WIEBELMEIDEN 8

Pink, wat goed zeg! 22 eiblaasjes daar moet toch wel wat goeds uit kunnen komen zou je zeggen! Fijn dat het er zo goed uitzag, en idd weer een stapje dichterbij.

Mier, hoe is met je? Waar ben je?

liefs Tara  

zooo pink dat zijn heel wat eitjes!!
weer een stap dichterbij voor jullie!

jullie hebben mail!

xxx mier

Wauw Pink!! Dat zijn er een heleboel. Goed nieuws, lekker hoor. Alles verloopt dus nog steeds voorspoedig. Wel fijn hoor. Kan me voorstellen dat je dat wel voelt als er zoveel eitjesmoeten rijpen...Wat houdt het in als je overstimulatie krijgt. Snap wel dat er dan te veel eitjes rijpen, maarwat zijn daar de gevolgen van???

Miertje, heb je gemaild!Take care, meid!

Hier weinig te melden eerlijk gezegd. Ben moe en heb hoofdpijn, dus niet zoveel puf over vanavond. Benthe heeft het vandaag goed gedaan op KDV en was vrolijk. Zou de mopper-periode al voorbij zijn???

Pink en Mier voor jullie allebei een hele dikke knuffel!!!

Anoek

YES!

Pink dat is mooi nieuws. Weer een stap dichterbij zoals je zelf ook al zegt!

Hopelijk rijpen er een aantal goed en kunnen ze straks mooi bevrucht gaan worden.

Succes!

x-vlinder

Ga even mail checken!

Ik ben er!

Hier gaat alles wel goed, ben vandaag vrij en merk dat als ik minder doe, mijn buik ook minder gevoelig is. Vind het soms wel een beetje beangstigend wat er allemaal gebeurt binnenin, vooral omdat ik zoveel eiblaasjes heb en ook een verhoogd risico op overstimulatie.

VS hoeveel dagen heb jij puregon gespoten en welke dosering? Ik heb vandaag voor de 7e keer gespoten en doe per keer 150 I.E.

Pink

Ik ben er ook!!!

Yeah Pink,

22 eitjes! Nu natuurlijk maar afwachten hoe ze groeien, maar het is in ieder geval een goed teken! Weer een stapje dichterbij jullie grote wens!

Mier heb je gemaild!

Alles gaat hier goed. Lise haar mopperperiode lijkt alweer voorbij (even afkloppen...), nog geen tandje te zien hoor! Met mij gaat het ook goed, we zijn helemaal happy in ons nieuwe huis en de combi werken/mama zijn bevalt me goed. Werk deze maand 3 dagen, vanaf november 4. Ben benieuwd hoe dat me bevalt...

Ik ga snel eventjes een zak kleertjes die ik van een vriendin van me heb gehad voor Lise (maat 68-74) uitzoeken!

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Oh Pink, nog even een vraagje: wat is het risico/gevolg van overstimulatie? Heb wel even wat zitten googelen maar...dan kom je altijd de meest erge (extreme) situaties en verhalen tegen...

Terug
Bovenaan