Wiebelmeiden 7

Hai!

Twinkel, welkom terug! Je kunt makkelijk acclimatiseren, het weer is hier 0ok (nog) heerlijk!

En Mier, jij regelt het helemaal goed: eerst hier de zon, als ie weggaat ga jij met 'm mee. Meid, geniet van je vakantie!

Patricia, met jou ook alles goed?

En Pink, hoe gaat het nu met je? Raak je gewend aan het idee? En ben je aan het aftellen?

Hier alles goed. Lise groeit als kool. We gingen gisteren naar het inloopspreekuur van het consultatiebureau (er kwam bloed uit haar navelstompje, nix aan de hand gelukkig, wild vlees dat ze aangestipt hebben en nu moet verdwijnen). Ook hebben we haar, voor de lol, laten wegen. Ze is al ruim 5100 gram! Gaat heel goed dus hier.

Ik ga snel mn kleren aandoen en ontbijten! Geniet van het zonnetje nu het nog kan.

Tot snel,

Liefs, Ukkie26

We stonden alweer op de 2 pagina :-(

Meiden waar zijn jullie? De laatste berichten zijn allemaal van wiebelmama's.... we missen jullie....

Mier, ben je al op vakantie???

Hoop jullie snel weer hier te zien en ook wat vaker...

Liefs Anoek

Hoi Meiden,

Nou hier is alvast een wiebelmeid, hahaha. Hier alles goed wel heb ik het erg druk met de voorbereidingen van Lisa de verjaardag. Ik maak het me eigen elk jaar weer super moeilijk. Ach ik wil gewoon dat alles goed is voorbereid op zo'n dag. Kan gelukkig na haar verjaardag lekker gaan uitrusten in Landal.

Vandaag is Lisa voor de eerste keer wennen bij de kleuters. Ze is eerst vanmorgen nog naar de PSZ geweest. Vanmiddag had ik gezellig de tafel gedekt en hebben we saampjes aan tafel gegeten. Ze vond het erg leuk en gezellig. We doen dat namelijk niet elke dag. Vanaf nu dus wel. Om 1 uur heb ik haar weer naar school gebracht. Ze had er erg veel zin in. Wel vond ze het erg spannend en ik eigenlijk ook. Ze was erg verlegen, maar ja dat hoort erbij. Al die nieuwe gezichten.  Er kwamen wel allemaal kindjes uit haar klas om hallo te zeggen, dat was erg leuk. In principe ging het dan ook erg goed totdat de 2de bel ging en ik weg moest. Ze ging erg huilen en was helemaal overstuur. Ze wilde me dan ook echt niet loslaten en hield me stevig vast. De juf moest haar gewoon uit mijn armen trekken. Lisa zat dus huilend bij de juf op schoot en ik stond achter de deur te huilen. Gelukkig stond er een vriendin van mij beneden aan de trap en die ving mij op. Samen hebben we met nog een paar moeders ff staan praten en gelukkig hadden die hetzelfde als ik nu had. Ik wist niet dat het zo moeilijk zou zijn zeg. Ze is nog zo klein en eigenlijk moet ze al zo groot zijn. Ik hoop ook echt dat ze het toch naar haar zin heeft gehad en dat ze het toch wel erg leuk vind. Ze kijkt er al zolang naaruit om naar de kleuters te gaan. Maandag en donderdag gaat ze weer wennen.

Nou ik ga, misschien tot later. Ga Lisa weer uit school halen.
Liefs xxx

Lisa heeft het erg naar haar zin gehad in de kleuterklas. Ze heeft zelfs meegedaan met de gymles. We waren erg blij om elkaar weer te zien, hahaha. Gelukkig vind ze het erg leuk. Maandag mag ze weer een dagje wennen.

Liefs xxx

Hoi Patricia,

Fijn dat Lisa het uiteindelijk toch leuk heeft gehad. Lijkt me verschrikkelijk om je kind zo huilend achter te laten. Voor jullie allebei een bijzondere dag geweest, de 1e schooldag(ook is het proefdraaien) is stoch een hele mijlpaal!

Waar is de rest????

liefs Tara

Hoi Hoi,

Ja het was idd erg moeilijk om haar achter te laten, maar gelukkig is het goed gegaan. Ze was wel vannacht erg onrustig en werd steeds huilend wakker. Ik denk dat het een hoop indruk heeft gemaakt gister. Ze heeft dus lekker vannacht bij mama geslapen, heerlijk!!!

Ik ga nog ff opruimen en zo aankleden. Moet dalijk ff naar de markt. Hopelijk is het dan droog, want het regent hier pijpenstellen. Daar word je niet echt vrolijk van.

Meiden waar zijn jullie?????

Liefs xxx

Goedemorgen,

Patricia, fijn dat Lisa het leuk gehad heeft op de kleuterschool. Idd een hele mijlpaal en kan me ook voorstellen dat het moeilijk was om haar daar zo achter te laten. Ik moet nog niet denken aan de dag dat ik Benthe achter moet laten op het KDV :-( En weet je, het zal met de keer makkelijker worden. Vooral als Lisa het naar haar zin heeft. En dat ze al meegedaan heeft met de gymles is hartstikke positief zeg, dan voelt ze zich wel op haar gemak.

Miertje, heb je al een hele tijd niet gezien hier... :-( Hoop dat je dit nog leest, want zat berichten terug te kijken en daar las ik dat je morgen op vakantie gaat. Dus ik wil je alvast een hele fijne vakantie wensen! Veel plezier!

Hier is alles ok. Benthe ligt alleen nu te huilen in bed... ligt er net in en ze huilt dan vaak een minuut of 5-10 om in slaap te kunnen vallen. Gelukkig huilt ze nu we inbakeren helemaal niet veel meer!

Iedereen alvast een fijn weekend gewenst!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan