Bah Mier, alweer .........!!! Nu moet je dus inderdaad verder kijken. In januari begint de 1e poging meteen? Of zit je hier ook met intake en dat soort dingen? Klote he? En ook omdat je al een keer zwanger bent geweest, dus ergens moet het toch kunnen en dan lukt het gewoon niet..........
Bedankt voor jullie lieve mailtjes!! Van Mier kreeg ik twee weken geleden zomaar een kaartje in de brievenbus, was helemaal verbaasd!!
Nog 5 dagen en dan begint het prikken. Voor mijn gevoel stop ik die spuit zo in mijn buik, ben benieuwd of dat ook echt zo nuchter gaat gebeuren, waarschijnlijk ben ik van zaterdag op zondag constant wakker....
Moet elke dag om 7 uur 's ochtends prikken, ook in het weekend. (De mama's zullen nu wel denken: 7 uur, dat is uitslapen!!!)
Ben benieuwd hoe ik me ga voelen. Heb nu geen last meer van de pil, alleen de eerste anderhalve week. Maar ben wel erg gevoelig voor hormonen, volgens de gyn is dat positief, dan ben ik makkelijk stimuleerbaar (alsof je het over een machine hebt, trouwens...). Ook mijn lichaam zal er onder moeten lijden, heb nu nog steeds een plekje van het oefenprikje op 4 augustus op mijn buik!
Liefs Pink