Wiebelmeiden 7

Goedemorgen allemaal,

Bo, leuk van je te horen! Ik vroeg me al af hoe het ging. Wel ontzettend vervelend voor jou en je mannetje dat jullie een miskraam hebben gehad, bah. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn, sterkte met elke maand wachten.

En Pink, wat een goed bericht! Er zit in ieder geval voortgang in het hele traject, hoe vervelend het ook is dat jullie in de mmm zitten. Ik hoop dat het goed gaat: het kan, kijk maar naar VS! Enne...25% kans om zwanger te raken per behandeling vind ik best veel hoor, dat geeft hoop! Sterkte voor jou en je mannetje de komende paar maanden.

Mier, ben jij je al helemaal aan het voorbereiden op je vakantie? Ik kan me zo voorstellen dat je onwijs veel zin hebt om te gaan, zeker nu het hier al zulk mooi weer is...heerlijk!

Patricia, is Lisa al naar school geweest? Dat moest ze toch binnenkort voor het eerst???

Hier alles goed. Met Lise gaat het prima, ze groeit echt als kool. Is natuurlijk nog wel klein, maar niet meer zo hulpeloos als in het begin. Ze tilt zelf haar hoofdje al op als je haar op de arm hebt, en als ze op haar buik ligt gaat ze kruipbewegingen maken (ze komt alleen niet vooruit, haha). Ze lacht de hele dag door, echt zo leuk!
Op mn hyves (jaja, dat heb ik sinds kort) staat 1 foto, zal er binnenkort wat meer opzetten...

Meiden, ik ga nog even liggen (Lise was vroeg vanochtend en gisteravond hadden we verjaardag: laat, dus ik ben moe).

FIjne dag,

liefs, Ukkie26

Hallo Allemaal.

Hoe is het met jullie allemaal?

Leuk Bo dat je ons weer even iets laat weten! Natuurlijk wel ontzettend balen dat er nog geen goede zwangerschap is bij jullie. Heel veel succes verder ook voor jou natuurlijk!

Wat is het toch lekker weer he meiden? Hebben jullie al leuke plannen voor het weekend? Het is weer lekker lang weekend!

Tot snel.

x-vlinder

Hoi Meiden,

Sorry hoor dat ik al een tijdje niet ben geweest op het forum, maar met dit lekkere weer heb ik er gewoon geen zin in. Overdag zit ik in de tuin of ben iets met Lisa aan het doen en s'avonds mijn huishouden.
Lisa is nog neit naar school geweest. Ze heeft nu nog vakantie en gaat een dinsdag weer naar de PSZ en dan een donderdag gaat ze voor het eerst wennen in de kleuterklas. Zelf ben ik al wat aan het idee gewend hoor dat ze dalijk hele dagen naar school  gaat. Het hoort er allemaal bij dus ik moet me eigen er maar bij neer leggen.

Van het weekend ga ik niet veel doen. Morgen ff boodschappen doen en smiddags lekker zonnen. Met moederdag ga ik ff naar mijn ouders op de camping met mijn vriendin en Lisa. Er is daar braderie, s'avonds eten we bij mijn schoonouders.

@Ukkie, Wow zondag je 1ste moederdag!! Ik wil heel graag foto's bekijken van Lise op je hyves, maar dan moet ik wel ff weten hoe je op hyves heet anders kan ik je niet vonden.

Voor de rest alles goed met iedereen???

Nou ik ga nog ff een stukje ASTW kijken
Liefs xxx

Hallo meiden,

Ik ben er weer uit Griekenland.
Het was echt heerlijk hoor daar, maar dat was het hier ook zo te horen.
De hele tuin staat nu ineens in bloei (en ook vol onkruid - bleh).
Straks dus maar even flink tuinieren.
We hebben lekker over het eiland getourd met een autootje en verder ook lekker lui op een strandbedje aan zee gelegen.
Het zit er weer op, maar ik vind het ook wel weer lekker om thuis te zijn hoor.

@Pink, fijn om te lezen dat jullie met ICSI mogen beginnen.
Je verlegd idd iedere keer weer je grenzen, maar de kans op een zwangerschap komt nu toch steeds dichterbij! Succes meid.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Twinkel, wat leuk dat je er weer bent!

Het is erg rustig hier de laatste dagen maar dat kan ook niet anders met zo'n mooi weer. Iedereen is lekker aan het genieten denk ik.

Geniet vandaag nog maar extra van deze 2e pinksterdag en tot snel weer een keer.

x-vlinder

Hoi meiden,

Het is hier idd erg rustig, maar dat is ook wel logisch met dit tropische weer.
Ik zit nu in de schaduw in de tuin achter mijn laptoppie, maar nog is het heet hoor!

Hoe is het met jullie?

@Mier, jouw vakantie komt nu wel heel dichtbij. Lekker hoor!

Ik heb trouwens weer wat foto's opgestuurd naar de meiden van wie ik de e-mailadressen heb. Dan kan er verder worden geraden naar het geslacht van onze kleine spruit.

Geniet nog even van het mooie weer!

Liefs, Twinkel3

Hallo!!!

Wat een weertje hè? Mag van mij de hele zomer wel zo blijven!

Twinkel, alweer terug zie ik. Lekker uitgerust? Nog bedankt voor de foto's!

Mier, ben je al aan het aftellen?

Patricia, ben je lekker verwent op moederdag?

Liefs Tara

Hoi,

NOg steeds rustig hier?!!!

Mier, hoeveel dagen nog? Hier in NL wordt het weer minder, dus je hebt goed gepland meid!

Pink, hoe is het met jou? Het goede nieuws al een plekje kunnen geven?!! Heb je trouwens nog excursie-tips bij jullie in de buurt voor onze vakantie?

Vandaag bij Consultatiebureau geweest/ Alles was goed met Benthe! Ze groeit als kool. Ze weegt nu 4400 gram en is 55 cm lang (bij geboorte, nu maand geleden, was ze 3410 gram en 50 cm).

Weltrusten alvast!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan