Wiebelmeiden 7

Wij gaan in de zomervakantie ook naar Griekenland, heerlijk!!!

Twinkel, mag ik ook buikfoto's van jou??????

Hier geen nieuws, ben gisteren in de tuin geweest en heb nu ontzettende spierpijn!!!

Pink

@twinkel; ik heb een dubbel gevoel betreft december,aan 1 kant vind ik het zo omdat we al 16 maanden bezig zijn en nog niks hebben! maar aan de andere kant denk ik we hebben nog een kans of 8 dus ... (wie weet) hoop dat ik van tevoren natuurlijk al zwanger ben. als ik het niet meer trek ga ik al eerder naar de dokter voor december,want zo kan het ook niet langer als er niks gebeurd,dan maar hulp!

ik hoop dat het weer echt goed is hoor! een graadje of 25/26 mag het van mij wel wezen.

allemaal naar griekenland! welk eiland ga je pink?
en waar gaan jullie met de auto heen vlinder?

xxx mier

twinkel mijn nod valt nu ongeveer rond 12 mei maar kan ook iets later zijn want had een rare menstruatie dit x en erg lang! dus als ik weer terug ben dan zal gelijk mijn ei zijn dus dan heb ik mijn schatje een week niet gezien dus .... hahahaha!
hoop natuurlijk als ik op vakantie ga dat ik zwanger ben maar durf er niet meer op te hopen!

xxx

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2008 19:32:18'));

@twinkel; ik heb een dubbel gevoel betreft december,aan 1 kant vind ik het zo omdat we al 16 maanden bezig zijn en nog niks hebben! maar aan de andere kant denk ik we hebben nog een kans of 8 dus ... (wie weet) hoop dat ik van tevoren natuurlijk al zwanger ben. als ik het niet meer trek ga ik al eerder naar de dokter voor december,want zo kan het ook niet langer als er niks gebeurd,dan maar hulp!

xxx mier

Je hebt helemaal gelijk hoor Mier.
Wanneer je het gevoel hebt dat je graag eerder terug wilt gaan naar de gyn, zeker doen en anders heb je idd nog 8 kansen voor december. Hopenlijk valt snel het "lucky shot"     ;-)

Liefs, Twinkel3

Hoi meiden,

Heb nu al 2x op het punt gestaan een bericht te posten, maar telkens kwam er weer iets tussen. Gisteren had ik zelfs al een halve bericht getypt...

Hoe is het met jullie allemaal?

Twinkel en Mier, heerlijk hoor lekker op vakantie! Ik moet nog even wachten tot augustus, maar aan de andere kant heb ik nu 4 maanden verlof, hihihi...

Pink, het schiet voor jullie nu echt op voor de volgende afspraak in het zh. Ben je daar zenuwachtig voor?

Patricia, je dochtertje al bijna naar school.... Vind je het moeilijk? Schijnt een behoorlijke mijlpaal voor veel ouders te zijn. Gaat dat voor jou ook op? Lijkt mij best wel moeilijk.

Hier gaat alles goed! Benthe heeft echt 2 dagen met veel huilen gehad, maar vandaag en gisteren gaat het heel erg goed. Vandaag heeft ze alleen al 2x gespuugd, zo zielig...Nu heeft ze denk ik haar huiluurtje. We vinden inmiddels steeds meer ons ritme, en moet zeggen dat dat wel erg fijn is.

Morgen hebben we een bruiloft. De eerste keer dat Benthe in de auto mee gaat. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. We nemen haar mee. We gaan ook maar een uurtje, want langer is voor mij echt nog niet te doen en gaat daarnaast ook niet met Benthe. En nu al oppas voor Benthe wil ik echt niet...

Verder ben ik op zoek naar een nieuw vriendinnetje voor mn konijntje. Ik vind het zelf erg moeilijk, maar zie dat hij een maatje mist en dat gaat me ook aan het hart...
Wordt vervolgd dus... "op goed geluk... met konijnen!"

Liefs Anoek

ik hoop het ook twinkel!

anoek wat fijn dat het al wat beter gaat met benthe!

morgenochtend heb ik een districtmeeting en dan heerlijk WEEKEND!!!!!!!
morgenmiddag sporten en zonnenbanken en zaterdag lekker shoppen in amsterdam!

jullie nog plannen?

xxx mier

Anoek, veel plezier op de bruiloft!  

Mier, dec duurt idd nog wel lang. Hopelijk ben al lang voor die tijd zwanger, en anders gewoon bellen hoor als het je te lang duurt. Sterkte..
Oja en heel veel shopplezier in Amsterdam, maar dat gaat vast wel lukken.

Ik moet morgen nog gewoon werken, en zondag op verjaardag.   Natuurlijk gaan we ook nog even van het mooie weer genieten!

liefs Tara

Terug
Bovenaan