WIEBELMEIDEN 8

@Mier, Weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Echt K*T dat je ongi bent geworden. Kan me goed voorstellen dat je het niet meer ziet zitten, maar geef de moed niet op meid!!

Liefs xxx

Ah mier bah, bah, bah...  Is weer lekke  k*t.
De hoop niet verliezen hoor, maja das makkerlijker gezecht dan gedaan.
Laat je maar  lekker  verwennen en ik blijf voor je duimen hoor.

Liefs Bo

Lieve Mier,

Wat ontzettend KL#TE.... anders weet ik het niet te verwoorden. Had het zo gehoopt voor je. Ik weet ook niet waarom het niet lukt, maar probeer er in te blijven geloven meid.
Mn duimen blijven draaien voor je.

Dikke knuffel

Pink,

Hoe is het met jou? Komt het spuiten al in zicht? Zie je er tegenop om de spuiten te moeten zetten?

Heb vandaag een bleehhh-dag op mn werk gehad en ben moe... dus vandaag geen uitgebreid verhaal van mij.

Liefs

Hey miertje,

Kwekken wilde maar niet lukken laatst hé? Wel jammer. Moet toch maar weer eens msn installeren dnek ik  Kunnen we weer eens goed ouwehoeren, ha ha!! Gisteren nog AMNT gekeken? Rare types dit keer hoor... heb nog geen idee wie gaat winnen.

Met mij ging het vandaag weer beter.Soms heb je van die baaldagen. Op het werk werkte de computers op de nieuwe werkplek niet, dus er moest een nieuwe locatie geregeld worden...hoop gedoe. Gelukkig was vandaag alles opgelost en konden we tenminste normaal werken! bDan begint je dag ook beter.
Met Benthe gaat het ook hartstikke goed! Ze wordt al zo groot....Heb net nieuwe foto's gemaild!

Hoe is het verder met jou? En je mannetje? Denk regelmatig aan jullie en zou willen dat ik die toverstok echt had en dat ie ook zou werken...

Liefs

Bah Mier, alweer .........!!! Nu moet je dus inderdaad verder kijken. In januari begint de 1e poging meteen? Of zit je hier ook met intake en dat soort dingen? Klote he? En ook omdat je al een keer zwanger bent geweest, dus ergens moet het toch kunnen en dan lukt het gewoon niet..........

Bedankt voor jullie lieve mailtjes!! Van Mier kreeg ik twee weken geleden zomaar een kaartje in de brievenbus, was helemaal verbaasd!!
Nog 5 dagen en dan begint het prikken. Voor mijn gevoel stop ik die spuit zo in mijn buik, ben benieuwd of dat ook echt zo nuchter gaat gebeuren, waarschijnlijk ben ik van zaterdag op zondag constant wakker....
Moet elke dag om 7 uur 's ochtends prikken, ook in het weekend. (De mama's zullen nu wel denken: 7 uur, dat is uitslapen!!!)
Ben benieuwd hoe ik me ga voelen. Heb nu geen last meer van de pil, alleen de eerste anderhalve week. Maar ben wel erg gevoelig voor hormonen, volgens de gyn is dat positief, dan ben ik makkelijk stimuleerbaar (alsof je het over een machine hebt, trouwens...). Ook mijn lichaam zal er onder moeten lijden, heb nu nog steeds een plekje van het oefenprikje op 4 augustus op mijn buik!

Liefs Pink

Terug
Bovenaan