Wiebelmeiden 7

Ukkie, wat leuk dat Lise al kan lachen! Kan me voorstellen dat je daar intens van kan genieten.

Wat gaan jullie morgen doen met koninginnedag?

Patricia, heb je nogmaals gemaild, heb je ze nu wel ????

Tara

twinkel alvast een heel fijne vakantie als ik je niet meer spreek want zal de komende dagen wat minder op het forum zijn want mijn vriend is nu ook de komende dagen vrij!

tara mooie foto s hoor!

patricia beetje laat maar bedoel je babybrabbel.nl

xxx mier

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2008 21:06:14'));

Patricia, of bedoel je http://www.fertilityfriend.com ?

Of http://www.9maanden.com ?

Meiden,

Voor wie een gokje wil wagen om het geslacht van Tara's baby te raden:
bij de wiebelmama's staat weer een lijstje (net als toen van Ukkie en mij).

Mier, zou je het voor de 3e keer goed gaan hebben?!!

X

Hoi Meiden,

Zo gisteravond een verjaardag gehad van mijn vriendin. Lisa had gistermiddag ff een paar uurtjes geslapen en mog dus ook mee. Het was echt heel gezellig en Lisa heeft het erg naar haar zin gehad. We waren alleen wel erg laat thuis, half 12. Toen we thuis kwamen nog ff 10min op de bank gezeten en toen lekker naar bed. Lisa heeft lekker naast mij gelslapen, heerlijk!!! Vanmorgen werd ze om 9uur wakker en nu ligt ze bij te komen op de bank. Vanmiddag gaan we koninginnedag vieren bij ons in de buurt en om 4 uur gaat ze logeren bij haar oma. Mama gaat vanavond STAPPEN!!!! Morgen hebben we weer een drukke dag want dan zijn mijn schoonouders jarig. Jaja alebei tegelijk.

@Ukkie, Wat leuk dat Lise nu lacht. De veranderingen gaan idd snel he.
@Anoek, Lisa de eerste schooldag is op 4juni, We gaan eerst een weekje naar Landal na haar verjaardag, maar op 18mei gaat ze voor de 1ste keer wennen.
Zo Benthe is dd lekker gegroeid. Hopelijk werkt het inbakkeren goed. Lisa van mij sliep ook moeilijk enzo en heb haar toen in een deken/slaapzak gelegt en toen sliep ze heel goed.
@Tara, Bedankt heb ze binnen gekregen. Mooie foto's!!!
@Mier, Ja bedankt, die bedoel ik babyrabbel.nl.
@Twinkel, Fijne vakantie!!!!!

Nou ik ga moet nog een hoop doen voor ik weg kan vanmiddag. Ga dus ff snel aan de slag. Gezellige koninginnedag allemaal!!!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan