Wiebelmeiden 7

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

Lieve Mier,

Het valt allemaal niet mee voor jullie. Wou dat ik je ook een dikke knuffel kon geven. Je hebt groot gelijk dat je straks na de vakantie weer naar de ha gaat hoor. Ik had zo gehoopt dat je binnen 2 of 3 mnd weer zwanger zou zijn, maar helaas...

Probeer lekker te genieten van de vakantie, je hebt het verdient. Hopelijk doet de zon je goed en probeer het vooral niet weg te drukken. Je vriendin heeft er vast alle begrip voor als   je zo nu dan even je hart wilt luchten.

En als er af en toe even zat van bent, en wat minder hier bent dan hebben we daar best begrip voor hoor! Maar moet zeggen dat we dan wel een beetje zorgen maken, omdat jij er idd bijna altijd wel bent.

Pfff, wat kan zwanger worden toch lastig zijn hè? Ik had daar zelf van te voren eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden. Hoe is dat bij jullie?  

heel veel liefs, Tara

sorry dat ik even in jullie draadje kom storen, maar wil mier even een hart onder de riem steken...

MIER! sterkte meid! ik ken je gevoel zo goed!!! als je ergens tegen aan wilt gillen... dan weet je me vast wel ergens te vinden!
dikke knuffel!
Carina

bedankt voor jullie lieve woorden weer!!!

carina jij ook bedankt,erg lief!

vandaag lekker wezen shoppen met een vriendin in Utrecht! we zijn net thuis
me eigen lekker verwend met een nieuw ondergoedsetje en gave sneakers van puma!
deed me weer even goed!

morgen is het dan zover,lekker op vakantie! vandaag flinke steken dus hoop dat ik dit x een vroege eisprong heb,maar geloof er ook niet zo meer in!

ga  zo weer even mijn koffer verder in pakken,en die van mijn vriend.

xxx mier

Yoehoe!!!! Ik ben tante geworden!
Mn schoonzusje is vannacht bevallen van een meisje: Marit Irene, ze noemen haar Irene.

liefs Tara

@Tara, Gefeliciteerd met je nichtje!!!

Vandaag is Lisa weer een ochtendje wennen in de kleuterklas. Het afscheid gign dit keer beter. Kreeg 3 hele dikke zoenen en een hele stevige knuffel en toen mog ik weg. Ze zei wel de tafel gezellig dekken he mam voor het middag eten. Wat een wijsneus zeg, hahaha.
Verder gaat het hier ook redelijk. Heb het erg druk nog steeds. Beetje bij beetje ben ik alles aan het klaar maken voor haar verjaardag een zondag en natuurlijk voor Landal. Mijn man heeft de nachtdienst dus veel in het huis kan ik ff niet doen, moet ff wachten tot hij wakker is en dat is wel vervelend. Ben dus maar andere dingen aan het doen, boodschappen en lekker lang wandelen met de honden.
Ga er zo weer vandoor moet zo die kleine al weer ophalen.

Liefs xxx

Zo ff het  lijstje weer omhoog halen!!! Moest hem  best wel ver zoeken.

Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 16, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Ben ff gestopt met de clomid en de gyn controle. NOD  20 mei  (cyclus  36 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

- Mier, 27 jaar, 1e kindje, ronde 12 zwanger,miskraam  3e ronde na miskraam nod tussen 11 april en 14 april

Hee meiden,

Tara gefeliciteerd!! is alles goed gegaan? geniet er maar lekker van!

Mier wat vervelend dat je je zo rot voelt. Hoop dat je een heerlijke vakantie zal hebben en dat je je zinnen een beetje kan verzetten.

Patricia alles goed gegaan op school met lisa?

Vs hoe is het met jou?  voel je je al zwanger?

Pink hoe is het met jou?

En hoe is het met alle moeders en zwangere meiden??

Hier alles goed. Ergens  eind van deze week me nod,  spannend!

Liefs bo

Terug
Bovenaan