WIEBELMEIDEN 8

Goedemorgen meiden!

Hoe is het hier? Mier, doe je wel voorzichtig met jezelf? Fijn dat je nu al vakantie hebt, en lekker dat je even naar Belgie gaat (hopen dat je niet wegregent). Maar doe wel rustig aan hoor! En alvast succes voor bij de gyn maandag!

Pink, heel begrijpelijk hoor, dat je heel erg bezig bent met dat wat komen gaat. Blijf van het positieve uitgaan hoor! Je bent inderdaad nog jong, en met een beetje hulp MOET het goedkomen!
En hoe bevalt het weer moeten werken? Heb je een leuke groep/klas?

Hier gaat het goed. Het werken went snel (is alsof ik niet ben weggeweest). Ook met Lise gaat het goed. Gisteren naar het consultatiebureau geweest: ze is 66 cm en weegt al (schrik niet) 7600 gram! De vetzak. Ze zit helemaal bovenin de marge, zowel met lengte als gewicht.

Vandaag lekker een vrij dagje. Ga even lekker winkelen met Lise, kraamcadeautje kopen voor een vriendin van me.

Meiden, sterkte!

Liefs, Ukkie26

Hoi meiden,

Wat fijn Mier dat je eerder vrij kreeg van je baas. Wel begripvol in ieder geval.
Veel plezier dit weekend in België!

@Pink, logisch hoor dat je veel bezig bent met alles wat je staat te wachten.
Je krijgt idd geen garanties dat het gaat lukken en dat is denk ik nog wel het moeilijkste. Steeds maar weer afwachten of...
Je klinkt in ieder geval wel positief ingesteld en het is ook fijn dat de gyn die instelling ook heeft. Meer kun je ook niet doen. Heel spannend allemaal hoor.
Mijn duimen draaien nog heel hard voor jou en Mier!

@Patrica, ik las hier dat alles goed was bij de VK. Fijn hoor meid. Het is altijd fijn wanneer je weer een bevestiging krijgt dat het goed gaat met je kleintje.
De 20-weken echo schiet ook alweer op zeg!

Morgen moet ik weer terug komen in het ziekenhuis voor CTG e.d..
Ik laat jullie zodra mogelijk wel horen hoe het is gegaan.
Ik voel me gelukkig wel weer wat fitter dan eerder deze week, maar denk dat spanning/ ongerustheid ook wel zorgden voor wat klachten.
Ik wacht wel af.

Liefs, Twinkel3

nou ik ben er vandoor! tot zondagavond maar weer!

doeiiiiiiiiiiii

xxxx mier

Mier, ik had je nog veel plezier willen wensen, maar we hebben gisteravond een Troj(an)virus op de laptop gekregen en die kregen we er vanavond pas af na er de hele dag mee bezig te zijn geweest.
Toch nog heel veel plezier gewenst en alvast welkom terug

Pink, de eerste werkweek zit er weer op en weer een weekje dichterbij. Jammer dat jullie laatste "eigen" poging niet gelukt is. Maar je kan nu wel met het traject gaan starten. VInd het erg spannend voor jullie en hoop zo dat jullie eerste poging succesvol zal zijn!
En wat betreft mn mail; you're welcome

Hier alles goed! Vandaag op CB geweest. Benthe is nu 4 maanden en weegt 6830 gram en is 66,5 cm lang. Ze is voor haar leeftijd erg lang, ze zit op de bovenste lijn van de groeicurve. Gewicht trekt nu wat meer naar het gemiddelde, dus Benthe is een lange slanke dame! Kan je van haar moeder niet zeggen, ha ha!!

Wat een allergiën trouwens allemaal zeg. Voor zover ik weet ben ik nergens allergisch voor. Mn mannetje heeft hooikoorts. Dus er is wel 20-40% kans dat Benthe dat ook krijgt, maar ja... daar zou ik met BV niks aan veranderd kunnen hebben...
Als ik zelf wel allergiën zou hebben, dan zou ik denk ik wel serieus over BV hebben nagedacht... BV staat mij persoonlijk erg tegen, maar in geval van allergie wegen de voordelen niet op tegen de nadelen of mijn aversie tegen BV... Maar ach, die keuze heb ik gelukkig niet hoeven maken  

Liefs

Begin vanavond aan mijn eerste pil sinds twee jaar...... !!!
Maar het is wel het begin van de behandeling. Doorslikken t/m 24 september en vanaf 21 september dus de decapeptyl en waarschijnlijk vanaf 3 oktober de puregon.
Voel me wel een beetje triest, sowieso al doordat ik ongesteld ben (IK HAAT HORMONEN!!) maar ook omdat er geen weg terug meer is. En dan bedoel ik niet omdat we er nu echt voor gaan, maar omdat we nu echt in dat hokje ICSI zitten. Aan de andere kant ben ik ook heel blij dat de eerste stap gezet wordt en gelukkig schiet het nu op, vandaag over 5 weken de eerste prik.....
Beetje onsamenhangend verhaaltje, maar dat zijn echt de tegenstrijdige emoties die ik nu constant voel.....

Pink

Hey Pink, vanavond dus beginnen... dat is idd heel dubbel. Het echte begin van de icsi, maar ook het einde van spontaan zwanger worden....
Ik leef heel erg met je mee, en ik hoop zo dat de komende  tijd    om zal vliegen, en dat dat je een hele mooie zwangerschap te gemoed mag gaan! En al die hormonen en emoties, die gaan hand in hand.  Maar praat/schrijf gewoon lekker alles van je af, misschien lucht het je een beetje op!  

liefs tara

Hey Pink,

Spannend hoor, vanavond beginnen met de pil. Nu gaat het dan eindelijk echt gebeuren. Kan me wel voorstellen dat het heel tegenstrijdig is allemaal. Toen jullie begonnen met zwanger worden, had je nooit gedacht dat het zo zou lopen.... en heb je keer op keer je verwachting bij moeten stellen. Dat is niet niks... Nu stap je echt het medische circuit in en ook al wil je zo graag een kindje... kan me indenken dat de weg er naar toe erg heftig is. Weet dat ik aan jullie denk en heel hard duim dat het allemaal goed gaat en je over een paar weekjes mooi nieuws kan melden!

Miertje, ben je al terug? Leuk gehad?
Heel veel succes morgen bij de gyn. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Liefs

P.S. Hadden gisteren nog steeds probleem met een virus. Lijkt via hotmail te komen, maar zeker weten doen we het niet, dus maak voor de zekerheid een nieuw adres aan. Ik mail jullie het nieuwe adres. Vrius wordt trouwens niet via adresboek rondgemaild, dus nog steeds niet voor jullie van toepassing ;-)

Even snel voordat ik naar mn werk vlieg:

Mier, hoe was je weekendje weg? Succes bij de gyn!

Pink, wat zal dat raar zijn, voor het eerst sinds lange tijd weer aan de pil. Maar het is voor een goed doel! Sterkte!

Ik ga snel: bus wacht niet op mij!

Tot later! Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan