Wiebelmeiden 7

patricia 18 mei? dat is op zondag! dat is de dag dat we vertrekken naar griekenland! denk dat je de 19 e bedoel

Hoi meiden,

Ik ga er een weekje tussenuit.
Vannacht om 3 uur vertrekken wij richting Dusseldorf om morgenvroeg naar Kreta te vliegen.

Tot gauw meiden!

Liefs, Twinkel3

Hallo allemaal,

Lekker wezen stappen Patricia?

Pink, jullie moeten morgen weer naar het ziekenhuis voor de uitslagen toch? Heel veel succes!

liefs Tara

Twinkel zit nu lekker in Kreta! heerlijk!

vandaag lekker wezen shoppen in Den Bosch,was wel druk...
niet veel gekocht hoor!  alleen Sun van Jill Sander en een klein tasje voor de vakantie en een zonnebril.

xxx Mier

He meiden,

het is hier rustig zeg! Bijna iedereen is zeker of al met vakantie of bijna in de vakantie stemming?

Gister hebben we de eerste echo gehad en er was 1 embryo te zien. Alles zag er goed uit, voor zover je dat natuurlijk kan zien met 6 weken. Het was wel een opluchting dat alles goed lijkt en het maakt het allemaal wat meer waar.

Pink, hou je het nog een beetje uit tot maandag? Ik hoop dat je dit weekend wat afleiding hebt en je maandag goed nieuws krijgt.
Je vroeg een tijdje terug hoe het ook alweer bij ons zat. Manlief heeft een erg lage count waarvan er geen een tot de snelle zwemmers behoorde. Een reden hiervoor zou kunnen zijn dat hij vroeger is geopereerd aan  een niet ingedaalde bal en tevens een spataderkluwen heeft waardoor de temperatuur misschien te hoog is. Die kluwen kan men operatief verwijderen met wel/geen resultaat. Aangezien toen bleek dat het bij mij ook niet goed zat, heeft het verwijderen eigelijk geen zin. Bij mij waren mijn eierstokken aan de kleine kant en mijn hormoonwaarde op dag 3 te hoog. Samen geeft dat aan dat de overgang snel dichterbij komt.
Voor ICSI waren de kansen bij ons laag, ongeveer 20% als we al tot een punctie kwamen. Maar je weet het resultaat! Zolang er dus een kans is zou ik zeker aanraden om die te proberen.
Heel veel sterkte maandag en ik hoop heel erg op goed nieuws.

Mier: voor jou draaien mijn duimen ook overuren en hoop ik dat het deze ronde mag lukken. Alvast veel plezier in griekenland gewenst want ik ben er de komende week niet.

Patricia: leuk wezen stappen met koninginnedag?

Ik ben er over 1.5 week waarschijnlijk weer want ik moet voor mijn werk een week naar Toronto.

liefs
vs

Hoi meiden,

Het is hier zeker erg rustig, maar wat wil je?? Iedereen zeker een paar dagen (of wellanger) vrij en het is supermooi weer... Ik ben af en toe wel komen kijken, maar heb niet zoveel te melden, ha ha!

Vs, fijn dat alles er goed uit zag op jullie eerste echo! Klopte het hartje al of was het daar nog te vroeg voor? Denk te vroeg hé als je 6 weken bent. Dat zal je de volgende keer dan wel zien! Wanneer hebben jullie de volgende echo.

Pink, ik hoop dathet bij jullie net zo succesvol mag gaan verlopen als bij Vs!Spannend voor jullie, morgen is het zover. Heb je je zenuwen een beetje onder controle?

Patricia, goed bijgekomen van koninginnedag?!!

Mier, wanneer vertrek jij nu naar Griekenland?

Hier gaat alles erg goed. Sinds we Benthe inbakeren, gaat het zo ontzettend goed. Ze huilt nog maar amper, ze drinkt beter en is echt een blije tevreden baby! En dus ook een blije mama... wel moe, want vannacht kwam ze om de 2,5 uur voor een fles.. nacht ervoor had ze 5,5 uur geslapen en moesten we haar wakker maken voor de fles....

Geniet allemaal lekker van het mooie weer!

Liefs

vs fijn dat alles goed was op de echo! leuk hoor!

anoek ik ga  18 mei naar rhodos! dus nog 2 weekjes! nog 6 x werken!!! jahoeeeeeee!

ga nu lekker in de hangmat liggen! gisteren moeten werken met het mooie weer dus nu effe nog genieten vandaag van de zon!

fijne zondag iedereen

xxx mier

Hallo meiden.

Ik ben er weer. We hebben een hele leuke vakantie gehad. Echt super lekker om even weg te zijn.

Ik heb net even gepost bij de wiebelmama's en kom natuurlijk ook even hier kijken.

Pink ik wil je ook heel veel sterkte en succes wensen morgen. Het is zoals vs zegt..blijf hoop houden!

Mier jij hebt het nog lekker tegoed de vakantie. Is dit de vakantie samen met je vriendin? Als jij gaat zijn wij alweer aan het werk.

Patricia. Wanneer gaat je dochtertje naar school? Ik zag ook dat je weer lekker op stap geweest bent. Leuk hoor!

Ik heb ondertussen wat foto's zal ze zo even mailen naar jullie.

Ik ga snel weer genieten van het mooie weer.

Tot de volgende keer.

x-vlinder

Terug
Bovenaan