WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Lieve Mier, forumvriendinnetje...

Met het supernieuws van Pink moest ik ook gelijk aan jou denken. Ik weet dat je superblij bent voor Pink, maar zelf ook zó graag wilt. We hebben er al vaak over gesproken hoe k#t het is dat het bij jullie nog niet zo heeft mogen zijn en dat jij als eerste het topic start en nu de laatste bent die zwanger moet worden... dat is gewoon ronduit zuur. Je weet dat ik er altijd voor je ben. Ik denk aan jou en aan je mannetje en hoop ook zo dat je nog voor de IUI zwanger bent.

Een hele dikken knuffel voor jou en je mannetje,
Anoek

P.S. Meiden, ik vind het echt super zoals jullie vandaag naast jullie felicitaties aan Pink ook aan Mier gedacht hebben! Top!

Hallo,

Hoe is het hier vandaag?

Pink, heb je een beetje kunnen slapen? Over 2 weken heb je al een echo!
Probeer van alles te genieten want het gaat allemaal heel erg snel.

Mier, ga je  weer werken vandaag? Hoe is het met je snoetje? Helpt de therapie?
Jij hebt volgende week je nod toch? Op de goede tijd gewiebeld? Ik blijf duimen hoor!

x-vlinder

Meiden,

hoe is het hier vandaag? Pink, wat kunnen slapen? Of giert de adrenaline (en de blijdschap natuurlijk) door je lijf? IK kan maar 1 ding zeggen: geniet, geniet, geniet. Het is zó mooi!

Lieve Mier, heb je gemaild. Weet dat ik aan je denk! En inderdaad: jij begon destijds het topic over: wie ook in mei zn NOD en nu al zenuwachtig?! Over een (hopelijk niet al te lange) tijd zul jij hopelijk ook genieten van getrappel in je buik!

Dikke knuffel!

Ukkie

@Pink, Heb je een beetje kunnen slapen vannacht of heb je de halve acht wakker gelegen met een glimlach?? Meid geniet ervan he het gaat zo snel allemaal. Fijn ook dat je over 2wk al de 1ste echo heb.

@Mier, Hoe is het met jou. Weet dat ik aan je denk en dat mijn duimen voor jou nog steeds overuren draaien. Hoop dat je ons snel volgt en dat we met zijn alle op het zwanger zijn forum kletsen over de baby's.

Hoe is het met je gezicht?? Gaat het al beter en helpt de therapie??

Liefs xxx

Hoi!

Hoe is het hier? Ik heb weekend!!!!!!!

Ik ben er maar heel even. Vanavond met vriendinnen afgesproken om een drankje te doen in de stad en zo te horen begint Benthe net wakker te worden, dus kan ik misschien nog de laatste fles geven voor ik wegga!

Pink, is het al een beetje doorgedrongen? Hebben jullie je ouders het verteld?

Mier,   nog gewerkt? Ging het goed? Je werkt het weekend toch niet hé? Kan je even bijtanken. Hoe is het verder? Heb je maandag weer therapie?

Tot morgen... als ik mn bed uitkom, want morgenvroeg komen ze het nieuwe bed brengen! Yoehoe!!!

Liefs

hey allemaal,

met mijn gezicht gaat het vrij goed,alleen mijn oog wordt er niet beter op met werken!
wil weer veels te veel! en dan staat smiddags mijn oog weer wagenwijd open!
vandaag ziekteverzuim aan de telefoon gehad,en toch maar rustiger aan doen komende week,mag nu  2 tot 2 en een half uur werken op een dag! ipv 5 uur! dus moet een stapje terugnemen!
maandag weer therapie! dat gaat gelukkig goed,alleen hij zei wel dat ik alles te snel wil! en dat het zijn tijd nodig heb om helemaal te genezen!
ja ik weet dat natuurlijk wel maar wil zo graag dat het helemaal genezen is!

pink hoe is het met je?? heb je lekker geslapen afgelopen nacht?
heb je al een paar mensen op de hoogte gesteld,buiten ons

anoek lekker weg vanavond! fijne avond!

xxx mier

Terug
Bovenaan