WIEBELMEIDEN 8

jeeeeeeeeeeeee weer lekker druk!
bedankt dames!

pink en ik staan ongeveer wel gelijk,in ieder geval zijn we nog niet zwanger!

anoek wij hebben ook zo n nunchunk en 2 afstandsbedieningen!
en we hebben net gegolfd!!! geboaled en getennist!

vlinder ik heb me voorgenomen als ik nog maar een paar weken ben dan ga ik wel snowboarden maar moet niet verder zijn als een week of 10/11 denk ik!
wil het risico niet lopen! we gaan over 15 weken dus de kans zit er wel in?

xxx mier

Kan me voorstellen dat je geen enkel risico wil nemen met boarden Mier! Wij zijn vorig jaar helemaal niet op wintersport geweest toen ik zwanger was, maar achteraf had ik wel graag heen gewild. Niet om te boarden, maar gewoon voor de omgeving het buitenzijn...Een week Center parcs is toch anders.

kijken jullie ook naar het moment van de waarheid?
wat vinden jullie van dat programma?
ik vind het wel erg ver gaan! zou daar echt nooit aan mee doen!!

waar we nu heen gaan,zit ook een schaatsbaan,sauna en binnenzwembad bij dus er is altijd wel iets te doen!

gaan jullie dit winterseizoen nog op vakantie?
en hoe zit het met de rest? nog meerdere plannen om van de winter of het voorjaar weg te gaan?

Moment van de waarheid nog nooit gezien, is dat er nu op?
Wij gaan waarschijnlijk wel op wintersport. Nog niks geboekt, maar ik denk naar zwitserland (grindelwald) is niet zo ver rijden als oostenrijk.  Viggo gaat dan wel mee!

Ik ga...ben doodop GAAAPPPPP. Voor het eerst de hele dag gewerkt, en vanavond ook nog een stuk boekhouding gedaan.

Truste

ja het is nu bezig op rtl 4!

ja van jou wist ik het idd! oh ligt grindelwald ook in zwitserland! waar wij heen gaan is vlakbij oostenrijk,ook maar 8 uur rijden hoor dus valt reuze mee! en logisch dat viggo met jullie mee gaat!

zo je heb veel gedaan tara,pfff

lekker slapen dan!

Goh Mier, we kijken echt dezelfde programma's hé? Wij hebben ook het moment van de waarheid gekeken. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Zou er zelf echt niet aan mee doen.

Bowlen en golf vind ik het leukst van Sports!

Tara, is weer wennen he een hele dag werken? Ga je nu steeds meer werken?Hoeveel uur ga je straks werken?

Ik ga zo lekker slapen; trusten!

Terug
Bovenaan