Wiebelmeiden 7

Goedemorgen,

Oohhh, wat was het heerlijk weer dit weekend! We hebben genoten, zeker met de vrije dagen ervoor meegenomen! Hmmm.

Gisteren zijn we naar een verjaardag geweest van de vader van een goede vriendin van ons. Lekker buiten in het zonnetje, heerlijk! Lise lag te slapen binnen, we zijn er van 3 tot half 9 geweest en het ging prima. Lise hield het goed uit, sliep goed en was, na een voeding en schone luier, vrolijk. Ze lachte volop naar iedereen! Geweldig. Het gaat zoooo goed allemaal, daar zijn we zo blij om!

En ook deze week en aankomend weekend mooi weer! Meiden, geweldig toch?

VS, echt top dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Wat een fijn bericht! Dat maakt het toch wat echter, toch? Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat je een goede zwangerschap zult hebben met een gezond kindje over een maand of 8.

Pink, ik hoop dat het bij jullie vandaag allemaal goedgaat. Sterkte meid, met de spanning.

De rest van de meiden: succes met wiebelen...

Ik ga gauw naar beneden: Lise lag heerlijk in de box te slapen, maar nu is ze wakker...

Geniet van het mooie weer en tot snel.

Liefs, Ukkie26

PS: ik ben bezig (jaja) een hyves aan te maken...duurt nog wel ff voordat ie af en actief is denk ik, maar dan weten jullie het alvast...

pink hoe was het vandaag in het ziekenhuis?

vlinder mooie foto s hoor! alweer terug van vakantie! was het leuk?

ukkie ook bijna hyves joh! leuk!

xxx mier

Hey meiden,

Wij hadden vandaag goed bericht: We gaan voor ICSI!!!!
Toen we binnenkwamen vertelde ze meteen dat ze goed nieuws had, er waren in totaal 8000 bewegende zaadcellen, meer dan genoeg voor ICSI dus! Mijn hormoonwaarden waren allemaal perfect, dus dat was ook erg fijn om te horen.
De wachtlijst is ongeveer 5 maanden, we staan nu dus op de wachtlijst en kunnen waarschijnlijk eind september/begin oktober beginnen. Eind juli moeten we nog een keertje die kant op om op de hoogte te worden gebracht van de medicatie en dan kunnen we onze laatste vragen stellen.
Mijn mannetje heeft nu bloed geprikt voor een chromosomenonderzoek, om te kijken of de slechte zaadkwaliteit een oorzaak is van zijn operaties van vroeger of dat er een erfelijke afwijking is, die  schadelijk kan zijn  voor een eventueel kindje.

We zijn heel erg blij met deze uitslag, een paar maanden geleden was dit nog het ergste scenario, maar je verlegt je grenzen he? Dit was de beste uitslag waarop we durfden te hopen en die hebben we gekregen. Bevrijdingsdag was dus ook letterlijk een bevrijdingsdag.

Het enige waarvan ik baal is dat ze vanaf nu maar één embryo terugplaatsen ipv twee, om de kans op een meerlingzwangerschap te  beperken. Nou ja, dat zien we dan wel weer, zover is het nog niet, maar dit hebben we maar weer!!! Er is vandaag een last van onze schouders gevallen, we hebben in ieder geval nog een kans om zwanger te worden, al is het 'maar' 25 tot 30 procent per behandeling. Die kans is er en we gaan er helemaal voor!!! Nu dus nog heel positief, we zullen vast wel weer een dipje krijgen, maar deze mogen we in onze zak steken!!!!!!!!!

Liefs Pink

wat een goed nieuws pink,jullie hadden zelf ook oktober voor ogen toch?
een hele last van jullie schouders afgevallen zeker?
alleen van de terugplaatsing is het een tegenvaller of niet? doen ze dat altijd in nederland?

xxx mier

Ohh Pink, wat een goed nieuws en wat zullen jullie opgelucht zijn! 5 maanden lijkt nog zo ver weg hé? Maar je weet nu dat er een mogelijkheid is en kijk naar Vs! Het kan zomaar in 1x gewoon raak zijn hoor :) Ik ben in elk geval heel blij voor jullie! En nu die positiviteit vasthouden meid!!

Miertje, bijna vakantie meid!!! Heb je er al zin in?

Btw dames, ook voor Vlinder kunnen jullie nu een poging wagen om het geslacht te raden bij de wiebelmama's!

Hier alles oke! Benthe doet het super! Met de regelmaat en het inbakeren gaat het erg goed. Ze heeft afgelopen nacht en 2 nachten geleden al doorgeslapen! We hopen dat ze dat nog veel vaker zal gaan doen, ha ha!!

Liefs Anoek

Wow Pink, fijn dat de uitslag zo goed was!   5 mnd lijkt idd lang (is ook wel lang) maar voor je het weet is het straks zover! Hopelijk gaat het bij jullie net zo goed als bij Vs, en is het de 1e keer gelijk raak. We blijven voor je duimen hoor. Wel balen dat ze maar 1 eitje terugpaatsen, voor je gevoel heb je dan iets minder kans, maar goed 1 kan ook genoeg zijn!   Is dat bij elk ziekenhuis hetzelfde trouwens?

Geniet nog even lekker van de uitslag!
liefs Tara

ja ik heb er superveel zin in! volgende week zondag joehoeeeee

ben je ook hntm aan het kijken?
wie gaat er uit vanavond denk je?

xxx mier

Terug
Bovenaan