WIEBELMEIDEN 8

Haai meiden!

Oh, allemaal spannende onthullingen hier, piercings enzo! Ik...ben echt supersaai: geen piercing, geen oorbellen, geen tattoo...helemaal nix. Is niet zo aan mij besteed, ook al vind ik het bij anderen vaak wel mooi.

Jee Mier, klinkt toch best heftig hoor, wat ze gaan doen. Zorg je dat je na afloop wel goed uitrust? Algehele narcose is niet nix...

Pink, voor jullie is het traject echt dichtbij! Hoop dat jullie maar een klein beetje hulp nodig hebben en dat het snel raak zal zijn.

Het zou zoooo gaaf zijn als Mier en Pink dit jaar nog zwanger zullen zijn! Daar hoop ik echt op!

Meiden, houd moed!

Liefs, Ukkie26

Ook ik hoop met je mee Ukkie!

Het klinkt idd allemaal best heftig Mier.
Ik kan me best voorstellen dat je er enigzins tegenop ziet.
Het is ook niet niks wat ze gaan doen.
Ik hoop wel voor je dat ze iets kleins kunnen vinden wat meteen verholpen kan worden, dat zou dan ook verklaren waarom het zwanger worden zo moeizaam gaat.
Fijn dat je man met je meegaat. Het is ook wel iets van jullie samen natuurlijk.

Ik ben trouwens ook best saai wat betreft piercings en tattoos.
Ik draag 2 oorringetjes, maar heb wel 3 gaatjes.
Het 3e gaatje gebruik al een hele tijd niet meer, maar daar had ik jaren geleden ook een ringetje in. Saai hè.
Een tattoo zou ik ook niet zo snel laten zetten, omdat ik dat veel te definitief vind.
Bij een piercing is dit toch weer anders, alhoewel ik daar nu ook niet echt behoefte aan heb.
Het feit dat het me bij Mier niet eens is opgevallen zegt mij wel dat het er bij Mier ook mooi natuurlijk uitziet en niet als een hele ijzerhandel ofzo (hihi).
Dat was mij dan echt wel opgevallen.

Ik ga nog maar even boodschappen doen.

Liefs, Twinkel3

Hallo.

Inderdaad Mier. Klinkt best heftig allemaal. Maar goed dat het al zo snel kan en hopelijk kunnen jullie dan snel verder en zijn jullie snel zwanger.

Het zou inderdaad geweldig zijn als je samen met Pink ook naar de wiebelmama's kan dit jaar.

We blijven duimen hoor!

x-vlinder

Hoi hoi,

Ben ik ook weer eens. Gisteren hele dag in touw en op pad geweest. Gisteravond laat wel even bijgelezen, maar geen puf meer om te posten.
Gisterochtend verdorie weer bij de dierenarts geweest. Ik kom er veel te vaak....Nu weer met het andere konijn, het mannetje, wat echt nooit iets heeft. Hij eet bijna niet meer en een konijn dat niet eet, gaat dood.... Maar goed, dus weer medicatie. Ergste is dat we dus vrijdag op vakantie gaan en gistermiddag de konijnen naar mijn schoonouders gingen brengen. Moet nu dus van een afstandje volgen hoe het gaat en dat vind ik wel moeilijk. Heb wel vertrouwen dat het goed komt hoor.

Mier, het is nu dinsdag... hoop dat het niet te erg wordt met de zenuwen.
Ik moet vanmiddag naar de tandarts en omdat ik al 2 jaar niet geweest ben (stom stom stom... komt door omstandigheden, ging altijd elk half jaar) zie ik er wel tegenop...brrr

Pink, 4 aug is al bijna en dan is de volgende stap; de prikinstructie. Dat is al snel en dan is het weer aftellen naar de volgende stap en zo komt langzaamaan de laatste stap steeds dichterbij. Weet je wanneer je je ongi kan verwachten ongeveer?

Voor de rest gaat alles goed hier. We hebben vanochtend een adviseur over de vloer gaat voor een nieuwe ketel en hebben nu dus een nieuwe ketel gekocht. 11 augustus wordt ie geplaatst. Onze huidige cv-ketel is echt oud en afgelopen zondag hadden we al een storing en dus geen warm water. Laatst is er onderhoud gedaan, en toen zeiden ze al dat ie zn beste tijd heeft gehad. Vandaar ook dat ik in onze vakantie een adviesgesprek had gepland.
Met Benthe gaat het ook supergoed. Slapen, eten en ontwikkeling gaan super. Vannacht heeft ze haar eerste muggenbult opgelopen...ahhhhh, geloof dat ze er niet echt last van heeft hoor. Ze zit nu in haar wipstoeltje televisie te "kijken". Dat vindt ze leuk al die bewegende beelden, ha ha!!

Liefs

O ja... over piercings en tattoo's...

Ik had idd al bij Mier gezien dat ze een kin-en tongpiercing heeft... uiteraard heb ik de navel-en tepelpiercing niet gezien Twinkel

Ik heb zelf in elk oor 1 gaatje en dat was het dan.... draag altijd kleine gouden oorringetjes en nu met Benthe zal ik zeker geen grote oorbellen gaan dragen, ha ha... ze hangt af en toe ook al aan mn haar..... Heb in een ver verleden (rond mn 20e) een navelpiercing laten zetten, maar mn lichaam stootte het af, dus begon helemaal te ontsteken en uit te groeien, dus toen heb ik hem eruit laten halen.
Mijn man heeft in die tijd een tongpiercing gehad. Denk een jaar of 2-3 en toen moest ie geopereerd worden en moest zijn tongpiercing er ivm narcose eruit en het gaatje in de tong groeit echt binnen een uur of zo al dicht. Dus Mier, ik ben bang dat je tongpiercing er ook uit zal moeten als je algehele narcose krijgt....

X

Haai!

Anoek, wat vervelend van je konijn zeg! Zit jullie en de beestjes even niet mee op dat vlak. Ik hoop dat 'ie snel weer beter is en goed gaat eten.

Tandarts houd ik ook niet van hoor! Ik ga wel elk half jaar, ben ergens in mei voor het laatst geweest. Dacht echt dat ik een gaatje had, maar pffff...niet dus. Sterkte vanmiddag!

Oja, "groot" nieuws: Lise kan omrolle van rug naar buik! Echt zoooo schattig! Eerst ligt ze op haar zij, dan trekt ze haar hoofd in dr nek, een paar oerkreten en hoppa, mevrouw ligt op haar buik. En dan kijkt ze verbaasd joh? Echt zo leuk!

Nou, ik ga even de ramen dichtdoen: het gaat hier ineens heeeeeel hard regenen!

Mier, succes donderdag (ik ben voor die tijd nog wel hier hoor). En Pink, jij succes met de prikinstructie maandag. Hoop dat het duidelijk is allemaal.

Liefs, Ukkie26

wat vervelend van je konijntje anoek,het zit niet mee met de beestjes!
grappig dat je vriend ook een tongpiercing heb gehad! mijn vriend heeft ook een tongpiercing  voor de rest heeft hij geen piercings of tattoos!
wel 2 oorbellen trouwens!

ja ik vind het ook wel heel spannend allemaal! maar ja het kan er denk ik alleen maar beter op worden!

ik hoop dat pink en ik ook het jaar mooi af mogen sluiten! en dan we in het nieuwe jaar allemaal wiebelmama s zijn/worden! (liefst al eerder natuurlijk dan het nieuwe jaar)
want we hebben nog een paar maanden!

ik heb hoofdpijn,ga effe lekker languit op de bank (komt van het druk maken denk)

xxx mier

Arm konijntje!!! Hoop dat het goed komt. Komt wel erg slecht uit nu he, nu je op vakantie gaat!
Jullie gaan vrijdag he? Heerlijk er even tussen uit!

Mier, spannend hoor! Misschien domme vraag, maar je bent al eens zwanger geweest, kan er dan toch ergens een blokkade zijn? Dan zou je toch zeggen dat je eileiders toegankelijk zijn? Misschien heb ik het helemaal mis hoor....

Wat goed dat Lise zich omrolt! Knap hoor en wat gaat  het dan allemaal snel he?

Hier warm, vanmiddag dikke buien en onweer en nu weer warm!!!

Liefs Pink

Terug
Bovenaan