Vlinder: Mier en ik zitten inderdaad in een hele andere situatie, maar uiteindelijk staan we op dit moment beide met lege handen, dus wat dat betreft is het ook weer gelijk! En wij zijn nu idd bezig met een poging, dus dat biedt misschien weer wat meer perspectief, maar ik denk dat het bij ons de laatste tijd toch wel uitzichtloos heeft geleken. Dus... wel heel verschillend maar toch ook wel weer heel erg hetzelfde, namelijk: niet zwanger en geen kindje. Maar we blijven wel positief, hoewel het niet altijd meevalt. Het is soms verrekte moeilijk!
Twinkel, fijn om je hier weer te zien. Je schrijft over een luxe-probleem. Weet je wat het is? Je verlegt je grenzen. Ik vind het nu bijna belachelijk als ik iemand hoor zeggen dat ze zóóó is aangekomen tijdens de bevalling. Dan denk ik: geef mij er maar 20 kilo bij, ik doe het ervoor als ik daarvoor een kindje terug krijg. Maar mocht ik zwanger raken en zoveel aankomen, zou ik ook ontzettend balen.
Op dit moment denk ik dat ik de gelukkigste vrouw op aarde zal zijn als ik zwanger ben en een kindje krijg. Als je in die situatie zit zijn er ook tegenslagen en is het ook niet altijd rozengeur en maneschijn en roze wolken enzovoort. Dus ik snap wat je bedoelt, maar ik begrijp ook heel goed dat je je grenzen verlegt. Uiteindelijk hebben we dat zelf ook gedaan: eerst stortte onze wereld in toen we het woord ICSI hoorden, toen al die onderzoeken en was het niet eens zeker of icsi wel door kon gaan. Toen we na al die maanden de uitslag kregen dat we wel icsi konden doen hebben we een gebakje gehaald om het te vieren.... en dat binnen een paar maanden tijd. We willen toch altijd meer en we willen het altijd goed......
Anoek, wat schattig zo'n winterjasje!! En maat 74 alweer, tsjonge jonge......
VS, ben blij dat het met jou ook goed gaat, lekker blijven stralen hoor!!
Alle andere meiden, ik ben er ook steeds wel, maar niet altijd actief, we zijn erg met onszelf bezig, ik ga volgende week met de leerlingen op kamp 3 dagen en dan donderdag naar het ziekenhuis voor de echo, spannend!!!
VS, lag alles bij jou meteen stil?
Mier, je berichtje heeft wel effect gehad, we moeten er wel met z'n allen wat aan doen om contact te houden en op de hoogte te blijven van elkaars situatie....
Pink