Wiebelmeiden 7

anoek wat sneu voor je dat je konijntje is overleden.
sterkte ermee...

Anoek, wat vervelend van je konijntje. Je gaat je toch erg hechten aan zo'n beestje, dus afscheid nemen is moeilijk. Denk maar terug aan de mooie momenten die jullie met "konijn" hebben gehad, misschien maakt dat het makkelijker. En af en toe een blik op jullie mooie Benthe, misschien verzacht dat de situatie wat.

Pink, Patricia en Mier, hoe gaat het met jullie? Trekken jullie het nog? Lijkt me een moeilijke situatie waarin jullie zitten. Aan de ene kant natuurlijk blij voor VS, maar aan de andere kant ongetwijfeld heel teleurgesteld en verdrietig dat het bij jullie maar niet wil lukken. Veel sterkte meiden, ik duim voor jullie.

Hier is alles prima, heb vanmiddag lekker gewandeld en van het zonnetje genoten!

Fijne avond en tot snel.

Knuffel,

Ukkie26 (& Lise)

Hoi meiden,

Hier ook een berichtje uit de zonnige Achterhoek!
(Kunnen we ons al een beetje voorbereiden op de Griekse temperaturen Mier ;-) !)

We hebben nu de definitieve vluchttijden.
Volgende week vrijdag vertrekken we om 6.45 uur vanuit Düsseldorf en op 9 mei vliegen we om 12 uur 's middags weer terug.
Lekkere tijden wel, vind ik zelf.

Hebben de andere meiden hier ook nog vakantieplannen?

Geniet nog even van het avondzonnetje meiden!

Liefs, Twinkel3

Lekker hè?, dat zonnetje. Laat het voorjaar nu maar komen!

@Twinkel, wat ga je al snel op vakantie! Lekker hoor.
@Mier, jouw vakantie komt ook al snel dichterbij, geniet er lekker van. Na hoeveel tijd mogen jullie terug naar de gyn? Weet dat je uitslagen toen goed waren, maar toch.
@Pink, jij hebt binnenkort ook lekker een weekje vrij toch? Nog even en dan krijgen jullie de uitslagen, hoop voor je dat alles er zo uitziet dat jullie snel met de behandeling kunen beginnen. Kan me voorstellen dat je nu het gevoel hebt een beetje stil te staan, dan kun je hopelijk weer verder.
@Patricia   Gefeliciteerd dat jullie alweer 11 jaar samen zijn, wat gaat dat snel hè? Wij zijn in sept. 10 jaar samen.  Loop je nu nog wel in het ziekenhuis, of niet? Sorry dat ik het even niet meer weet...

liefs Tara

Hoi Hoi,

Wat een weertje he?? Ik ben vandaag lekker in de tuin bezig geweest en zit nu ff lekker te genieten van het weer. Die kleine is al de hele middag in de tuin, heerlijk gewoon. Ze zit dan soep te maken van blubber wat ik dan moet opeten, hihi. Ze is nu ff de papa aan het helpen met onkruid wieden in de vortuin. Het si daar net een oerwoud. Wist niet dat onkruid zo snel kon groeien. Vorige week stond er bijna niets en nu!!!

Hier gaat het nu wel weer redelijk. Zit alweer beter in mijn vel. Het lekkere weer helpt daar wel bij.

@Tara, Geeft niets hoor dat je niet alles van iedereen kan onthouden. Ik vergeet zelf ook weleens wat. Voorlopig loop ik niet aan het ziekenhuis. Mijn vriend moet rond juni juli weer een potje inleveren. Aan de hand van die uitslagen gaan we kijken hoe het verder gaat. Op het moment slik ik dus ook geen clomid. Moet zeggen dat ik me er wel goed bijvoel hoor om ff niet in het ziekenhuis te lopen. Ik had best wel last van die hormonen. Heb al niet zo heel veel geduls, maar met de clomid helemaal niet. Voor mijn gezin is het dus wle ff fijn dat mama niets slikt, hihi. Maar goed we moeten het maar afwachten hoe het loopt. Ik denk zelf dat het heus wel goed gaat komen. Ik ben volop aan het genieten van mijn dochter en heb het dalijk ook druk zat. Nog ff en dan gaat ze naar de kleuterschool.
@Mier, Hoe ist?? Voel je je eigen ook al weer wat beter???
@Vs, En al een beetje aan het idee gewend???

Liefs xxx

hey,

@twinkel; wat een fijne tijden zeg! iets anders als op schiphol (heen klopte wel,alleen terug niet) ik hoop dat onze tijden een beetje overeenkomen wat er op stond.
voor jullie is het al bijna zeg! nog een goede week! lekker!!!
ik hoef nog maar 11 x te werken en dan heb ik ook lekker vakantie,dus ben al aan het aftellenen dan heerlijk een weekje genieten van de zon!

@tara; wij mogen in december terug komen,dus we hebben nog een half jaar.
heb je al buikfoto s? ben onderhand weleens benieuwd hoor! kunnen we weer gaan radendenk dat jij een jongen  krijg,twinkel een meid,vlinder een meid en van pippie heb ik helemaal geen voorstelling want ik heb geen foto of niks van haar,dus pippie foto! wil eerst buiken zien!!!! dan ga
ik officieel raden. vs bij jou wacht ik nog maar even af want misschien krijg jij wel een tweeling

@patricia; ik voel me nog steeds niet echt ok,maar dat zal pas komen als ik zwanger ben denk ik ! ik kijk wel erg uit naar de vakantie,lekker relaxen!

@ukkie en anoek; hoe gaat het met lise en benthe?

@vs; alles goed? dring het al door? wanneer krijg je de echo?

@pink,vlinder en pippie; alles goed met jullie?

ga nu douchen en dan gezellig naar mijn zus en de kids!

xxx mier

Ja, idd al bijna vakantie Mier. Heerlijk hoor!
Ik begin zo langzamerhand al te denken aan het inpakken van de koffers.
Voor jou is het ook zo tijd om  te vertrekken meid enne... Rhodos is echt prachtig hoor!
Ik hoop dat het weer ook mee wil merken.
Ik zag op weeronline dat het begin deze week nog boven de 30 graden was en aan het eind van de week 18 graden. Wat een verschil zeg! Ik hoop toch op minimaal een graad of 23 overdag.

Grappig trouwens die voorspellingen van jou.
Dacht ik in het begin nog heel stellig dat het een jongetje zal gaan worden, tegenwoordig droom ik steeds dat het een meisje gaat worden.
Ik kan er dus nog geen peil op trekken.
Gewoon nog een paar maandjes geduld hebben dus.
Ik zal je weer een buikfoto toesturen Mier (ik heb idd wel meer een "meisjesbuik" als ik de bakerpraatjes mag geloven).

@Mier, in december dus terug naar de gyn. Hoe kijk je hier zelf tegenaan?
Vind je het te ver weg, of vind je het ergens wel prettig dat dat nog even duurt?
Ik hoop natuurlijk dat jullie heel snel zwanger zijn en dat je de gyn niet nodig zult hebben. Mocht je december echt nog te lang vinden duren, dan is het denk ik helemaal niet raar om wat eerder contact op te nemen.
Bij ons is er ook niet iets duidelijks uit de onderzoeken gekomen, maar ik vermoed dat ik door de Clomid een superei heb gehad ofzo, want toen was het wel raak.
Ik duim nog steeds hard voor je meid.
Wanneer is nu je nieuwe NOD en wiebelperiode? Valt die een beetje samen met de vakantie?

Ik ga zo nog even de tuin in en dan maar eens voorbereidingen treffen voor het eten van vanavond.

Tot gauw meiden.

Liefs, Twinkel3

Oooooow Mier en Twinkel...Lekker naar Griekenland!
Daar zijn wij ook helemaal fan van.

Wij gaan volgende week lekker een weekje weg met de auto.

Alles goed verder met iedereen?

x-vlinder

Terug
Bovenaan