Wiebelmeiden 7

Patricia, gefeliciteerd, wat super!!!! En volgens mij niet heel erg mee bezig geweest toch? Wat zullen jullie blij zijn......

Wij hebben vandaag de uitslag van mijn bloedonderzoek gekregen (erfelijke stollingsziekte) en de uitslag was goed, ik heb het dus niet!!!!
Eind juni infoavond over IVF/ICSI en eind juli horen we de definitieve week dat we kunnen starten. Er zit in ieder geval schot in de zaak! Ongeveer eind september/begin oktober kunnen we starten, dus dat is een heel fijn vooruitzicht.

Ik ben weinig op het forum, lees wel de berichtjes hier en bij de wiebelmama's, maar heb zelf niet veel te vertellen, behalve de uitslag van vandaag dan. Ik kan jullie niks vertellen over NOD en eisprong en ovulatietesten enzo, want daar zijn wij helemaaaaal niet meer mee bezig. Vind het wel heeeel fijn om jullie verhalen te lezen hoor, en ook bedankt voor al die mooie buikfoto's. Wat gaat dat dan snel he?

Nog een stuk of 60 berichtjes op deze topic en dan ben ik bang dat Mier en ik echt nog de enige wiebelmeiden zijn, hopelijk kunnen we ons ook snel bij de wiebelmama's aansluiten.....

Pink

Wow Patricia, wat een supernieuws! Echt helemaal gaaf! En wat een leuk vakantiecadeautje! Geweldig zeg!

Hier gaat alles prima, weinig nieuws. Lise begint nu te brabbelen als je tegen haar praat, we houden hele 'gesprekken' met haar. Zo leuk!

Meiden, fijne avond.

Ukkie26

Hey Pink, wat fijn dat de uitslag van het bloedonderzoek goed is!! Heb je daat teminste geen zorgen over.
Er begint nu wel op te schieten voor jullie, alhoewel ik me kan voorstellen dat je het nog heel lang vind duren... Gelukkig heeft vs het goed voorbeeld gegeven! Hoop dat het voor jullie ook goed uitpakt!!!!! En dat jij en mier ook heel snel zwanger zullen zijn!
Liefs bo

Yoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe.

Patricia dat is echt geweldig!
Volgens mij had je het helemaal niet verwacht of wel? Jullie waren best een hele tijd bezig voor de 2e of niet? Zo zien we maar weer dat je nooit de moed op mag geven.

Geniet ervan op Landal...maar die vakantie kan niet meer stuk volgens mij!

Pink. Een mooie bloeduitslag is al weer een stap in de goede richting. Hoop dat het voor jou en Mier ook snel zo mag zijn .

x-vlinder

Wauw, wat een mooi bericht zeg Patrica!!!

GEFELICITEERD

En dat terwijl je er nu niet eens zo op rekende.

Geweldig hoor meid.
Geniet nog maar lekker van deze wel heel speciale vakantie!

Liefs, Twinkel3

Even een berichtje speciaal voor Pink en Mier.

De laatste tijd zijn hier (gelukkig) veel positieve berichten te lezen geweest.
In korte tijd zijn nu ook Vs, Bo en Patrica zwanger geworden.
Helemaal geweldig voor hun, maar ik kan het gevoel ook niet weg drukken wat er dan voor jullie wellicht bij komt kijken.
Hoe mooi het ook voor een ander is om zwanger te zijn en hoe zeer je het de ander ook gunt, toch komt iedere zwangerschap als een mokerslag bij je aan en confronteert het jezelf met het gegeven dat jullie helaas nog niet zwanger zijn.
(Tenminste, zo heb ik dat toen wel gevoeld.)

Ik hoop dan ook zoooooooooooo erg dat jullie snel het geluk mogen ervaren om zwanger te zijn en een kindje te krijgen. Mijn duimen draaien dan ook overuren voor jullie ;-)!

Een heel dikke knuffel en heel veel ************* ******************** *******************
voor jullie meiden!

Liefs, Twinkel3

Tja, Twinkel...jij gebruikt precies de juiste woorden. Toen ik het vorige berichtje typte voelde ik nl precies hetzelfde maar wist het niet zo goed te omschrijven.

Mier en Pink.  veel liefs.

Mier en Pink, ik sluit me helemaal bij Twinkel en vlinder aan....
Moet toch erg lastig zijn voor jullie om al die goede berichten te lezen. Ik denk ook aan jullie hoor!

liefs Tara

Terug
Bovenaan