Wiebelmeiden 7

Hoi Meiden,

Daar ben ik nog heel even. Heb de foto's net bekeken Vlinder, ze zijn erg mooi!! Je buik groeit lekker he??

Nou Lisa werd gisteravond helemaal overstuur wakker. Niet alleen doordatze geen speen had, maar ook doordat het een erg drukke dag was geweest gister. Ze wilde graag bij mij in bed, dus heeft ze heerlijk naast mij op papa zijn plekje gelegen. Ze is vannacht wel 10x wakker geweest. Op een gegegeven moment heb ik de speen gepakt en haar de speen gegeven. Toen ze in slaap was gevallen heb ik hem weer afgepakt en op mijn nachtkastje gelegt. Vanmorgen vroeg vroeg ze of ik een knuffel wilde pakken uit haar kamer. Nou ik vergat dus dat de speen nog op mijn nachtkastje lag en ze vond hem. De laatste paar uurtjes heeft ze dus met een speen geslapen. Toen ze eruit ging vanmorgen (uitbed) gaf ze gelijk haar speen weer aan mij. Want ze wilt hem alleen als ze gaat slapen. Nou daar zijn papa en mama het wel mee eens. Dus voorlopig mag ze de speen houden voor de nacht en dan kijken we over een poosje wel verder.

Nou meiden ik ga me eigen douche en aankleden en een beetje opruimen en dan ga ik lekker een weekje naar LANDAL!!!!!!

Liefs xxx

Haai meiden,

hoe is het hier? Mier, weer terug van vakantie? Nou, het weer in Griekenland was vast beter dan hier: wind en regen nu, bah.

Patricia, goed hoor, van de speen. Lijkt me best lastig om af te leren.

Pink, met jou ook alles goed?

Met ons gaat het prima. Lise groeit zo onwijs hard, echt niet te geloven. Ze blijft een vrolijk meisje. Ze kan echt al goed oogcontact maken en als je dan wegloopt volgt ze je met haar ogen. Heel mooi. En ze maakt steeds meer geluidjes, echt van die babygeluidjes, ik sta regelmatig boven de box of haar wiegje alleen maar te kijken en luisteren, zo mooi!

Meiden, ik ga snel naar Lise toe: ze moet eten (huilhuil).

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Patrica, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
Wat een mijlpaal alweer zeg! Heeft ze vandaag haar verjaardag ook op school gevierd?

@Mier, hoe was jouw vakantie in Griekenland.
Hopenlijk heb je een lekkere tijd gehad daar en volgens mij was het weer daar ook lekker zomers of niet?
Nog bedankt voor jouw kaart met uitnodiging. Lief dat je aan mij dacht, ik ga er zeker gebruik van maken volgende week woensdag. Dat scheelt weer in de knip!

Liefs, Twinkel3

Hallo meiden,

Hoe is met jullie?
Mier weer terug van vakantie? Hoe was het?
Patricia, moet lisa vanaf nu elke dag naar school?

liefs Tara

Hallo.

Het is een beetje rustig hier. We stonden al op de 2e pagina.
Dus maar snel even een berichtje typen (haha).

Mier heb je een lekkere vakantie gehad. Ben heel benieuwd hoe het is geweest in Greece!
Patricia jij bent nu lekker een weekje weg. Hopelijk wordt het mooi weer deze week maar volgens de berichten zit dat wel snor.
Pink hoe is het met jou? Wat is de volgende stap voor jullie nu?

Ga nog even naar de wiebelmama's. Kijken of die er wel zijn geweest vandaag.

x-vlinder

Hoi meiden,

Mier heb je een leuke en lekkere  vakantie gehad??

Patricia jij zit nu lekker in Landal!

Vlinder leuke foto's hoor!

Pink hoe is het met jou?

Liefs bo

Hey Meiden,

Ik ben ZWANGER!!!!!!!!

Ik kan het zelf amper geloven en weet het nu een uurtje ofzo, maar wilde het jullie natuurlijk gelijk vertellen.

Ik ben nu nog in Landal en heb hier gelukkig een internet zeil staan dus vandaar dat ik jullie ff op de hoogte kan brengen. Jullie horen me misschien van de week nog wel en anders als ik weer thuis ben.

Ik ben zo blij, kan het nog niet helemaal geloven. Er kwammen gelijk 2 dikke strepen op de test binnen de 5 min...

Liefs xxx

Wow Patricia gefeliciteerd!!!!!!!!!! jou vakantie kan niet meer stuk!
Had je al een vermoeden?
Geniet er van! xxx bo

Terug
Bovenaan