Wiebelmeiden 7

Hoi Meiden,

Hoe is het met jullie???
Vandaag ben ik heerlijk wezen relaxen in de Zwaluwhoeve. Dat is zo'n sauna en beauty gebeuren. Nou het was echt super lekker. Ondanks dat er veel bewolking was ben ik gewoon verbrand in mijn gezicht. We hebben wel veel buiten gezeten. Ik had het steeds zo warm van die sauna dat ik ff moest afkoelen. In het begin vond ik het super eng, want je moest in je naakkie. Na een tijdje kon het me echt niks schelen. Heb zo genoten dat ik snel weer terug ga.

@Anoek, Ik vind het idd erg moeilijk dat mijn kleine naar de kleuterschool gaat. Ik heb haar natuurlijk in principe 4 jaar bij mij gehad en dan nu ineens moet ze hele dagen naar school. Het is zeker weten een hele mijlpaal. Ik denk ook zeker wel dat als ze dalijk een tijdje op school zit dat het vnzelf allemaal wel went. Ik kan tenslotte nog steeds dan volop genoeten van haar. Mijn dochter is er trouwens erg aan toe hoor om naar de echte school te gaan.
Kan me trouwens goed voorstellen dat je Benthe nog niet naar de oppas wilt brengen. Ik heb daar zelf ook best wel lang meegewacht. Ze is tenslotte nog zo klein.

Liefs xxx

Hallo.

Hier is lekker heel wat afgekletst! Gezellig!

Patricia dat jullie meisje alweer 4 wordt leuk! Naar school zal wel even wennen zijn voor iedereen zowel voor haar als voor jullie als ouders maar wel heeeel leuk hoor! Misschien kan je van Twinkel alvast wat kleuterliedjes leren (haha). Ik ben daar geen ster in hoor vandaar dat ik liever met wat oudere kinderen werk!

Mier jij gaat al bijna op vakantie...Dat is lekker zeg! Ik ben helemaal fan van Griekenland. Ik vind het daar zo pitoresk, gezellig, gastvrij, lekker weer, mooie baaitjes, lekker eten, terrasjes uitproberen met lekker sapjes...kortom heerlijk.
Wij gaan meestal naar de wat kleinere eilanden. We hebben ook een paar jaar gehopt (islandhoppen op eigen initiatief zonder uitgesptippelde plannen)  dat is zoooo leuk! Alvast heel veel plezier want volgens mij wisselen wij elkaar af met vakantie en dan kunnen we dus lang niet meer naar elkaar schrijven.

Pink voor jou komt het allemaal steeds dichterbij. Binnenkort staat jullie ziekenhuisbezoek weer gepland. Ik wil je daarmee heel veel strekte en succes toewensen!

Tot over een weekje allemaal!

x-vlinder

Hallo meiden,

Ook hier komen we steeds meer in vakantiestemming met dit mooie weer.
Nog twee dagen werken en dan heerlijk bijna 2 weken vrij.

@Patrica, helemaal niet gek hoor dat je het een hele stap vindt dat je dochter naar de kleuterschool gaat. Het is ook wel echt een heel verschil met een peuterspeelzaal of KDV. Bij ons mogen de instromers eerst 10 ochtenden komen kennis maken en dat is vaak al erg vermoeiend. Op school gaat het dan vaak nog wel (enthousiast aan het spelen), maar thuis vallen ze vaak op de bank al in slaap.
Gelukkig wennen de meeste kinderen snel en weten ze na een paar weekjes al niet meer beter. Enne, niet de kinderen moeten alleen wennen hoor, ook zie ik regelmatig moeders een traantje wegpinken hoor bij het afscheid nemen. Het is idd ook wel weer een stuk meer loslaten. Alle begrip hoor meid. Ik hoop dat ze snel haar plekje zal vinden.

@Mier, hoe was het in A'dam? Een heerlijke stad vind ik het altijd om in rond te lopen. Vooral nu het zo'n mooi weer is is het altijd zo gezellig in de stad.

Fijn weekend nog allemaal.

Liefs, Twinkel3

amsterdam was weer erg leuk! lekker veel gekocht! alvast wat shirtjes voor griekenland.

vlinder een hele fijne vakantie gewenst!!! ik moet nog 3 weekjes wachten! ach dat is ook weer zo voorbij!

twinkel voor jou is het echt al aftellen! het is nog minder als een week,joehoe!!

xxx mier

Ha meiden,

hier weer een berichtje vanuit (zonnig) mamaland.

Alles prima hier. Gisteren zijn we voor het eerst naar het consultatiebureau geweest. Lise was gegroeid: 54 centimeter en 4340 gram. Dus 4 cm en 800 gram gegroeid in ruim 3 weken. Verder was alles goed!

Vlinder, lekker hoor, bijna op vakantie. En Mier, voor jou is ook het aftellen begonnen. Wat voor weer is het in Griekenland nu? Vast wel mooi, zonnetje, graad of 25... Geniet ervan!

Pink, met jou ook alles goed? Spannende tijden voor jou, sterkte.

En Anoek, hoe was de bruiloft? Heeft Benthe zich gedragen?

Geniet van het mooie weekend,

Ukkie26

twinkel heb je je koffer al ingepakt? een vriendin van mij zit nu in marmaris en daar is het elke dag rond de 28 graden dus erg lekker! en dat is vlakbij he! alleen savonds koelt het erg af dus een vestje meenemen.

ukkie het is dus rond de 28 graden,lekker he,ik heb er echt heel veel zin in,maar nu eerst twinkel lekker naar kreta! ik nog 3 weekjes geduld!

xxx mier

De koffer is al wel van zolder gehaald Mier, maar moet nog wel gepakt worden.
Heerlijk zeg, ik krijg al helemaal een vakantiegevoel!

En Mier, voor jou duurt het ook niet lang meer.
En Rhodos is zooooooooooo gaaf!
Lekker genieten hoor meid!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan