WIEBELMEIDEN 8

hahahaha, lijkt wel in de lucht te hangen al dat gemopper :)

Pink, hoe gaat het spuiten van het andere hormoon?

Miertje, hoe gaat het vandaag? Heb je een beetje kunnen slapen?

Hier is er vannacht weer eentje een uur wakker geweest...Had al zo'n voorgevoel, aangezien Benthe overdag veel geslapen had. Hopelijk vandaag een beter nacht? En ook met minder gemopper....
Vandaag een rustig dagje.Mannetje is gistermiddag thuis gekomen, maar is ook al niet ceht fit. Vannacht zelfs ziek geweest.... boeehhhh straks gaat het zwemmen (morgen) weer niet door.... dan ga ik echt gillen hoor.

Zo eens mn studiemateriaal bekijken. Heb een cursus aangevraagd (werkgerelateerd, baas betaald) en spullen zijn daarstraks gebracht. Heb wel zin om weer wat te gaan leren, is toch al even geleden (7 jr geleden afgestudeerd). Opleiding is carrieretechnisch erg handig ;-) Dus moet maar goed mn best doen, ha ha!

Wrs tot later vandaag!

Liefs

Hoi Meiden,

Sorry hoor maar ik heb echt ff geen tijd en power voor het forum. Kom na het weekend wel weer ff lekker op mijn gemak tikken en reageren. Ben gezellig met mijn dochter samen aan het genieten van ons meiden weekend. We hebben erg veel op het programma staan. Straks komt ook mijn vriendin nog ff op de koffie. Lekker druk weekendje hierzo!! Maar wel erg leuk!!

Liefs xxx

Pink en Mier,

hoe is het hier? (dat rijmt...). Pink, hoe was kamp? En hoe is het met de hormonen? Nog veel last van?

Mier, hoe is het met jou? Vond het gezellig gisteren even met je te chatten...

Hier is alles prima. Lise was wat aan het zeuren vandaag, ik krijg de indruk dat de tandjes nu echt gaan komen. Rode wangen, en veel zeuren...arm ding. Hoop maar dat ze snel komen. Verder gaat ze al steeds beter zitten, zo mooi om te zien!

Ik ga naar mn bedje toe!

Liefs, Ukkie26

Hee meiden,

Mier hoe is het met je? Voel je je al wat beter of eigenlijk nog helemaal niet? Vind het zo rot voor je.

Pink hoe is het met jou? Gaat het spuiten nog goed?  Heb geen last van nare bijwerkingen?

Met mij gaat alles goed! Heb een rustig dagje vandaag en heb vanmiddag nog even lekker gelapen, heerlijk! Regent hier toch al de hele dag.

Liefs bo

Hier is het al net zo rustig als bij de mama's. Wat doen jullie allemaal met dit slechte weer???

Ik verveel me dan altijd heel snel. Heb vandaag 1e hoofdstuk van mn studie gedaan en natuurlijk met Benthe gespeeld. Al heeft ze echt een enorme mopperdag helaas....
Zit iets aan te komen, maar wat....grote ontwikkeling? Tandjes? Ik weet het niet...

Dus, ben heel benieuwd wat hebben jullie gedaan met dit ellendige shitweer?

Liefs

Tsja inderdaad, ellendig shitweer...

Nou, wij zijn vanochtend nar de kerk geweest (doen we bijna elke zondag), dus nix van de regen gemerkt .

Ik heb vanmiddag van 3 tot 5 (actief!) gesport, toen ik om half 6 thuiskwam ff snel gegeten, gedouched, Lise de fles gegeven en haar in bed gestopt. En nu een foto-album aan het maken (van onze vakantie naar de VS van vorig jaar...we zijn daar zooooooo traag en laks mee, echt slecht gewoon). Volgende vies-weer-project is een foto-album van Lise...

En natuurlijk wat kleine dingetjes in huis: schilderijtje opgehangen, foto van Lise, en een (zoooo schattig) Jip-en-Janneke borduurwerkje in Lise dr kamer boven haar ledikantje. Had mn mama gemaakt en in laten lijsten in een kleur lijst die perfect bij het behang past. Staat erg schattig allemaal...

Verder ga ik zo Op zoek naar Joseph kijken...en lekker hangen o pde bank, geestelijk voorbereiden op morgen: werken.

Meiden, fijne avond!

Liefs, Ukkie26

Oeoeoeoeoe, net op tijd.
We stonden helemaal onderaan de eerste pagina alweer.

Hoe is het met iedereen?
Sorry dat ik niet veel van me heb laten horen in het weekend. Het kwam er even echt niet van zullen we maar zeggen .

Maar dat ga ik deze week weer helemaal goedmaken hoor!

Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?
Jammer van het slechte weer natuurlijk maar goed het weer kun je niet veranderen helaas.

Vanmiddag naar de osteopaat...ben benieuwd! Ik laat jullie het nog wel weten hoe het was.

x-vlinder

Terug
Bovenaan