Wiebelmeiden 7

Patricia.....GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie hebben nu vast een supervakantie!

liefs Tara

Bedankt voor de lieve woorden....... Die hebben we ook echt wel nodig, al moet ik zeggen dat het best wel goed met me gaat op dit moment. Maar zoals Twinkel al zegt, elke zwangerschap drukt je met de neus op de feiten, heel confronterend. Maar ik weet ook hoe blij jullie er mee zijn en hoelang jullie er op gewacht hebben, dus het is jullie daarom ook ontzettend gegund hoor!
Soms ben ik wel bang om 'alleen' over te blijven, en dan bedoel ik niet alleen hier, maar ook in onze omgeving. Alles om je heen draait om kinderen, dat is echt zo!
Ben blij dat jullie met ons meeleven, doet me heel goed!

Pink

Patricia!!!!!!!!

Wat een geweldig nieuws daar in Landal!! Gefeliciteerd hoor! Je vakantie kan vast niet meer stuk. Volgens mij verwachtte je het niet of wel? Enig idee hoe laang je zwanger bent, want jouw cyclussen waren niet echt regelmatig toch?

Geniet lekker daar in Landal!

Liefs Anoek

Lieve Mier en lieve Pink,

Toen ik het bericht van Patricia las, was ik blij voor haar, maar aan de andere kant moest ik meteen aan jullie denken. Twinkel verwoordde het al zo mooi...
Ik wil jullie laten weten dat ik - en ook de andere meiden neem ik aan- er voor jullie zijn, want ik kan me voorstellen dat ook dit weer een keiharde klap is voor jullie. IK hoop dat jullie er het positieve uit kunnen halen; dat vs met de 1e poging ICSI zwanger is geworden en dat Patricia na vele rondes zwanger is geraakt.
Ik hoop zo dat jullie het zelfde geluk mogen ervaren. Meiden houd hoop en vetrouwen

Miertje, je weet wat ik op msn gezegd heb; je weet me te vinden hé? Ik ben er op msn ook voor je

Dikke knuffel voor jullie
Anoek

Tsja, Mier en Pink, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik tegen jullie moet zeggen. Ik kan me voorstellen dat jullie heel blij zijn voor Patricia en Bo, maar ik kan me ook heel goed (misschien nog wel beter) voorstellen dat jullie ook verdrietig zijn. Verdrietig omdat het bij jullie zo lang duurt voordat het raak is.

Meiden, geef de moed niet op! Probeer hoop te putten uit het feit dat het bij VS met ICSI in 1 keer raak was en uit het feit dat Tara, Twinkel, Vlinder, Bo en Patricia lang hebben moeten wiebelen voordat het raak was. Het kan echt hoor, ook voor jullie!

Meiden, sterkte! Enne...ook ik ben er voor jullie hoor. Hier op het forum, via mail of hyves...

Lieve knuffel,

Ukkie26

Hey Meiden,

Mijn vakantie kan idd niet meer stuk, al ben ik wel blij als het vrijdag is, want dan komt mijn mannetje pas. Heb gister gelijk mijn mannetje gebeld en hij was echt verrast. We hadden het echt niet meer verwacht en waren er deze maand helemaal niet mee bezig. Zelf denk ik dat ik nu een week of 4 ben. Als ik maandag thuis ben ga ik gelijk mijn verloskundige bellen en hopen dat ik snel mag komen voor een echo. Heb trouwens gister ook gelijk mijn ouders gebeld en mijn 2 vriendinnen. Mijn moedr heeft gelijk mijn nicht gebelkd, dus het nieuws gaat al de ronde. Krijg van vele hele lieve berichtjes en telefoontjes. Vanmorgen heb ik wel nog een test gedaan hoor.
Ik had het idd niet meer verwacht em het kwam echt onverwachts. Ik voelde me eigen al een paar weken niet lekker. Veel moe weinig eetlust en moest veel naar de wc (poepen) zere borsten en misselijk. Eigenlijk dacht ik dat ik gewoon niet lekker was en misschien wel ziek werd, toch heeft iets me gister overgehaald om een test te doen. Lisa was er gister bij toen ik haar vader belde en ze ging huilen, ze begrijpt er niks van en wilt helemaal niet dat ik een baby in mijn buik heb. Ze was ook best wel boos tegen me. Gelukkig is dat nu voorbij en is ze super lief voor mij. De hele tijd komt ze mij knuffelen en kussen.

Lieve Mier en Pink,

Ik kan heel goed begrijpen hoe jullie je nu voelen. Hoop datjullie mij snel mogen volgen. Hier speciaal voor jullie ****************** **************** ********* *********** **************** ***********
*********** *********** ************ ************* ******************* ***************
*** ********* ******* ******* ******** *************** ************** ******************
******** *************** *********** ********* ************ *****   *********** **********
******* ****** *** **** ********* ******* ******* *****   ***** ******* **** ************ *****
***** ******** ******** ********* ***********   *************** *********   ******** ********

Liefs xxx

Patricia...wat leuk!

Kan me voorstellen dat je heel veel zin in morgen hebt!

x-vlinder

patricia en bo gefeliciteerd!

hier toch nog even een klein berichtje van mij!
jullie weten dat ik voor mijn vakantie niet echt lekker in mijn vel zat,nu na de vakantie is het alleen maar erger geworden,dus vandaar eventjes niet op het forum.
ik heb er even geen behoefte aan om vaak op het forum te komen,ik lees wel bijna elke dag jullie berichtjes hoor maar heb niet zo n zin om zelf te reageren.
het komt ons allemaal heel zwaar op ons dak.
ik wil wel even zeggen dat ik jullie berichtjes uiteraard weer erg lief vond.
jullie mogen me altijd even mailen,krabbelen via hyves of wat dan ook.

xxx mier

Terug
Bovenaan