Goedemorgen Meiden,
Hier alles goed. Nog 1 dag en dan is het eindelijk zondag. Ben blij als we de verjaardag van mijn dochter hebben gevierd, hahaha. Ben helemaal klaar. Straks alleen nog ff strijken en nog ff wat laatste dingen kopen.
Mijn vriend en ik hebben een dubbele kinderwagen van baby born voor haar gekocht. Daar heeft ze zelf om gevraagt. Van mijn schoonouders krijgt ze een baby born boy, het meisje heeft ze al. Verder heb ik ook nog wat kleertjes gekocht voor haar nieuwe pop. Op zuidplein (winkelcentrum) hadden de speelgoedwinkels geen kleertjes voor haar jongetjes pop, ben dus naar Prenatal gegaan en heb daar prematuurtjes kleding gekocht. Echt zo super leuk en die poppen van baby born kunnen het aan. Ik heb me eigen echt vermaakt hoor toen ik die kleertje moest kopen, hahaha. Heb 2 pakjes voor de poppen gekocht. Op het pakje voor haar jongens pop staat BOY en op het pakje voor haar meisjes pop staat GIRL. Denk wel dat ik vaker naar Prenatal ga voor kleertjes voor haar poppen, want het is goedkoper dan kleertjes van het merk Baby Born. Voor Baby Born betaal je zomaar 15 of 20 euro en nu had ik voor 10 euro een broekje en truitje. Verder heeft ze klei gevraagt en een wekker van prinssesen. Dan kan ze zelf haar wekker zetten als ze dalijk elke dag naar school moet.
Vanavond komt mijn schoonmoeder hier slapen. Dat doen we elk jaar, super gezellig. Het word een soort traditie. Als Lisa vanavond op bed ligt gaan we versieren en de kinderwagen in mekaar zetten. Als ze dan wakker word staat het in de woonkamer. Ben benieuwd hoe ze reageert. Vorig jaar had ik dat ook zo gedaan. Toen stond er een scooter van prinssesen in de woonkamer en Lisa zag toen alleen maar de ballonen, hahaha.
Nou meiden ik ga nog ff een beetje rommelen in huis, misschien tot later.
Liefs xxx