Wiebelmeiden 7

Ooooo Pink,

Wat ben ik blij om een positief bericht van je te lezen! Ik heb het gevoel dat je op dit moment ook zelf positief bent. Goed zo hoor!

5 maanden lijken ver weg maar het wordt lekker zomer, de dagen zijn langer en dan heb je vaak ook wat afleiding en kun je ook leuke dingen gaan doen! Probeer dit ook lekker te doen en te genieten van de mooie dingen om je heen dan is het zo oktober!
Dit moet gewoon het jaar van de wiebelmama's en aankomende wiebelmama's worden.

x-vlinder

Hey Mier,

Nee, heb niet gekeken vanavond... vorige week ook niet. Mannetje wilde perse een film zien en ik heb Benthe nog een fles gegeven, dus... wordt de herhaling zaterdag. Heb het vorige week ook niet gezien, dus heb geen idee hoe het er voor staat op dit moment, ha ha!

Liefs

Hey mieden,

Ik heb jullie de mail van pippie met foto's doorgestuurd!

liefs Tara

Ps moet zo naar de zw gym , dus misschien nog tot vanavond

mooie foto s pippie! alleen moeilijk om te raden want je gezicht stond er niet op maar denk een jongen! kan nog veranderen misschien bij foto s van je gezicht!

xxx mier

Hoi hoi!

Wil ff l;aten weten dat jullie bij de wiebelmama's nu ook het geslacht van de babies van Vlinder en Pippie kunnen voorspellen!

Alles goed met iedereen? Lekker van het mooie weer aan het genieten of is het d eplicht die roept (werk). Ik ga vanmiddag -als het allemaal lukt- lekker wandelen met Benthe!Vandaag eerste dag alleen. Beetje vreemd, maar gaat prima! Mn meisje ligt nu in bed, dus ga eens even snel wat dingen doen!

Liefs

Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen?

Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter.
Ben helaas nog niet zwanger, maar gaan er wel weer helemaal voor.
Waarshijnlijk heb ik wel een vroege miskraam gehad (met 5 weken) was gewoon ongi (dacht ik) en een week later begon ik opnieuw te vloeien, steeds erger, toen heb ik een test gedaan en die was licht positief, ik wist wel al dat het niet goed was, aangezien ik al behoorlijk gevloeid had.

Zal niet meer heel vaak op het forum te vinden zijn want wil toch een beetje aftand nemen.

Hier is ook een hoop gebeurt zie ik, heb een beetje snel het een en ander gelezen
Anoek en Ukkie mama en alles is goed gegaan, gefeliciteerd meiden!!!

en Vs is ZWANGER wat super meid, gefeliciteerd!!!!!! Hoe voel je je?

Hoe is het met de rest?

liefs bo

Hey Bo, leuk om weer es wat van je te horen! Wel balen dat je nog niet zwanger bent, maar niet opgeven hoor! Een vroege miskraam is toch een teken dat er wel een bevruchting is geweest, dus het kan wel!

liefs Tara

Terug
Bovenaan