Wiebelmeiden 7

waarom is het zo rustig??
nog 4 daagjes twinkel  en lekker de koffer al van zolder gehaald! nu nog inpakken!
ik ga volgend weekend de koffer van zolder halen,en dan inpakken geblazen!
leuk om te horen dat je rhodos zo leuk vond,ben benieuwd! ga flink wat foto s schieten.

'nog 2 daagjes werken van de week en dan alweer weekend! lekker hoor met al die dagen ertussen.volgende week nog 4 en die week daarop nog 3!!! EN DAN VAKANTIE!

afgelopen donderdag is trouwens een vriendin van mij bevallen van een gezonde dochter,gelukkig alles goed want ze hebben al een gehandicapt zoontje van 6! die heeft al heel veel meegemaakt dat ventje (heel veel hersenbloedingen)

xxx mier

Hallo!!!

Als het goed is gelukt, hebben jullie eindelijk buikfoto's van mij!
Op mn hyves staat ook 1 foto.

xxx Tara

Jaaa Tara, foto's! Heb 'm ontvangen hoor, per mail. Mooi, subtiel buikje.

Jullie box lijkt trouwens verdacht veel op de onze...die van ons komt van babyland vandaan, wit met een lade eronder. En die van jullie?

Enne Mier, lekker gevoel zeker, dat je bijna op vakantie gaat? En het weer daar..heerlijk. Hier regent het nu, en jij gaat lekker naar de zon, graad of 25...Hmmm.

Ik ga nog gauw even slapen hoor.

Tot later!

Ukkie26

Hey ukkie, volens mij is het idd dezelfde, deze komt bij babydump weg. Het is alleen niet mijn box! Wij hebben een witte rocco zonder lade. De foto's zijn bij mn schoonzusje gemaakt. Zij is inmiddels ruim 35 weken..... spannend dus! Nog even en dan wordt ik voor het eerst tante.

Ga nu snel aankleden, wat anders kom ik te laat!
Tot later, Tara

Hoi Meiden,

Hier alles goed!! Nu wilde ik net alleen ff op die ene site (weet niet meer hoe hij heet) kijken wanneer mijn ei eigenlijk moet komen en wanneer ik ongi moet worden, maar ik weet niet meer hoe hij heet. Kunnen jullie me misschien ff helpen. Ja kan er ook banners maken!! Hoop dat jullie weten welke ik bedoel.

@Tara, Ik heb helemaal geen foto's ontvangen in mijn mail!!
@Mier, Twinkel, Lekker hoor bijna naar het mooie weer. Heerlijk. Hoop dat het hier ook wat beter gaat worden.
@Anoek, Hoe is het met jou en de kleine Benthe
@Ukkie, En met jou en Lise ook alles goed??

Liefs xxx

Ha Tara,

ah, ik vond al dat je box zo snel stond...haha. Wel leuk hoor, dat je gelijk zwanger bent met je schoonzusje...en spannend. Hopen dat ze niet 'jullie naam' hebben, daar was ik bij 1 vriendin van me best een beetje bang voor. Maar gelukkig...hun dochtertje heet Julia.

Mier, alles gaat prima hier hoor. Lise groeit goed en ze is een tevreden baby. En het is echt ongelofelijk te zien hoe snel die kleintjes veranderen.

En...ze lacht! Dat is echt zo leuk! Het zijn geen stuipjes meer, het is echt gericht. En vanaf afgelopen weekend (dus met 3,5 week) al! Ben benieuwd wanneer ze er geluid bij gaat maken...

Ik ga me nu maar eens douchen, ben pas net uit bed (jaja, foei, ik weet het).

Meiden, tot snel.

Liefs, Ukkie26 en Lise

Goedemorgen!

Ook hier nog in pyama, ha ha!! Ben er nu een uurtje uit. Benthe eerst de fles gegeven en nu is mn mannetje boodschappen doen. Aangezien Benthe niet wil slapen en wakker in haar bed ligt te murmelen, blijf ik dus maar even in pyama zitten. Durf dan niet te gaan douchen... hahahaha, over een tijd is dat vast wel anders ;-)
Benthe doet het goed! Ze eet goed, alleen overdag slapen gaat niet altijd zonder veel huilen... het verschilt een beetje per dag. Merk wel dat als we weg geweest zijn met haar, dat ze dan onrustiger is. Vannacht heeft ze echt als een roosje geslapen en wij dus ook!
Toch even boven gaan kijken... hoorde zo'n raar geluid en aangezien ze nog wel eens spuugt... nee hoor, ze ligt gewoon rond te kijken. heb op een afstandje even naar haar staan kijken en langzaam zakte haar oogjes dicht, dus hopelijk slaapt ze nu!
Vanmiddag gaan we voor het eerst naar het consultatiebureau, naar het inloopspreekuur. We kunnen haar dan wegen en meten. ben zo benieuwd hoeveel ze gegroeid is!

Mier... je hebt bijna vakantie!! Lekker hoor!

Patricia, wanneer is de eerste schooldag van je dochter?

Pink, voor jullie is het volgende week zover hé?

Mannetje is thuis, dus ga zo even douchen!

Liefs

Hoi,

Wil ff laten weten dat Benthe goed gegroeid is. In 1 week tijd is ze 330 gram aangekomen en ze weegt nu 3730 gram. Ook hebben we inbakeren besproken op het CB en daar zijn we vanmiddag mee begonnen. De start is veelbelovend :)

Liefs

Terug
Bovenaan