Wiebelmeiden 7

Hey Mier.

Ik kan het me heel goed voorstelen hoor. Je schrijft gewoon als je zin hebt dat begrijpen we allemaal.
Fijn dat de vakantie in ieder geval leuk was!

Sterkte met alles verder...en je mag hier ook altijd klagen, mopperen, zeuren en alles zeggen wat je maar wilt...dat weet je wel

x-vlinder

Lieve Mier,

We hebben elkaar gisteren nog gesproken over hoe je je voelt. Ik kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk en heel hard duim dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Dikke

Lieve Mier en Pink,

als we jullie via cyberspace een hele dikke knuffel konden geven met alle glitters in de wereld  dan geloof ik dat we dat allemaal zo zouden doen.  Weet dat we er voor jullie zijn ook op momenten dat je  het niet ziet zitten en  je wanhopig voelt. Het forum is er niet alleen voor de leuke dingen.

Een heel aantal meiden hier zijn na een lange weg zwanger geworden, dus geef de moed niet op. Alhoewel ik maar al te goed weet dat dat makkelijker klinkt dan dat het is.

een heel dikke knuffel
vs

Wat lief, al die mooie woorden van jullie........ Helaas worden wij er niet zwanger van, maar het doet mij wel heel erg goed!!! Blij dat jullie er zijn...

Liefs Pink

...even weer omhoog halen.

Alles goed met jullie? Hier alles prima.

Mier, ik snap heel goed dat je wat minder op het forum komt hoor. Lijkt me best confronterend allemaal, al die zwanger-dingen terwijl het bij jullie maar niet wil lukken.

Pink, ook van jou kan ik dat heel goed begrijpen. En als jullie zwanger konden worden van alle mooie woorden, zouden jullie echt een vijfling krijgen ofzo!

Meiden, sterkte.

Dikke knuffel,

Ukkie26

Hey meiden.

Hoe is het met jullie?
Ik moet vaak aan jullie denken hoor en mijn duimen draaien maar door.

Pink, Hoe voel je je nu? Wanneer gaan jullie terug naar het ziekenhuis?

Mier, Hoe is het nu met jou? Wanneer is je NOD? Gaan jullie binnenkort ook weer verder in het zh of toch nog niet?

Jullie houden ons toch wel op de hoogte hé ook al komen jullie niet zo vaak meer? Dat begrijpen we allemaal heel erg goed.

Hebben jullie in de zomer vakantie of op een ander moment? Jij natuurlijk wel pink. Wanneer begint de vakantie voor de kinderen? Bij ons 4 juli. Wij zijn er vroeg bij dit jaar. Hebben jullie al plannen om nog weg te gaan?

Nou tot snel weer eens!

x-vlinder

Terug
Bovenaan