WIEBELMEIDEN 8

vind het erg fijn dat jullie ook hier weer komen schrijven!

vlinder ja lekker ons vakantie alweer geboekt! (HOOP EIGENLIJK DAT IK NIET KAN SNOWBOARDEN) gek he dat ik dat nou zo zeg!

twinkel fijn om wat van je te horen en erg aardig dat je ook hier komt posten!!

anoek eindelijk weer msn!!! vriend zit nu acteif aan de mariokart hahaha!

vs ik heb hem vandaag pas gekocht dus alleen vanmiddag die sportspelletjes gedaan!
ik ben vanmiddag nog wel even terug naar de winkel gegaan om nog een afstandbediening en mariokart bij te kopen!

xxx mier

oh ja en volgens mijn berekening valt mijn ei voor mijn vakantie dus dan kan de IUI gewoon van start gaan!

Vlinder: Mier en ik zitten inderdaad in een hele andere situatie, maar uiteindelijk staan we op dit moment beide met lege handen, dus wat dat betreft is het ook weer gelijk! En wij zijn nu idd bezig met een poging, dus dat biedt misschien weer wat meer perspectief, maar ik denk dat het bij ons de laatste tijd toch wel uitzichtloos heeft geleken. Dus... wel heel verschillend maar toch ook wel weer heel erg hetzelfde, namelijk: niet zwanger en geen kindje. Maar we blijven wel positief, hoewel het niet altijd meevalt. Het is soms verrekte moeilijk!

Twinkel, fijn om je hier weer te zien. Je schrijft over een luxe-probleem. Weet je wat het is? Je verlegt je grenzen. Ik vind het nu bijna belachelijk als ik iemand hoor zeggen dat ze zóóó is aangekomen tijdens de bevalling. Dan denk ik: geef mij er maar 20 kilo bij, ik doe het ervoor als ik daarvoor een kindje terug krijg. Maar mocht ik zwanger raken en zoveel aankomen, zou ik ook ontzettend balen.
Op dit moment denk ik dat ik de gelukkigste vrouw op aarde zal zijn als ik zwanger ben en een kindje krijg. Als je in die situatie zit zijn er ook tegenslagen en is het ook niet altijd rozengeur en maneschijn en roze wolken enzovoort. Dus ik snap wat je bedoelt, maar ik begrijp ook heel goed dat je je grenzen verlegt. Uiteindelijk hebben we dat zelf ook gedaan: eerst stortte onze wereld in toen we het woord ICSI hoorden, toen al die onderzoeken en was het niet eens zeker of icsi wel door kon gaan. Toen we na al die maanden de uitslag kregen dat we wel icsi konden doen hebben we een gebakje gehaald om het te vieren.... en dat binnen een paar maanden tijd. We willen toch altijd meer en we willen het altijd goed......

Anoek, wat schattig zo'n winterjasje!! En maat 74 alweer, tsjonge jonge......

VS, ben blij dat het met jou ook goed gaat, lekker blijven stralen hoor!!

Alle andere meiden, ik ben er ook steeds wel, maar niet altijd actief, we zijn erg met onszelf bezig, ik ga volgende week met de leerlingen op kamp 3 dagen en dan donderdag naar het ziekenhuis voor de echo, spannend!!!

VS, lag alles bij jou meteen stil?

Mier, je berichtje heeft wel effect gehad, we moeten er wel met z'n allen wat aan doen om contact te houden en op de hoogte te blijven van elkaars situatie....

Pink

Ja Vlinder zo waren wij idd ook in het begin. Maar dat bedoel ik ook met grenzen verleggen. Als je die topics nu leest, dan denk je: waar maak je je druk om? Maar iedereen heeft die wens, hoop en spanning. Zo kunnen mensen veranderen he? En dat in een relatief korte tijd!!!

liefs Pink

Wat gaaf om hier weer meer meiden te zien!

Mier en Pink zoals Twinkel het al mooi zei...we leven en voelen met jullie mee maar kunnen jullie jammer genoeg alleen maar een hart onder de riem steken.
We zouden jullie allemaal wel willen helpen als we dat zouden kunnen!

Mier ik hoop ook dat je niet kan boarden om een hele goede reden. Ik heb vorig jaar wel geskied (net zwanger) maar wel heel rsutig aan gedaan natuurlijk.

Pink zoals jij denkt dacht ik ook een jaar geleden hoor. 20 kilo??? Voor mijn part zou ik nog meer aankomen...alles voor een zwangerschap. Of mensen die zeggen ik hoop dat het een meisje gaat worden...Grrrrrr.

Gewoon proberen om dat soort berichtjes het ene oor (oog) in en het andere oor (oog) uit te laten gaan.

x-vlinder

Gezellig die drukte hier!

Ik vind het wel een mooi voornemen om met zn allen de wiebelmama's op pagina 1 te houden.

Veel geschreven over alle meite en alle emoties... het blijft toch lastig dat we niet alemaal zwanger/mama zijn. Ik hoop zo dat de icsi van Pink succesvol zal zij en dat mier ook snel zwanger is. maar ik heb sos een beejte het gevol zo in de herhaling te vallen... Heb dit al zo vaak gezegt en meen het ook nogsteeds hoor, maar vind het soms moeilijk om de juiste woorden te vinden om jullie een hart onder de riem te steken.

Kan me goed voorstellen pink dat je vind dat een ander 'zeurt' over zwangerschapskilo's en toch doe ik zelf ook wel eens  En hormonen zijn en blijven ook rotdingen, voor sommige al voor de zwngerschap,vaak tijdens de zwangerschap maar ook daarna.... Ik was na mn bevalling helemaal niet blij, en vond het heel moeilijk om echt van mn mannetje te genieten terwijl ik het zoooo graag wou en we er best wel wat moeite voor hebben moeten doen. Ik voelde me toen soms echt heel erg schuldig richting Viggo...   Had ik eindelijk wat ik wou, was ik er nieteens blij mee, gelukkig lag dat echt aan de hormonen en ben ik inmiddels de wereld te rijk met mn kleine man. Toen mn vriend ook nog ziek bleek, dan realiseer   je je wel weer waar het echt om gaat.

liefs Tara

Had nog niet op jullie berichtjes gereageert omdat ik ze nog niet gelezen had...
Druk,druk,druk...   zal gelijk even reageren.

Hoi!

Joehoe, wat een drukte hier heerlijk!

Laat ik dan maar meteen een vraag stellen.... We zijn het mama-topic begonnen zodat het hier niet teveel over zwangerschappen en babies zou gaan. Waar ik tegen aan loop, is wat ik hier wel en niet zal schrijven. Dus meiden, welke onderwerpen zijn go en no-go?

Pink, snap wel wat je bedoelt hoor. Ook ik heb wel gemiept over de kiloos, ook nu nog, maar het is allemaalzo relatief. En ik denk dat we dat allemaal ook wel begrijpen van elkaar.

Mier, wij hebben ook een 2e afstandsbediening. Dan kan je samen spellen doen!
Wij hebben geen Mariokart, wel Brain Academy (ook erg leuk), duikspel, skiëen (helemaal super). Heb je ook dat andere ding....? Ben de naam kwijt, nunchunk of zoiets, met zo'n joystick eraan? We hebben ook een agatha christie spel "Then there where then", moet je moorden oplossen. Ook heel leuk en krijg je geen spierpijn van, want je kan op de bank blijven zitten, ha ha!!!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan