WIEBELMEIDEN 8

Ha meiden,

Anoek wat ik doe met slecht weer, gister heb ik een lekker lui dagje gehad! s middags zelfs nog even geslapen (doe ik normaal niet zo snel hoor smiddags slapen). Vind het ook altijd wel lekker knus die regen.
Verder gister weinig bijzonders gedaan.
Vandaag maar weer het een en ander doen. Zo eerst even de boodschappen, dan de stad in en vanmiddag nog even met het kamertje en het huishouden aan de gang.
Morgen weer werken.

Liefs bo

Hoi meiden,

Hier is het gelukkig droog vandaag.
Komt ook wel erg goed uit aangezien ik vanmiddag nog even wil shoppen.
Hopenlijk krijgen we nog een paar mooie zonnige oktoberdagen.

Tot gauw!

Liefs,

Willeke en Iva

Oeps, zie ik ineens dat ik met mijn eigen naam onderteken.
Heb ik volgens mij bij de mama's ook gedaan.

Ach ja, jullie weten wel wie ik ben.

Liefs, Twinkel

Hier alles goed, begin wel wat te voelen, vooral in mijn linker eierstok. Morgen de eerste FM, we zullen zien of alles een beetje volgens de regeltjes gaat!
Ben wel snel moe en af en toe misselijk en hoofdpijn. Vind het best wel spannend, hopelijk morgen weer een stapje verder....... En dan afwachten hoe snel het allemaal gaat, vind het een gek idee dat ik misschien binnen een week wel een punctie heb. Maar het kan natuurlijk allemaal ook nog veel langer duren. Wie zal het zeggen?

Iedereen heeft dus een vieze regenachtige zondag gehad. Wij ook. Lekker lezen, tv kijken, beetje voorbereiden voor het werk maar vooral binnen blijven!!

Liefs Pink

O jee... we stonden al op pagina 2... Snel dus maar even posten, ha ha!

Vandaag lekker gewerkt. Vanochtend nog wel regen, maar vanmiddag scheen lekker het zonnetje. Bo, bij jullie ook? NOg kunnen shoppen?

Vlinder, hoe was het bij de osteopaat?

Hier weinig te melden. Lekker dagje gewerkt. Mannetje is lekker thuis dus dat is wel fijn en gezellig! Vanavond knus op de bank en ANTM kijken. Nou ja, knus? Mn man wil dat dus echt niet zien, ha ha!!!

Hoe is het verder met de rest?

Ik heb wat nieuwe foto's, dus zal straks nog even mailen!

Liefs

We waren tegelijk Pink!

Ik hoop dat het er morgen goed uitziet Pink. Ik duim voor je.
Ben je beetje zenuwachtig of alles onder controle?

X

Hey Anoek, inderdaad tegelijk!!
Nou, ik vind het best wel een beetje spannend, vooral als ik daar morgen ben...... 't Is altijd maar weer afwachten!!

Pink

Terug
Bovenaan