Wiebelmeiden 7

hier ben ik dan ook nog hoor!

zondag vliegen we naar rhodos om 16:50,ik heb er super veel zin in! effe lekker wat anders en alles te laten wat het was! we vliegen om 22:10 terug naar nederland met een tussenlanding op kreta! en komen dus pas maandagmorgen om 2:20 op schiphol aan.
beetje rottijden dus... maar goed,ik heb er nog steeds veel zin in hoor!
mijn eisprong zal precies tussenin de week zitten als we op vakantie zijn,dus weer een verloren ronde! ben hier vorige week niet geweest omdat ik het zwanger worden helemaal zat was! elke x die klote teleurstellingen! was het dus vorige week donderdag al geworden dus na 3 weken al.... ik ga naar de vakantie zoiezo terug naar de huisarts,want ik trek het niet langer meer! elke x die klote teleurstellingen en mijn cyclus is dus helemaal ontregeld!   de cyclus was vorige x een dag of 10 en nu alweer na 3 weken dus dan heeft er maar een goede week tussen gezeten!
soms denk ik wat doe ik ons toch allemaal aan,maar ja de wens is zo groot dat je ook alles er voor over heb,het wordt alsmaar erger en erger!
ik weet niet hoe lang ik dit dus zo vol gaat houden! als er iets mis is bij 1 van de 2 dan wordt je wel geholpen! en wij moeten maar aankloten tot einde van het jaar!
ik ben het zat en wil nu ook wel eens geholpen worden! dan geven ze maar medicijnen want die zijn er heus wel om meerdere eisprongen per maand te krijgen.
en ja het is een x gelukt geweest maar ja ook maar voor een paar weken,en ze zeggen dat je na een zwangerschap extra vruchtbaar ben! nou bij mij niet dus!
ik zit er helemaal doorheen zoals jullie kunnen lezen!!!

mier

Mogguh,

Patricia, fijn dat het met Lisa goed ging op de kleuterschool. Is toch even afwachten. Het lijkt mij moeilijk hoor, om zo'n huilend meisje achter te laten...
Net als Anoek denk ik nu al aan de dag dat Lise naar het KDV moet...bah. Hoop dat mn mannetje haar wegbrengt, ik kan denk ik geen afscheid nemen... Voor moeder moeilijker dan voor kind zo ongeveer.

Oh Mier, wat vind ik het ontzettend vervelend dat je je zo voelt! Ik zou willen dat ik je beter kan laten voelen, maar denk niet dat dat helpt. Wil met liefde een peptalk hier neerzetten hoor... Meid, ga lekker op vakantie en geniet! Hoe moeilijk nu misschien ook, zeker als je je ei midden in je vakantie hebt, maar probeer echt te genieten!

En heel verstandig dat je na de vakantie naar de HA gaat. Ook al is bij jullie alles goed, dat wil niet zeggen dat je dan maar tijden aan moet klooien. Jullie hebben nu wel genoeg geoefend zou ik zeggen.

Pink, hoe is het met jou?

Hier gaat alles prima. Ik ga gauw boodschappen doen: nu is het nog droog en ik heb nog niet ontbeten want het brood is op...

Mier, nogmaals: fijne vakantie en sterkte.

Liefs, Ukkie26

graag gedaan Mier. Ik zou willen dat ik kon toveren, dan had ik je direct zwanger getoverd, maar helaas.

Lieve Mier,

You've got mail

Meid, ik vind het zo k.u.t. (sorry voor mn woordkeus...) voor je.Zou willen dat ik wat voor je kan doen. Komende tijd zal ik wel weer meer op msn zijn, dus je weet hoe je me kan vinden. Maar nu eerst even je zinnen verzetten op vakantie. Wel shit dat je ei dan net is, maar geeft misschien ook even beetje rust aan de andere kant. Wel vreemd dat je cyclus zo in de war is. Die van jou was altijd zo ontzettend regelmatig. Is dat sinds de mk? Ik denk dat het goed is als je met de ha gaat praten. Als je het 'geestelijk' niet meer trekt, moet je idd ook aan de bel trekken, want het 'zwanger worden' moet niet je hele leven gaan beheersen.

Ik denk aan je.... Dikke knuffel van mij

Hey hallo.

Miertje...ik vond je al zo stilletjes de laatste tijd. Jij ben nl altijd wel op het forum te vinden vanaf het begin dat ik je ken.

Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Morgen op vakantie meid. Ik weet dat je erg moet balen van je ei maar vergeet vooral niet te genieten samen met je vriendin. Daarna zou ik als ik jou was toch wel  naar de huisarts gaan. Dat kan nooit kwaad om zo maar te zeggen. Wie weet krijgt het dan allemaal ook meer een plekje en kunnen ze jullie een handje helpen om weer zwanger te worden dus laat je ook niet te snel wegsturen als je er bent! Maar eerst lekker op vakantie....

Veel plezier in Griekenland!

x-vlinder

Hé Mier,

Ook een heel dikke knuffel van mij!
Wat is het toch ontzettend oneerlijk allemaal zeg.
Ik geef je zeker gelijk dat je na de vakantie terug gaat naar de huisarts.
Met zo'n schommelde cyclus kan de gyn je wellicht ook medicijnen geven die je cyclus wat regelmatiger maken en wellicht kun je gevolgd worden dmv echo's.
Ik was ook niet superonregelmatig ongesteld (26-35 dagen) en toch kreeg ik ook Clomid voorgeschreven. Wanneer het voor jou beter voelt om actie te ondernemen mbv het medische circuit zou ik dat dan ook zeker doen meid.
Ik hoop dat je een heel fijne vakantie zult hebben en dat die je goed mag doen meid!
Het weer in Griekenland is nu waarschijnlijk wel beter dan hier, dus geniet van de zon meid. Tot na de vakantie!

Liefs, Twinkel3

Hoi Patrica,

Ik had jouw mailtje al wel gelezen, maar het forum toen nog niet dus ik lees niet hoe het Lisa vergaan is op school tijdens het kennis maken.
Spannend hoor, de eerste keer.

Ook ik zie als juf van groep 0/1 veel traantjes bij ouders en kinderen en kijk dus ook heus niet op van de tranen bij een moeder hoor. Niets om je voor te schamen.
Waarschijnlijk sta ik volgend jaar net zo te snotteren bij het KDV.
Weet wel dat het vaak maar eventjes is dat een kind het moeilijk heeft bij het afscheid nemen, maar dat het daarna snel zijn of haar weg wel vindt. De juf is er ook voor om jouw kind op dat moment gerust te stellen en om haar vertrouwd te maken in de klas.
Ik heb zelf ervaren dat een hartverscheurende huilbui snel weer over kan zijn, maar kan me goed voorstellen dat je als ouders zoiets hebt van... hoe komt dit nog goed vandaag.
Hopenlijk weet ze alle nieuwe indrukken snel een plekje te geven en heeft ze het straks goed naar haar zin op school.

Fijn weekend meid!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan