve Mier, Pink en Patricia,

Allereerst, jullie zijn absoluut geen zeuren! Onthoud dat goed.
Ik behoor tot de categorie mensen die het enorme geluk mocht hebben snel zwanger te raken. Toch is het voor mij geen vanzelfsprekendheid geweest, aangezien ik in mijn omgeving meer dan genoeg van dichtbij heb meegemaakt dat het niet altijd even makkelijk gaat. Ik ben daar ook heel dankbaar voor. Ook al ken ik jullie pijn niet zelf, de kleine voorstelling die ik me er van kan maken is al pijnlijk genoeg, laat staan hoe het werkelijk is.
Nu hebben de afgelopen weken toch wel vol gestaan met blij nieuws, zoals de geboortes van Lise en Benthe, de zwangerschap van Vs.... Dat maakt het allemaal nog confronterender.

Weet in elk geval dat ik alle begrip heb voor jullie gevoelens en ook vind ik dat jullie gewoon deze gevoelens moeten blijven delen. Voel je niet bezwaard. We zijn er hier voor elkaar, waar het ook over gaat.

Ik hoop zo dat jullie snel vooruit kunnen kijken naar een mooie toekomst zoals die door jullie zo vurig wordt gewenst. Ik gun jullie meer dan wie dan ook het geluk dat ik nu zelf mag ervaren met Benthe.

Dikke knuffel en take care,
Anoek

de tranen rollen over mijn wangen van jullie lieve woorden! bedankt!
ik heb gelukkig wel veel steun van jullie,en kan mijn gevoelens hier gelukkig wel uiten,ook ik ben weleens bang van dat er wordt gedacht van oh daar komt die zeur weer aan maar denk ook echt wel dat jullie onze gevoelens begrijpen.

xxx mier

Lieve Pink, Mier en Patricia,

ik wens zo dat jullie binnen afzienbare tijd ook positief nieuws mogen vertellen. En tot die tijd hoop ik dat elk van jullie schrijft wat er in je omgaat ook al is dat voor een langere periode niet zo blij en happy. Ik denk dat we met z'n allen heel goed begrijpen dat zwanger worden en blijven een heel wonder is waar je soms helaas lang op moet wachten. En dat wachten, wachten, en wachten duurt lang en is zwaar. Vooral omdat je overal om je heen geconfronteerd wordt met wat je mist.

veel sterkte en een dikke knuffel

vs

Lieve meiden,

bedankt voor alle felicitaties. Het is nog steeds erg onwerkelijk en ik kan het nog niet geloven. Ik heb het idee dat ik dit weekend nog een flink potje moet  gaan janken om alles van de afgelopen weken eruit te laten. We wachten wel af.

liefs
vs

Lieve Mier, Patricia en Pink,

onee, jullie zijn echt geen zeuren hoor, dat mag je nooit denken. Jullie hebben een grote wens en het is ontzettend moeilijk en vervelend dat die nog niet is uitgekomen.

Als ik terugkijk op mijn 'wiebelperiode' vind ik mezelf juist een zeur. Ik had het ontzettende geluk snel zwanger te zijn, en dan nog vond ik 4 rondes al lang. Ik kan me niet half voorstellen hoe jullie je nu voelen en weet eigenlijk niet goed wat ik moet 'zeggen'.

Ik kan jullie alleen laten weten dat ik met jullie meeleef en meevoel en echt zo ontzettend hoop dat jullie kinderwens snel vervuld zal en mag worden en dat jullie snel kunnen ervaren hoe mooi en overweldigend zwanger zijn en (uiteindelijk) mama zijn is.

Sterkte en schrijf/mail gerust van je af! Daar is het forum voor.

Veel liefs en een warme knuffel,

Ukkie26

Lieve meiden, de tranen sprongen in mijn ogen toen ik jullie lieve berichtjes las...... Wat ben ik blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan!!!! En zwangere meiden/mama's: ik reageer misschien niet heel veel op jullie mooie verhalen, maar ik lees ze altijd wel en ik leef echt heel erg met jullie mee, dus begrijp me niet verkeerd...... Het is soms alleen heel erg moeilijk, nu ook weer, de spanning bouwt enorm op omdat we over twee weken de uitslag krijgen. Fijn dat jullie er voor mij (en ons) zijn.

Liefs Pink

Lieve meiden,
Gister waren mijn vriend en ik 11 jaar samen. Eigenlijk zouden we lekker samen uiteten gaan, maarja daar hadden we eigenlijk geen zin in. We hebben de hele dag lekker samen kunnen zijn en s'avonds zijn we na lange tijd ieder onze eigen weg gegaan. Ik ben na weken weer is wezen stappen gister. Aan de ene kant voelde het heel raar om niet thuis bij mijn mannetje te zijn, maar ja er komen nog wel meer jaren om te vieren. Ik heb het gister echt weer onwijs naar mijn zin gehad. Moest wel ff weer wenen, we waren al zolang niet geweest. Op naar koninginnendag, dan gaan we lekker weer naar de stad s'middags.

Zo eindelijk ben ik vandaag van mijn ongi of zeg. Ik was dit keer echt lang ongi voor mijn doen. Normaal ben ik het 2a3 dagen en nu 5 dagen. Had deze keer ook erge last van mijn buik en onderrug. Gelukkig is het nu weer over en gaan we weer snel aan de wiebel.
@Anoek, Ik vond jou berichtje echt super lief en kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen. Je leeft echt altijd zo met ons mee. Vind het echt super om te lezen.
Hoe bevalt het moederschap?. Kan je je draai een beetje vinden? Ik weet nog als de dag van gister hoe ik me voelde toen ik net was bevallen. Ik zat echt op een roze wolk en daar heb ik echt ook heel lang opgezeten. Soms doet die kleine iets of zegt iets en dan voel ik me weer op die wolk zitten dus eigenlijk gaat dat nooit meer over.

@Vs, Jij natuurlijk ook ontzettend bedankt voor je lieve berichtje. Ik vind het echt zo fantastisch voor je. Je geeft ons echt zoveel hoop. Nou meid probeer in ieder geval lekker te gaan genietem want er komt je een hele mooie tijd tegemoet.
Nou ik zit dus alle berichten 1voor1 te lezen en wilde ze dus ook 1voor1 beantwoorden, maar ik zit nu daar alle lieve woorden gewoon te janken hier. Soms he denk je echt waar ben ik aan begonnen. Elke keer weer die teleurstelling als je ongi word. Echt zo frustrerend. Je probeert het van je af te zetten en er niet teveel mee bezig te zijn. Nou soms lukt dat een maandje, maar al gauw kom het weer terug en houdt het je weer de hele dag bezig. Waarom lukt het niet, waarom duurt het zolang, waarom ik!!!! Je bent blij voor andere maar toch ook wel een klein beetje jaloers. Je probeert een muur om je eigen heen te bouwen om niet zoveel gekwets te worden, maar helpen doet het niet. Het blijft zeer doen hoe blij je ook bent voor een ander. Het steekt dat het bij jou niet wilt lukken. Ik had in mijn hoofd wel het idee dat het lang zou gaan duren omdat het bij mijn dochtertje ook lang duurde. Dus dan ga je daar al vanuit. In mijn hoofdje had ik gedacht dat ik er weer ongeveer 18 mnd over zou gaan doen en dat ik uiterlijk aanstaande augustus wel zwanger zou zijn, maar die hoop is nu wel een beetje weg. De mnd augustus is voor vele nog ver weg, maar voor mij komt hij veels te snel dichtbij.
Liefs xxx

Lieve meiden,

Fijn dat we jullie steun kunnen bieden, want dat is wat we graag willen. Meiden, geef de hoop niet op, ook al is dat soms niet makkelijk. Blijf vertrouwen hebben in een goede afloop! Ik weet zeker dat ook jullie straks dit mooie geluk zullen meemaken!

Hier is het een emotionele dag.... Wat kunnen geluk en verdriet dicht bij elkaar staan. Ik heb jullie eerder al verteld dat een van mijn konijnen steeds ziek was... Vannacht is ze overleden.... Dit doet zo'n pijn. Ik kan het nu niet eens typen zonder te huilen....Mn andere konijntje is zn partner verloren en dat vind ik ook weer zielig... Gelukkig doet ie het goed. Hopelijk blijftdat zo, zodat we over een paar weken eens kunnen kijken voor een nieuw vriendinnetje. Soms kunnen ze directwegkwijnen en moet je meteen een nieuw vriendje erbij zetten. Dat zou nu wel erg veel gevraagd zijn, ook al zou ik het meteen doen als het nodig zou zijn. Mn lieve konijntje is best oud geworden en heeft een mooi leven gehad. Ze heeft geen pijn geleden, dusdat geeft ook wel weer een gerustgesteld gevoel.
Pfffff.... moest dit even kwijt...

Voor de rest gaat het allemaal prima. We beginnen langzaamaan ons ritme te vinden met zn 3tjes!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Terug
Bovenaan