WIEBELMEIDEN 8

zooo pink dat klinkt positief! 6 topembryo s! wat betekend dat dat het bloed stroperig is?
geef dat gevolgen ergens mee?

ja ik ben er wel positief over,denk dat het niet lang gaat duren dit x al weet ik dat het wel heel lang kan duren omdat die zenuw zich weer helemaal moet herstellen,maar het geneest voor mijn gevoel boven verwachting!

xxx mier

sorry maar was even vergeten om verder te reageren!

wat zullen dit 2 spannende weken worden voor jullie! plaatsen ze er altijd maar 1 terug?
ik weet niet ofdat ik dit al eens gevraagd heb!
mijn duimen draaien voor jullie pink! vind het wel erg heftig allemaal!

xxx mier

Woeiwoei Pink,

wat een supernieuws!   6 topembryo's!!!!! En al een terugplaatsing! Jeeeeeej!

Wat zullen dit 2 onwijs spannende weken zijn zeg! En 25% kans is echt veel! En inderdaad: laat ze de andere maar invriezen...

Meid, tot zover: Geweldig!!!

Mier, fijn te horen dat het met jou goed gaat. Ook wel prettig dat je zo'n fijne neuroloog hebt. En natuurlijk extra fijn dat jullie in januari gewoon met IUI kunnen beginnen!!!

Joehoehoehoe! Ben er gewoon helemaal blij van!

Liefs, een blije Ukkie26

Whoepieieieie.

Wat een fantastisch nieuws hier.

Pink, wat geweldig dat alles gewoon door kon gaan vandaag. 6 topembryo's dat is pas TOP! Het zullen 2 spannende weken worden en hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor jullie! Doe lekker rustig aan hé en laat je maar lekker verwennen.
Moet je over 2 weken trouwens terug of mag je dan zelf een test doen?

Mier, ook voor jou goed nieuws! Je bent zeer positief volgens mij deze keer. Dat doet me goed! Ook januari staat nu snel voor de deur voor jullie en ondertussen gewoon doorwiebelen dus. Baadt het niet d an schaadt het niet en... wie weet!

Ooooooo ik ben ook  zoooooooo blij voor jullie!

x-vlinder

Pink, wat goed! 6 top embryos en ook al 1 teruggeplaatst! Helemaal goed. Eigenlijk ben je nu al  beetje (wat klinkt dat eigenlijk stom) zwanger.  Mn duimen draaien overuren,   hopelijk gaat deze embryo zich lekker bij je nestelen.  2 weekjes duren nog best lang, maar je bent nu al veeeeel verder dan je ooit geweest bent!

Mier,  fijn dat je zo'n goeie neuroloog hebt. Gelukkig geen beperking voor het zwanger worden. Op cursus gekke bekken trekken dus, hopelijk is het met een paar weekjes weer helemaal weg en hou je dr niks aan over.  

liefs Tara    

Ik ben zelf ook erg blij!!

Dat stroperige bloed heeft te maken met overstimulatie en kan trombose en bloedingen in de buikholte veroorzaken.
Daarom word ik ook heel goed in de gaten gehouden!

Mijn vriend zei ook al dat ik stiekem nu al twee weken zwanger ben!! Haha, wat zou het fijn zijn!
Mocht het niet lukken dan weten we in ieder geval dat het wel kan, en daarmee bedoel ik alle eitjes die rijp waren bevrucht en de helft daarvan topkwaliteit! Onze eitjes en zaadjes kunnen in ieder geval met elkaar opschieten!!

Pink

ok dat klinkt wel heftig pink! maar fijn dat ze jou zo goed in de gaten houden!
klinkt allemaal heel positief hoor!
echt super voor jullie!

tara,vlinder en ukkie bedankt voor jullie lieve berichtjes!

xxx mier

Ohhhhwauwie wat een geweldige nieuws Pink!!!!!!!! Ik ben zo blij voor jullie dat de eitjes en zaadjes het samen goed gedaan hebben. Gelukkig kon de terugplaatsing wel doorgaan. Nu is het wachten, wachten, wachten.... en wachten. Wat een spannende 2 weken. Hoop dat het vruchtje lekker gaat innestelen!! Mijn duimen draaien overuren!!

Mier, ook voor jou goed nieuws! Fijn dat nu zwanger worden geen kwaad kan en in januari kan de IUI dan ook gewoon doorgaan. Ben zo blij voor je dat het jullie plannen niet uitstelt. Had dat echt zwaar shit voor je gevonden.

Had vandaag al 2 keer op mn werk gekeken of jullie al nieuws gepost hadden, maar s middags lukte niet meer... nogal heftig management-besluit dus moest hoop geregeld worden.
Benthe is ook niet helemaal lekker... vanochtend dus gespuugd, daarnet weer... heb gewoon een hele was met vieze kleding. Ze had nl vanochtend ook nog eens een enorme dunne poepluier, dus doorgelekt in slaapzak en hoeslaken.... Ook op KDV weer zo'n luier.... weer kleren vies...baahhhh... zou er een tandje komen of een buikgriepje?? Afwachten maar.

Liefs

Terug
Bovenaan