WIEBELMEIDEN 8

Hallo meiden,

Mier, ik las dat je nu in ieder geval uitzicht hebt op een behandeling.
Ik hoop zo voor je dat dat niet meer nodig zal zijn en dat je voor december nog zwanger bent. Wat vond je zelf van deze stap. Vind je het te lang duren voordat ze ingrijpen, of vind je het nog wel prettig dat jullie zelf nog een paar maandjes hebben voordat het echt medisch wordt?

Ik ben nu trouwens definitief overgedragen naar de gyn i.v.m. mijn bloeddruk.
Bij de VK is hij telkens te hoog (vandaag 105 en 95 onderdruk).
Mijn bloedwaarden en urine zijn wel goed en ook het CTG en de bloeddruk waren in het ziekenhuis wel weer in orde. Toch wilde de gyn mij onder controle houden.
Vrijdag moet ik weer terug voor een CTG, bloed- en urineonderzoek en zal hij ook kijken hoe het er inwendig voorstaat en de groei van de kleine bekijken.
Tot die tijd moet ik direct contact opnemen bij toenemende klachten en als de bloeddruk vrijdag te hoog is, dan zal ik worden ingeleid.
Geen thuisbevalling meer dus, maar goed dat vind ik minder belangrijk dan gezondheidsrisico's voor de kleine en mij.
Het wordt dus even afwachten hoe het de komende dagen/ weken zal gaan.

Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden.

Liefs, Twinkel3

ik weet dat er nu zoiezo wat gedaan gaat worden! ook al wordt het de komende maanden niks! ben nu ook weer ongesteld dus...
op zich vinden we het wel ok voor januari,want eerst natuurlijk afwachten omdat ik die operatie heb gehad want meestal moet je een half jaar wachten voordat ze weer verder gaan.
onze vakantie is geboekt!!! jippieeeeeeeeee we gaan naar Mexico!!!  nog een weekje geduld,we hebben echt een gaaf hotel! we hebben er helemaal zin in!

twinkel wat beter dat je nu onder behandeling ben bij de gyn. wordt je goed in de gaten gehouden en de beeb natuurlijk ook! wat begint het op te schieten zeg!

xxx mier

Haai!

Nou, hier een duffe Ukkie achter de PC. Gisteren gesport (spierpijn!) en Lise wilde ineens vannacht om half 5 drinken. Baalbaal. Ze is haar ritme wat kwijt. Maar hopen dat we het er snel weer in krijgen, want dit is best vermoeiend.

Verder gaat het prima hoor! Ze heeft denk ik alleen wat last van tandjes (niet dat er iets te zien is maar ze is wat zeurderig, kwijlt enorm en slaapt dus slecht). Hopen dat het snel weer overgaat...

Mier, jeeeeeej, lekker op vakantie! Groot gelijk hoor! En wat zal jij bruin zijn als je terugkomt: Mexico! Geweldig! Geniet ervan hoor, nog maar een weekje wachten en dan gaan jullie lekker!!!

Meiden, ik ga snel weer: heb ook vandaag een thuiswerkdagje (genoeg te doen).

Tot later!

Liefs, Ukkie26

ja echt zo gaaf he ukkie!

we kunnen dinsdag pas inentingen halen,we vertrekken woensdag om 10:00 smorgens en we hebben dan nog een tussenlanding op cuba,we komen dan om 15:50 in mexico aan (mexico-tijd) hier is het dan 7 uur later,dus de heenrijs doen we 13 uur over!
het is normaal 10 uur vliegen maar omdat we een tussenlanding hebben doen we er langer over en naar cuba is het 11 uur vliegen.

zal even een link geven van onze resort!

http://www.thereefplayacar.com/en/

xxx mier

Oooooohhh mier wat gaaf!!!!
Heb net even die site bekeken en ik wil ook!!!! Lijkt wel een paradijsje.
Geniet er lekker van, je heb het verdient hoor!

Hier nog een duf konijn trouwens... Viggo is zn ritme ook kwijt. Ben gister begonnen met   voeding voor hongerige babies, maar ipv dat ie langer slaapt slaapt ie juist korter   Vannacht werd ie om  4.30 wakker,op zich niet zo raar maar vervolgens begon ie om 07.00 alweer te janken terwijl ie normaal toch echt wel 3,5 tot 4 uur op die voeding kan . En hij  ging om  5.00 uur ook niet gelijk weer  slapen terwijl ie dat anders wel doet.  Dus om 07.00 maar weer voeding gegeven....komt ie om 09.00 alweer !!!!  
Nu maar wezen rekken tot 10.15 en hopelijk gaat ie nu straks wat langer slapen.

liefs tara

Pink: ik zat van het weekend inderdaad te bedenken dat het ongeveer het moment zou zijn dat je aan de pil zou beginnen. Heel dubbel en vreemd gevoel he! Het is zo tegenstrijdig om aan de anticonceptie te gaan terwijl je zou graag een kindje zou willen. Maar het is ook de eerste stap van het hele traject wat hoop ik een hele mooie uitkomst heeft, maar ook het traject wat de komende maanden je leven zal beheersen.   Ik duim voor je dat je niet te veel last van alle hormonen zal hebben, er weinig momenten van "vertraging" zullen zijn, en dat jij/jullie er emotioneel en mentaal goed over kunnen kunnen praten. Veel sterkte

Mier: wat fijn dat jullie over een paar maanden ook actief geholpen gaan worden om je droom dichterbij te brengen. Maar hopelijk komt het niet zover!!!!
Hummmm....Mexico lekker zeg. Geniet ervan en veel foto's maken

liefs vs

tara hoop dat viggo nu wat langer slaapt!
voor de rest alles goed? zag weer leuke foto s op je hyve staan!

echt heel mooi he dat hotel waar we zitten?

vs met jou ook alles goed?

xxx mier

Hey mier,

Ja dat ziet echt supergaaf uit dat hotel van jullie. Heb je via inernet geboekt? Ga je daar verder nog wat leuke dingen doen, of vooral van de zon genieten?

Hier gaat ie goed, ik kom wat in het ritme. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nu nog in mn badjas zit. Ben blij dat ie even lekker slaapt, en heb dan geen zin om gelijk weer van alles te doen. Viggo begint trouwens al een beetje te lachen. Nog niet helemaal een big smile, maar hij probeert het al wel! Vanmorgen was ie heel erg aan het huilen, en toen ie even de box lag was ie rustig en begon te lachen tegen de mobiel. Geweldig! Dan kan ik hem wel opvreten.

Liefs Tara  

Terug
Bovenaan