WIEBELMEIDEN 8

@Mier, Succes vandaag bij de gyn, ben benieuwd wat ze gaan doen/zeggen.

Liefs xxx

Mier, succes bij de gyn vandaag. Laat je even weten hoe het is gegaan?
En hoe was je weekendje weg?

Pink, ik had bij de mama's op jou gereageerd.
Veel succes met alles meid!

Liefs, Twinkel3

hoi allemaal,

ik had eerder geen tijd om te reageren,dus een beetje laat!

zal eerst bij het ziekenhuis beginnen; we stonden eigenlijk zo weer buiten want omdat alles goed was moeten we nu tot december afwachten en dan gaan we in januari starten met de inseminatie dus dat is wel positief,nog een paar maanden en dan wordt er eindelijk iets aan gedaan! dus nog een paar kansen (3 of 4)

weekendje was gezellig,en we hebben ook goed weer gehad! we hebben ons wel vermaakt!

groetjes mier

Hoi Mier,

Toch wachten tot december? Je klinkt toch wel positief of lees ik het dan niet goed? Hebben jullie het nog over die samenlevingstest gehad? Natuurlijk is het wel fijn dat alles in orde is. Natuurlijk zwanger worden is dus gewoon nog een reeële kans! Waar kan het aan liggen dat het wat langer duurt of hebben ze daar niks over gezegd?

Weet je zo lang jij blij bent met de uitkomst, ben ik het ook!!

Dikke knuffel!

P.S. Eerste dag van Benthe op het KDV is super gegaan. Ze was er net zo vrolijk als thuis en heeft ook best goed gedronken. Slapen ging prima. Pffff, ben er wel erg blij om!

ja ben er wel positief over! eindelijk weet ik dan dat er iets gedaan wordt! en heb daar best een goed gevoel over!
we hebben het er eigenlijk niet over gehad,want ze begon gelijk over de iui dus we hadden zoiets van,nou dat is eigenlijk goed want dat begint ook al redelijk snel,geen wachtlijsten dus dat is mooi!

we gaan dan idd voor iui pink! eindelijk!!

Goedemorgen!

Mier, fijn dat jullie (eindelijk) zicht hebben op een behandeling! Kan me goed voorstellen dat dat goed voelt, eindelijk!

Pink, raar gevoel denk ik, dat je nu weer aan de pil bent terwijl je daar juist een tijd geleden bmee bent gstopt om zwanger te raken. Maar het is voor een goed doel!

Hier gaat het prima! Heb vandaag weer een thuiswerk-dagje. Moet me er wel toe zetten hoor, poe.

Nou, ik ga Lise badderen (tussen het werken door).

Liefs, Ukkie26

Hey miertje,

Wat goed dat jullie straks aan de iui gaan. Maar hopelijk is het niet nodig, en ben je nog voordie tijd zwanger! Maar er gaat in ieder geval wel iets gebeuren,dat is idd wel fijn.

liefs Tara

Terug
Bovenaan