WIEBELMEIDEN 8

He meiden,

Heb net al gereageerd bij de mama's.
Ga even je mail lezen Mier.

Liefs Pippie

Pink, hoe is het vandaag gegaan? Ik hoop zo dat je deze horde hebt genomen en weer een klein stapje verder bent. Ik denk aan je

Mier: je hebt mail

pink ben ook erg benieuwd naar hoe het is gegaan! denk aan je!
komt steeds dichterbij!

xxx mier

Mier, je hebt mail!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hier alles goed! Alles was rustig zoals het moest zijn! Een heel dun sliertje baarmoederslijmvlies en hele kleine eiblaasjes! Heb meteen in het ziekenhuis de eerste puregon gespoten en nu dinsdag weer heen. Ongeveer tien dagen spuiten, dus afwachten!! Voelde me meteen 10 kilo lichter, want ik vond het best wel spannend!!

Liefs Pink

Hey!

Weekend! Joehoeeeee!! Morgen hopelijk lekker uitslapen... tenminste als Benthe dat ook wil, vrees van niet....hahahaha

Pink, wat een goed nieuws!! Weer een stapje dichter bij de terugplaatsing. Nu dus 10 dg puregon spuiten en dan de punctie?
Hebben jullie nog een beetje droog weer gehad of echt alleen maar regen?

Twinkel en Ukkie (oeps, had eerst je echte naam getypt), ik heb ook de achternaam van mn man aangenomen, maar draag wel een dubbele naam hoor. Dus overal geef ik een dubbele naamop, stel me alleen voor en neem de telefoon (zakelijk) op met mn getrouwde naam.

Miertje, ben je er vanavond? Vind msn net ff fijner dan mailen. Denk dat ik er rond 20.30 wel ben. Benthe zal zo wel wakker worden.

Gisteren superdag geweest voor Benthe; alle flessen leeggedronken en hele nacht lekker geslapen. Maar vanochtend en ook op KDV veellaten staan in de flessen....snap er niks meer van.... Dus ook hier volle flessen Ukkie, ha ha!
Hoop dat ze zometeen goed drinkt....

Misschien tot vanavond.

Liefs

Pink: wat een goed nieuws zeg! Weer een stapje dichterbij gekomen.
Dinsdag dus de eerste follikel meeting. Mijn duimen zullen overuren draaien voor een mooi aantal mooi groeiende follikels en dat je niet al te veel last van de puregon zal hebben. Apart gevoel he dat het nu allemaal echt is begonnen. Sterkte meid  met de  achtbaan van emoties.

vs

Even een snel berichtje.

Pink helemaal super zeg dat het er goed uit ziet! Op naar de volgende stap!

Ik zal morgen weer wat uitgebreider posten...vandaag is het er niet van gekomen. Ik ben er wel pas later op de dag waarschijnlijk omdat we nacontrole hebben.

x-vlinder

Terug
Bovenaan