Hoi Meiden,
Vanmiddag een gezellig middagje met mijn dochter gehad. We hebben heerlijk samen een spelletje zitten doen. Eerst hebben we een spel van Winnie de Poeh gedaan, dan moet je tegenstellingen bij elkaar zoeken, best wel leuk en Lisa kon het goed. Daarna hebben we memory gespeeld. Heb het niet expres gedaan maar Lisa heeft 3x gewonnen en ik 2x. Daar was ze dus ook goed in en dat terwijl we het nog nooit gespeels hadden. Ze heeft dus een goed geheugen. Vanavond samen ook nog gestoeid, ze was zo lief we hebben niet eens ruzie gehad (wat we normaal wel hebben, hahaha) Het was dus een heerlijk dagje.
Morgenochtend gaan we snel ff knutselen voor oma, daar had ze vanmiddag geen zin in. Hopelijk is ze dus optijd wakker, want we gaan op bezoek tussen 10 en 11 uur.
@Ukkie, Lekker hoor weekje weg. Waar gaan jullie ook alweer heen?? (zwangerschapsdementie, ik vergeet echt alles) Ik ga een maandag naar Lommerberger (limburg) met mijn beste vriendin en Lisa. Mannetje blijft thuis, kan hij mooi verder met klussen. Lisa is trouwens de nachtjes al aan het aftellen dat we weg gaan, ze heeft er super eel zin in. Hara koffer staat ook al helemaal klaar alleen nog haar toilettasje.
Weer lekker wezen shoppen en goed geslaagt. Ik ook hoor heb eindelijk een winterjas die paste en waar ik nog iets in kan groeien. Wat een gedoe was dat zeg!!
@Pink, Zo das idd wel ver weg zeg 3 kwartier rijden. Dat zou ik ook niet gedaan hebben moet idd wel leuk blijven. Vind het ok erg raar, ze willen zo graag dat vrouwen eraan meedoen dan moeten ze het wel leuk houden.
Ik heb wel meegedaan aan MVM, bij mij werd het opgehaald. Das wel zo makkelijk. Bij Lisa heb ik toen ook meegedaan en zei dat doe ik nooit meer. Toch nu weer meegedaan, maar was blij dat het klaar was hoor. Vind het toch wel een gedoe!!
Doe je het wel rusitg aan??!!??
@Vs, Fijn weekend!!!