WIEBELMEIDEN 8

Jullie hebben mail!!! Hier verder alles goed, niks te klagen!

Mier, voor mij is het deze week precies 2 jaar geleden dat ik stopte met de pil, nu alweer zo'n lange tijd verder en nog niks. Frustrerend he? Ik lees de andere topics op dit forum ook echt niet meer, kan niet meer tegen NOD's en frustraties van sommigen die na één ronde nog niet zwanger zijn. Dat is voor die andere meiden niet persoonlijk bedoeld, maar heeft alles te maken met onze situatie!!

Pink

Hoi hoi,

Even tussen het gejengel van Benthe door... Het is deze week wel raak...papa weg en vermoed dat er weer een sprongetje aankomt...

Pink, ga zo je mail lezen. Ben benieuwd hoe het met je gaat. Vind je wel een stoere vrouw, je mag trots zijn op jezelf!

Mier, wiebeldagen weer in zicht. Hoe ga je daarmee om? Kan je het nog een beetje leuk houden? Heb echt een beetje een drukke week en weinig slaap (benthe is aan het spoken s nachts), dus het lukt me echt niet om uit te zoeken waarom ik msn niet geinstalleerd krijg...Wil gewoon suf op de bankhangen  Anders toch kwekker nog een keer proberen?
Heb je ANTM gezien?

Heb mezelf btw vanmiddag opgesloten in de konijnenren... deur was in het slot gevallen (en slot zit aan de buitenkant)....oeps... Gelukkig was het mn man ook al gebeurd toen ie de ren aan het maken was en hebben we voor de zekerheid een tangetje in de ren gelegd. Heb mezelf kunnen bevrijden, maar had er niet aanmoeten denken dat het tangetje er niet lag zeg. Had geen telefoon bij me en mn man komt vrijdag pas thuis....Dus heb nu het gaas doorgeknipt...wel jammer voor de deur...Mn man vond het erg grappig, jullie wrs ook  Ik kan er nu ook wel om lachen, ha ha!

Liefs,
van een domme Anoek

hahaha anoek! keken de konijnen niet gek op? hahaha!

ik heb antm gekeken,maar weet niet wie wie is hoor! er zitten wel knappe meiden tussen!

onze vakantie is weer geboekt  we gaan eind januari naar zwitserland!!
het is van landal en er zit van alles bij dus ALS ik zwanger zou zijn kan ik altijd wat anders gaan doen!

xxx mier

Oooo Mier lekker weer een vakantie geboekt!
Heerlijk Skien of nee het was boarden toch voor jou?

Wij gaan misschien een lang weekend in het voorjaar. Een week zit er komend jaar niet in voor ons jammer genoeg. We willen ook nog graag in het voorjaar met ons kleine ventje op vakantie en met skien mag hij nog thuis blijven dit jaar.

Pink, logisch dat je niet goed wordt van de andere topics. Ik kijk ook nog wel eens af en toe en wordt er soms zelfs al niet goed van. Maar goed...zijn wij niet ook zo geweest in het begin? Jammer genoeg zijn jij en mier nog steeds aan het wachten op het grote wonder maar ook ik geloof erin dat het allemaal goed gaat komen. Ze kunnen tegenwoordig zoveel doen gelukkig!

Sterkte

x-vlinder

Even een berichtje hier, speciaal voor Mier en Pink.

Meiden, jullie weten het vast, maar ik denk echt heel vaak aan jullie.
Het grote geluk wat ik nu mag ervaren met een kindje dicht tegen me aan is echt een supergroot contrast met jullie grote wens.
Verhalen over niet slagen van de BV en stuwing e.d. stellen dan ook niets voor in vergelijking met jullie verhalen. Dit zijn alleen maar "luxe-problemen".
Ik vind het moeilijk dat ook ik machteloos sta tegenover jullie verdriet en kan niet meer dan jullie af en toe proberen een hart onder de riem te steken en met jullie mee te hopen op een zwangerschap, ook al zou ik zoveel meer willen doen.
Het doet ook mij zeer dat het bij jullie zo lang moet duren lieve meiden.

Pas in het kraambed heb ik goed gevoeld over hoeveel grenzen we eigenlijk wel niet gegaan zijn om zwanger te kunnen raken (verplicht vrijen, temperaturen, ovulatietesten, gyneacologische onderzoeken e.d.). We hebben het er allemaal voor over gehad hoor, maar de weg naar de zwangerschap heeft ons ook veel verdriet en pijn bezorgd.
De hele zwangerschap heb ik nog wat gereserveerd tegenover ons kindje gestaan, want altijd was er nog de angst dat het mis kon gaan. Ik durfde heel de zwangerschap nog niet volop te genieten.
Nu ze zo gezond bij ons is en alles goed lijkt te gaan is het haast eng om zo van haar te mogen genieten. Ik heb het gevoel dat mijn gevoelsleven nu pas weer wat terug begint te komen.

Meiden, misschien ten overvloede maar onze duimen draaien hier hard.
Ik ben waarschijnlijk nog niet veel op het forum te vinden, maar via de mail kunnen jullie mij ook altijd bereiken voor een luisterend oor.

Een heel dikke knuffel en heel veel goeds gewenst vanuit hier.

Twinkel3

Zo maar weer eens omhoog. Hopelijk kunnen we met z'n allen zorgen dat de wiebelmeiden op pagina 1 blijven staan en niet ver naar de achtergrond verdwijnen, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Mier: lekker zeg dat jullie je vakantie hebben geboekt. Lekker er op uit! Dit valt net na jullie eerst IUI poging toch? Ik blijf voor je duimen dat het de komende maanden toch nog mag lukken. Dit weekend is het toch weer tijd om te wiebelen?
Jij dus ook aan de wii. Heb je al een favoriet spel of ben je nog alles aan het uitproberen? Pas maar op dat je na het weekend niet overal spierpijn hebt!  

Pink: goed om te lezen hoe positief je momenteel bent en dat alles redelijk voorspoedig verloopt. Zoals Anoek al zei: stoere vrouw! Deze week dus kijken of alles schoon is en er goed uit ziet zodat je kan beginnen. En dan zal het allemaal zowel snel en traag gaan.

Anoek: dat konijnenren van jullie is volgens mij eerder een konijnenkasteel als je jezelf erin op kan sluiten! Ik zie je al zitten ;)

groetjes
vs

Twinkel, fijn je hier weer even te zien! Denk dat het Mier en Pink goed doet!
Heb jou gisteren nog gemaild!

Mier, EINDELIJK!!!!!!!! We kunnen weer msn-en. Werd wel tijd hé?!!
Kunnen we weer lekker kletsen en discussieren over ANTM ;-)

Pink, hoe gaat het met prikken?

HIer druk met een bewegelijke meid. Stil zitten kent ze niet, ha ha!!

Liefs Anoek

mooi berichtje Twinkel, dat gevoel van machteloosheid is zo herkenbaar

Terug
Bovenaan