WIEBELMEIDEN 8

pink dat klinkt wel heftig zeg! nog een paar daagjes voor jullie!

hier alles nog hetzelfde! hou jullie op zijn tijd wel op de hoogte!!

xxx mier

Ik vind het nu wel mooi geweest, loop als een pinguin met een wortel in zijn kont en ga zitten en staan als een oud wijf. Het is echt heel erg gevoelig, bah!! Ook het prikken lukt bijna niet meer, mijn buik is hard en geïrriteerd, moest vanmorgen 5 x steken tot de naald ergens in ging. Tot afgelopen dinsdag had ik echt niks te klagen, maar nu is het gewoon niet meer fijn, het wordt nu lichamelijk echt zwaar. Geestelijk valt het nog wel een beetje mee, ben soms wel een beetje bang voor wat er allemaal gebeurt binnenin mij, maar dat zal er wel bijhoren.

Ik hoop dat alles er morgen goed uitziet, zodat ze er maandag uit kunnen.....

Liefs Pink

He Pink

22 follikels...... aan de ene kant fijn dat het allemaal goed reageert, maar aan de andere kant de kans op overstimulatie. Ik hoop zo voor je dat morgen de 22 mooi gegroeit zijn en je maandag idd de punctie kan hebben en er niet veel nieuwe follikels zijn bijgekomen. Het zijn en blijven spannende dagen.

Balen zeg dat je je momenteel lichamelijk niet prettig voelt. Er gebeurt dan ook wel heel wat in je lichaam, waarbij je eierstokken ongeveer van klein pingpongballetje naar grote tennisbal gaat, en dat dan aan 2 kanten en binnen een week! Tel daarbij op dat je je opgeblazen voelt ed. Het is wat dat betreft allemaal niet niks wat je even lichamelijk moet dragen. Maar als dit allemaal een mooi mensje oplevert, dan is het het allemaal heel erg waard ondanks dat het k*t en zwaar is. Veel sterkte met alles de komende dagen en je kan het.

Ik ben zelf op zaterdags met de stimulatiehormonen begonnen (ik heb geen puregon gebruikt, het protocol is hier wat anders dan in NL) en heb bijna 2 weken later op vrijdag de punctie gehad. Bij mij groeide het allemaal wel, maar langzaam. Bij de 1e FM  (en geloof de 2e ook) was alles nog kleiner dan 10mm. Trouwens, de eerste spuiten heb ik zelf gezet en daarna heeft mijn man het gedaan zodat ik minder gespannen was.

succes
vs

Pfffff, kan dat dan ook nog, dat er nieuwe follikels bijgekomen zijn?? Ze kunnen de behandeling nu toch niet meer afbreken of wel? We zijn nu toch al bijna bij de punctie aangekomen, dus dat gaan ze vast niet meer doen hoop ik.

Pink

pink wat een spannende dagen voor jullie zeg! ben je nu deze dagen vrij?

xxx mier

Wow Pink, best wel heavy zeg. Drink maar goed. Het zijn natuurlijk de extreme gevallen, maar zou er alles aan doen. Spannende dag morgen weer voor jou. Hoe laat heb je morgen die echo? Morgen weet je dan dus of maandag evt de punctie is. Als de punctie is geweest, wanneer vindt dan de mogelijke terugplaatsing plaats? Je mannetje moet dan ook zn "bijdrage" leveren natuurlijk. Spannend, ik duim dat er morgen een paar mooie eitjes te zien zijn hoor!! Hoeveel gaan ze nu maximaal terugplaatsen?

Vervelend dat je je lichamelijk ellendig voelt. Natuurlijk heb je er veel voor over, maar het niet gemakkelijk. Fijn dat je een vriendin hebt die hetzelfde 'proces' heeft doorgemaakt. Net als vs hier. Dan kan je idd je gevoelens goed kwijt. En je ziet twee voorbeelden hoe goed het kan gaan! Hoop zo dat over een paar weekjes je eindelijk ook jouw -banner-   mag gaan maken!!

Ik denk aan je!!

Liefs Anoek

Hey miertje,

Hoe gaat het nu met jou? Vind het allemaal zo klote voor je....
Hebben die ellendelingen van het UWV nou nog gebeld?

Kan je nog wel een beetje wii-en? Kom je de dag nog een beetje door?

Morgen ben ik vrij, dus kunnen we miss wel ff kletsen. Moet wel s ochtends naar CB en mannetjes is wrs s middags thuis en gaan we bij mooi weer wandelen. Ik probeer het wel, ok?

Denk ook aan jou!

Liefs Anoek

hey anoek,

ik heb nog niet gewii-ed  !
ze hebben gister weer gebeld,ze bellen volgende week terug!
mijn zus was hier even vanmiddag en die dacht dat er na 6 weken vorige x wel wat verbetering optrad,en ik zit nu pas op een week dus ja kan ook niet dan he!
het heeft een half jaar vorige x geduurd dat het helemaal bij was getrokken (tenminste bijna) het is nooit helemaal goed gekomen maar een ander zag dat niet!

xxx mier

Terug
Bovenaan