WIEBELMEIDEN 8

ik vind bowlen en tennissen wel leuk!

ga nu ook slapen! morgen werken!

xxx mier

Hoi Meiden,

Ben ik ook ff snel voor ik naar bed ga. Ben vandaag naar de stad geweest. Gezellig samen met mijn moeder (lisa was bij de andere oma) naar de markt en shoppen. Was wel erg moe toen ik thuis kwam en ben ook ff gaan liggen een uurtje. Vanavond met mijn schoonmoeder naar de bingo geweest. Eindelijk heb ik een keer wat gewonen en wel 2 handdoeken pakketen. Kwam wel goed uit want ik moet nieuwe hebben en het was precies mijn kleur. Zit nu ff aan een beker warme melk en duik zo mijn bed in.

@Mier, Wij hebben gister al ff gezellig geklets op msn. Goed van je dat je je gevoelens heb uitgesproken. We hebben elkaar idd altijd gesteund en moeten dat natuurlijk wel blijven doen. Het heeft in ieder geval zijn vruchten afgeworpen, want het is lekker druk geweest vandaag hier. Nu moeten we dat wel met zijn alle vol houden idd.

Gaaf dat je een wii hebt gekocht. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik de mijne heb omgeruild voor een Xbox. Na jou na de bevalling koop ik er denk ik ook wel weer 1tje. Er zijn nu leukere spellen dan toen die net uit was en mijn mannetje is super blij met zijn Xbox. Ik kan er alleen helemaal niks van, das iets minder.
Ik vond boxen erg leuk om te doen en golf. Nu vind ik die wii fit erg leuk en die wil ik echt hebben. Hoef je lekker niet naar de sportschool, hahaha.

Meiden ik ga hoor ik val haast ik slaap en word ook helemaal misselijk van de moeheid. Reageer morgen wel verder op iedereen.

Welterusten xxxx

Nog ff snel. Ik kijk normaal ook naar dat programma De waarheid. Vind het wel leuk, maar idd erg ver gaan. Zou er zelf nooit aan mee doen in ieder geval.

Vind wie ben ik ook erg leuk om te kijken. Vind het wel lache!!

Ik ga nu echt
Liefs xxx

Goedemorgen,

Nou ik heb super heerlijk geslapen. Kwam ook pas om 10uur uit mijn bedje rollen.Vandaag gaan we weing doen. Beetje relaxen en het huishouden. Wassen, strijken, wasophangen en inruimen, pfff heb er helemaal geen zin in, maar ja het stapelt zo op he, hahaha

Lisa heeft een druk weekend gehad. Ze heeft vrijdag bij haar oma geslapen en is gister naar plaswijk geweest. Het was heel leuk zei ze. Nu dus lekker rustig aan, want morgen weer naar school.

Liefs xxx

@Tara, Ook lekker naar wintersport. Wanneer zijn jullie van plan om te gaan?? Tuurlijk gaat Viggo mee!!

Trouwens wat is jouw verlof snel voorbij of lijkt dat maar zo??

Beetje lekker geslapen vannacht??

@Mier, Lekker hoor naar de wintersport en voor je het weet is het januari en sta je in de sneeuw. Hopelijk niet op een board!! Das wel fijn dat er ook nog andere dingen te don zijn. Heerlijk de sauna, zou ik ook wel weer heen willen. Volgend jaar zijn mijn beste vriendin en ik 15jr vriendinnen en willen dan een leuke dag ervan maken. We willen dan samen uiteten en naar de sauna. Zoiets moet wel gevierd worden, hahaha.

Ik ga 3nov naar Landal met mijn beste vriendin en Lisa. We hebben er erg veel zin in. Eerst gaat volgende week mijn vriend een weekendje naar de beekse bergen met zijn vrienden. Onverwachts is dat gegaan, maar wel leuk. Volgend weekend ben ik dus alleen met mijn meissie en gaan we lekker tutten en shoppen saampjes.

Als de financien het toelaten gaan we in het voorjaar ok weer een week naar Landal, maar dan met de kids en mijn schoonmoeder en dan komen mijn vriend en schoonvader weer in het weekend. We hebben geen zin om de hele week met die honden daar te zitten, want die zijn altijd erg vervelend dan. Ze eten niet en voelen zich niet op hun gemak, een weekendje is dan lang genoeg.

Liefs xxx

@Pink, Kanme goed voorstellen dat je minder actief bent hie op het forum en dat julli erg met jezelf bezig zijn. Het is ook niet niks allemaal en idd je verlegt steeds je grenzen. Hopelijk ben je snel de gelukkigste vrouw op aarde!! Spanend volgende week de echo!!

Oh leuk op kamp waar gaan jullie heen??

Liefs xxx

Hee meiden,

Lekker druk geweest hier! Een hoop gezegt.
Mier goed dat je je gevoelens hebt uitgesproken. Ik ben hier ook niet al te veel, maar leef zeker wel heel erg met jou en Pink mee en hoop echt dat   jullie heel snel zwanger mogen worden. Voel me dan ook wel machteloos want veel meer als hopen kan niet en wat Tara ook al zei je wilt niet steeds in  de herhaling vallen.

Pink voor jou ook allemaal spannend, gelukkig heb je tot nu toe niet al te veel last van de hormonen en begrijpelijk dat  jullie nu veel met jezelf bezig zijn. Het is ook niet niks allemaal.
Veel plezier op het kanmp en succes donderdag.

Nou meiden ik kan niet beloven dat ik hier iedere dag ga komen, dat ga ik niet redden. Ben gewoon zo moe en op werkdagen maak ik best lange dagen  en dan nog 2,5 uur reis tijd als ik dan thuis kom ben ik vaak echt te moe en plof ik na het eten lekker op de bank (en de computer staat bij ons boven in een rommelkamer)
Ik hoop dat daar ook begrip voor is.
Verder vind ik dit een fijn groepje waarin ieder heel verschillend is, maar waar ieder wel in elkaars waarde wordt gelaten en dat is juist zo leuk aan dit groepje.

Nou meiden verder hier alles goed, ben alleen snip verkouden en erg hoofdpijn. Ga nu even lekker in bad liggen.

Liefs bo

Goedemorgen... uhhh middag, want het is net 12 uur geweest, ha ha!

Miertje, lekker gewerkt? Vast net begonnen, maar als je dit leest ben je net afgewerkt natuurlijk! Nog lekker ge-wii-ed gisteravond?

Patricia, ook hier druk met de was. Laatste net opgehangen, moet er nog een opruimen en dan nog strijken. Het stapelt zich nu wel erg op, nu ik weer aan het werk ben.

Pink, waar gaan jullie naartoe opkamp? Welke groep heb je eigenlijk? Hoop wel dat jullie in een kampgebouw slapen en niet in een tent, want s nachts is het best wel fris.

Ik vind het zo fijn dat iedereen er toch blijkbaar hetzelfde over denkt. En nu volhouden hé meiden!!

Vannacht niet wakker geworden van Benthe... werd natuurlijk uit mezelf wakker om 4 uur en zat me af te vragen waarom ik Benthe nog niet gehoord had, ha ha!! Vandaag zouden we gaan zwemmen, maar we hadden vanochtend niet zoveel puf... moest ook dan van te voren alles nog badpak-waardig maken... zo'n gehaast op de zondagmorgen liever niet. Nu gaan we straks lekker wandelen. Ook leuk natuurlijk!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan