WIEBELMEIDEN 8

Hallo,

Dit geloven jullie nooit. Mijn fiets is gewoon vanavond uit mijn tuin gestolen terwijl ik op de bank zat. Echt waar halen ze het lef vandaan. Ik heb niks gehoord of gezien helaas. Mijn honden sloegen wel aan, maar daar reageerde ik niet op, want die blaffen wel vaker als het donker is en er loopt iemand in het pad achter. Ik ben er helemaal kapot van. Ik kan echt niet zonder fiets. Heb wel ff zitten huilen hoor, waarom doen mensen zoiets nou. Snap dit echt niet waarom kunnen mensen niet van een ander zijn spullen afblijven. Vind het ook wel een eng idee dat er iemand in onze tuin is geweest terwijl ik gewoon op de bank zat. Heb gelijk alles op slot gedaan, voor het zelfde geld is het zo'n gek die ineens in je huiskamer staat ofzo. Ze moeten mij wel hebben gezien. Je kan s'avonds van binnen niet naar buiten kijken, maar wel andersom als het licht aanstaat.

Heb gelukkig een super lieve papa die nu op dit moment een andere fiets voor mij aan het halen is. Ik mocht op marktplaats een andere fiets uitzoeken en die is hij nu gelijk gaan halen. Wat een schat he?? Ik kan echt niet zonder fiets. Ik doe er alles mee, mijn boodschappen en mijn dochter naar school brengen.

Ben wel heel verdrietig want ja nu is ook mijn dochter de stoeltje weg. Dat is iets wat ik nog het ergste vind. Mijn buurman heeft een camera in zijn tuin hangen en die filmt ook een stuk van onze tuin. Morgen ff aan hem vragen of hij misschien kan kijken of hij wat gefilmd heeft. Wil toch wel weten wat voor soort mensen dit in hun hoofd halen!!

xxx

Goedemorgen!

jee Patricia, je fiets gejat... Wat brutaal, gewoon uit je tuin! Waar halen ze toch het lef vandaan. Laat ze toch van andermans spullen afblijven. Hoe is je nieuwe fiets?

Pink, wat   fijn dat het er goed uitzag, weer een stapje verder! Het wordt weer superspannend, ik blijf voor je duimen hoor!

Mier, slaat je kuur al aan?

Ben de rest even vergeten...

We hebben gister een nieuwe dig. spiegelreflex camera gekocht, een Nikon D60, ben dr heel bij mee! Heb al even wat geprobeert, maar zitten wel  veel functies op hoor. Misschien binnenkort maar eens op cursus, dat lijkt me wel leuk.  

liefs Tara  

Hee meiden,

Wat een hoop gekletst hier, gezellig! Hoop dat ik alles een beetje onthouden heb...

Pink wat fijn wat een goed nieuws! Nu op naar de volgende stap..
Hoe was je kamp?

Twinkel ik heb ook de naam van  me man, vond ik in het begin wel heel raar en ook om me man te zeggen ipv me vriend. Ben er nu wel aan gewend ben over een paar maanden alweer 3 jaar getrouwd!

Tara wat een mooie foto's en nu kan je helemaal mooie foto's maken met je nieuwe camera!

Patricia wat brutaal dat je fiets zo uit je tuin is gejat. Wel heel lief van je vader dat hij een nieuwe fiets voor je ophaalt.

Ukkie ai zonder wielen kom je niet ver haha en een toetsenbord die niet goed werkt vervelend. Bij ons deed het toetsenbord laatst helemaal niets meer, dus nu hebben we een nieuwe.

Anoek vervelend dat Benthe niet zo goed drinkt.

Vlinder en Pippie    hoe is het met jullie en jullie mannetjes?

Vs hoe is het met je buikje en het kamertje?

Mier sterkte ermee.

Moet nog even bijlezen bij de mama's, maar ben nu op het werk en is eigenlijk best druk... (Vrijdag kan ik soms nog wel even stiekum mailen )
Verder is  alles goed hier!
Fijn weekend allemaal!

Liefs bo

fijn dat er zo veel weer wordt gekletst!

patricia wat super aso dat ze je fiets uit de tuin hebben gejat! gelukkig kunnen ze er bij ons niet zo snel in! als mijn vriend weg is dan gaat zoiezo altijd de poort op slot (bangeschijterd)

xxx mier

Hoi meiden,

Ik was ook al even bij de mama's geweest en kom nu even hier bij kletsen.

Ik had bij de mama's al op jou berichtje gereageerd Pippie. Super zeg dat het er zo goed uit ziet.

Ik ga snel m'n mail even checken want ik ben wel benieuwd naar jouw mailtje Mier.

Tot snel.

Liefs, Twinkel3

We waren er al vroeg bij he Miertje! Ben je inmiddels je bedje al uit?

Ik ben gedouched en Benthe is inmiddels in bad (lees; gootsteen, ha ha) geweest. Daarna flesje en gelukkig weer helemaal leeggedronken!
Nu ligt ze op haar speelkleed en moet zo om haar lachen, ha ha! Ze is op haar gedraaid en heeft haar beentje en armpjes van de grond af en wiebelt er heel hard en ondertussen lacht ze van plezier!! Zo grappig! NU wordt ze boos want ze wil op haar rug en ze weet niet hoe, al zie ik nu af en toe een beweging die er op lijkt, dus zal binnenkort wel een keer lukken!!

Bo, stiekem op je werk forum-en, ha ha!!

Ik ga maar eens de bad spullen opruimen en een was ophangen. Benthe maar even mee naar boven!

Wie zijn er vandaag allemaal nog meer thuis???
En hebben jullie leuke plannen voor het weekend?

Liefs

Hallo,

Ik ben ook weer thuis. Heerlijk avondje alleen voor de buis straks.

Patricia wat erg van je fiets. Echt ongelofelijk hé hoe brutaal sommigen zijn. Als iedereen zich eens met zichzelf en eigen spullen bezig zou houden zou de wereld een stuk mooier zijn!

Hoe is het met de rest?
Ga nog even naar de mama's.

x-vlinder

He meiden,

Mier, hoe is tie nu met je??

Pink, Patricia, heb bij de mama's al op jullie berichtjes gereageerd.

Er ligt een klein mopperkontje in zijn wiegje, zal maar eens even gaan kijken wat er scheelt.

Liefs Pippie.

Terug
Bovenaan