WIEBELMEIDEN 8

Ook ik sluit me aan bij de mooie woorden van Vs.

Pink fijn dat je niet meer  zo last hebt van de pil en tjee 2 weken gaat nu echt snel. Spannend allemaal. Kan me voorstellen dat je soms 'vergeet' waar het werkelijk omgaat, maar hoop dat net als bij vs goed mag werken!

Mier hoop dat voor jou de iui niet meer nodig is!! Maar waarom willen ze daar pas in januari mee beginnen?

X Bo

Pink, fijn dat je je nu wat beter voelt onder de pil. Ja kan me best voorstellen dat het allemaal wel erg abstract is op deze manier. Hoop wel dat straks ook zo'n mooi klein wondertje in jouw buik gaat groeien!
Hoe gaat het verder? Op school ook alles goed?

Mier, wil jou even een dikke knuffel geven. Hoop zo dat je mexicaans eitje een goede is en ook omdat dit voor jou een best confronterende periode is. Meid, jouw beeb komt ook snel, daar geloof ik in!!

Hier alles goed. Wel druk met werken, Benthe, huishouden, maaarrrr... het gaat helemaal prima. Ben helemaal happy!
En nu is het ook nog mooi weer, wat wil een mens nog meer? Dit weekend gaan we naar de dierentuin als het mooi weer is. Heb er nu al zin in!!

Liefs

dank je anoek
ik hoop het ook maar geloof er niet zo meer in,vooral omdat ik nu alweer 2 pukkels heb en dat is meestal een slecht teken!

mooie foto s weer van Benthe op hyves! wat een knapperd is ze!

xxx mier

Hallo lieve meiden,

Hier dan (eindelijk) bericht van ons.

Wij zijn gisteren de trotse ouders geworden van een prachtige dochter met de naam Iva.

Nadat de bevalling gistermorgen om 8 uur is ingeleid ben ik om 13.42 uur bevallen.
Supersnel dus. De bevalling is erg goed verlopen. Gelukkig ook geen restschade (geen hechtingen), alleen mijn schaamlip is iets ingescheurd.
Iva woog bij de geboorte 3010 gram en is een heerlijke meid waar we volop van genieten.

Vandaag ben ik terug gekomen uit het ziekenhuis en ik ben druk lerende met BV geven. Hier gaat nog wel een heleboel tijd in zitten. Ze pakt nog niet zo goed aan mijn blote tepel, maar met tepelhoedje gaat het al een stuk beter. Gelukkig hebben we een lieve kraamhulp die ons goed op weg helpt.

@Pippie, jullie ook gefeliciteerd met jullie zoon Bas.

Zoals jullie wellicht zullen begrijpen heb ik niet alle berichtjes gelezen, maar ik heb wel het berichtje van Pippie opgezocht.

Er volgt snel meer nieuws van deze kant, maar eerst ga ik mijn aandacht volop richten op onze kleine meid. Foto's komen ook jullie kant op één dezer dagen.

Heel veel liefs van een supertrotse mama.

Twinkel3

Hallo,

Hoe is het hier met jullie meiden?

Pink, hoe ver staat het er nu voor bij jullie?

Mier nog even wachten voor jullie dus. Misschien goed dat je er nu niet zo mee bezig bent en je nod nog niet eens weet. Het een beetje loslaten kan helemaal geen kwaad en wie weet...

Moet wel gek zijn zo'n babyboom op het andere forum. Jullie moeten weten dat ik erg vaak aan jullie denk en jullie echt niet vergeten ben. De laatste tijd niet zo vaak op het forum geweest maar dat begint steeds weer wat meer te worden gelukkig!
Ik vind het ook fijn om bij te houden hoe het met iedereen hier gaat. We zeggen het wel vaker maar ondanks dat we elkaar nog nooit gezien hebben (een aantal van ons) delen we hier toch veel met elkaar en zijn we er voor elkaar!

Tot snel weer.

x-vlinder

Ha Mier,

Gefeliciteerd met je verjaardag  een hele fijne dag vandaag!!
Vier je het ook vandaag? Nou laat je maar lekker verwennen!

xx bo

Hiep-hiep-hoera, er is er 1 jarig vandaag!

Mier, van harte met je verjaardag! Maak er een mooie dag van en ik duim voor een prachtig jaar voor jullie!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan