Wiebelmeiden 7

Hoi meiden,

ja ik leef nog, maar ben erg moe vandaar dat ik niet echt op het forum te vinden ben. Alles gaat goed. De 2e echo was goed en ik voel me zeer zeker zwanger :)

Pink: je hebt een bericht

Mier: hopelijk doet de vakantie je goed. Ik zou willen dat er iets is dat ik voor je kan doen. Ik denk aan je.

Patricia: nog gefeliciteerd met je dochter.

Bo: leuk dat je er ook weer bent

volgende keer meer want de bank roept

liefs
vs

Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen getest en in ben ZWANGER!!!!!!
Kan het niet geloven, maar het is echt waar!

Hier de glitters

************************************************ ********************************************
************************************************* *******************************************
************************************************* *******************************************

Bo, gefeliciteerd!!!! Wat super zeg, en eindelijk!! Het lange wachten is beloond...
Alweer een wiebelmama, hopen dat we snel allemaal mogen volgen........

Pink

Hoi Meiden,

Ik had vanmorgen een heel bericht getikt en nu staat hij er niet op, grrrr!!! Hier gaat alles goed. Heb vanmorgen ff de spullen gehaald voor Lisa de tractatie morgen op school. We gaan ijszoenen maken!! Verder ben ik in mijn huisje aan het rommelen en mijn koffer aan het pakken. Ben er nog niet aan toegekomen om mijn eigen koffer te pakken. Lisa de koffer staat wel al helemaal klaar. Net ook nog ff maandverband gehaald voor in Landal. Had het eigenlijk dinsdag moeten worden en had toen ook wel een beetje last maar er gebeurt niks. Denk wel dat ik gewoon ongi gaat worden en dan ben ik het dus in mijn weekje landal. Das wel iets minder, maar heb er gelukkig nooit echt last van dus hoop nu ook niet!! Morgen ff boodschappen halen voor het feestje en zaterdag de boodschappen voor Landal. Kan dus bijna geen supermarkt meer zien, hahaha. Lisa moest vandaag voor de laatste keer wennen in de kleuterklas, maar ik heb haar thuis gehouden vandaag. Ze hoest heel erg en ben bang dat ze ziek gaat worden, dus lekker ff een dagje binnen hangen. Ga haar zo ook op bed leggen, want ze is versleten en valt haast in slaap hier naast mij op de bank.

Mijn belasting papieren moet ik trouwens ook nog vanavond invullen. Ik weet het ik ben een beetje laat,maar het lukte niet om het zelf te doen. Ik zal wel te blond zijn, hahaha,maar kwam er echt niet uit. Nu heb ik een afspraak gemaakt met zo'n man. Vanavond komt hij naar mijn schoonmoeder, hopelijk krijg ik weer lekker veel terug!! Daarna als ik daarvan terug kom moet ik nog ff papilotjes (krullen) zetten bij Lisa. Ze wilt morgen als prinsses naar school. Gister hebben mijn ouder suit Belgie (antwerpen) een hele mooie roze bruidsjurk meegenomen voor haar en die wilt ze nu naar school aan. Het si een echt prinssesen jurk zegt ze. Daarom wilt ze dan ook krullen en natuurlijk een kroontje. Als ik er erg in heb zal ik morgen wel ff een foto hier plaatsen van hoe ze eruit ziet!!

Nou meiden ik ga want ze ligt nu haast te pitten!! Jullie horen me!!
Liefs xxx

@Bo Meid van harte gefeliciteerd!!! Vind het echt super voor je!!!

Even kort want er staat zo kraamvisite op de stoep:

Bo, van harte gefeliciteerd! Wat onwijs gaaf zeg! Echt zo, zo, zo gaaf! Ga er lekker van genieten!

Hier alles prima, Lise groeit als kool. Zal binnenkort weer wat foto's mailen/op hyves zetten (kan een paar daagjes duren hoor).

Ik ga gauw.

Liefs, Ukkie26

Thanks meiden voor de leuke reacties!!!!
Het is nog steeds niet goed doorgedrongen... ach dat zal nog wel komen!

Pink hoop dat jij snel kan starten met icsi met naruurlijk een mooi resultaat!

Liefs bo

Terug
Bovenaan