WIEBELMEIDEN 8

gelukkig dat het goed gaat hoor!
wel schattig dat hij nu allemaal een beetje begint te lachenwat gaat het hard he!

mexico heb ik idd via internet geboekt,net zo gemakkelijk!

xxx mier

He meiden,

Hoe is ie hier??

Mier, lekker vakantie, en nog wel naar Mexico, toe maar, nee meis, geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend!! En nu na maandag in ieder geval met vooruitzichten. Fijn dat je nu weet dat er nu  wat gedaan wordt, wil het binnenkort niet lukken om zwanger te worden. Dit hopen wij natuurlijk wel van harte dat dat nog gaat gebeuren.

Pink, hoe is ie nu met jou??

Hier alles nog rustig, wordt een beetje ongeduldig en ben erg nieuwsgierig, maar meer als 3 weken gaat het niet meer duren. Nog even afwachten dus..

Liefs Pippie

Hoi meiden,

HIer ook een berichtje uit werkend mama-land.... Pffff ben wel moe... Nog 1 dag en dan weekend. Het is wel wennen om weer te werken na 5,5 maand. Maar Benthe vindt het super op het KDV. Ze schijnt al een vriendje te hebben, Jason, ha   hahahah! Papa was niet blij

Pink, je bent nu dan begonnen met de pil. Hoop dat er niet te veellast van zult hebben. Maar je weet waar je het voor doet. Toch gaat het een spannende periodeworden. Je weet ons te vinden als je je verhaal kwijt moet hé?

Mier, heerlijk op vakantie!! En Mexico, lekker hoor!!!! Heb even je resort bekeken en ziet er super uit. Met Spa, dus jullie kunnen je lekker laten verwennen. Valt je ei tijdens je vakantie???? Mooie plek om een babietje te maken of in elk geval te wiebelen
Ben trouwens niet meer opmsn nu met mn nieuwe account.... even rustig aan, want we zijn net virus-vrij... even kijken of de nieuwe virusscan het goed doen en dan pas weer dat soort dingen. Doordat ik een herstelprogramma heb gedaan, gaat de computer terug op fabrieksinstelling en we waren dus onze virusscanner kwijt...Anyway, over een tijdje wel weer.

Liefs

pippie nog even! spannend hoor,hoop dat het niet te lang meer duurt maar ja het is net wat je zegt,niet langer als 3 weken!

hahaha anoek,benthe al een vriendje! kan niet vroeg genoeg beginnen  het is ook zo n knappe meid! over een aantal jaar moet ze de mannen van zich afslaan!
mistte je idd al op msn en op hyves! maar een virus is ook niet alles dus ik snap hem!
gaaf resort he! ben al helemaal zenuwachtig voor volgende week maar we hebben er zoveel zin in! waarschijnlijk valt mijn ei nog wel in mexico ja hahaha

xxx mier

Gaaf zeg Mier, jullie resort in Mexico!!!
Wat een plaatje om te zien.
Ik kreeg er ook helemaal de vakantiekriebels van.
Lekker van genieten hoor meid!

@Pink, ben jij weer druk met je werk?
Hoe is je groep dit jaar? Begin je alweer een beetje in het werkritme te komen?

Hier gaat het nog een beetje hetzelfde als de afgelopen dagen.
Morgen weer terug naar het ziekenhuis, dus ik wacht wel af wat ze daar zullen zeggen.

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

mooi he twinkel!
het lijk me ook echt zo mooi daar!

het gaat nog niet echt met je dusnog even!! moest je vandaag nou ook naar het ziekenhuis?

xxx mier

Hallo!

Hoe is het hier? Mijn eerste werkweek zit erop. Morgen lekker vrij en lekker mama zijn! Het is van de week echt heel goed gegaan met Benthe en dat maakt het echt een stuk makkelijker. Ik hoop dat ze het zo naar haar zin blijft hebben.

Mier, hmmm mexicaans eitje ;-) Zou leuk zijn:) Hoe is het verder? Voel je je al helemaal de oude na de operatie?

Pink, al even niet gezien... Hoe is het met jou?

Liefs

hey anoek,

ja gaat goed hoor,voel me weer helemaal goed na de operatie,gisteren vielen de laatste hechtingen eruit,dus nu trek het niet meer! het is ook al heel mooi roze geworden dus je ziet er niet echt heel veel meer van dus het heelt goed zeg maar!

jij alweer lekker weekend! heerlijk!

xxx mier

Terug
Bovenaan