WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hoi Meiden,

Vanmiddag een gezellig middagje met mijn dochter gehad. We hebben heerlijk samen een spelletje zitten doen. Eerst hebben we een spel van Winnie de Poeh gedaan, dan moet je tegenstellingen bij elkaar zoeken, best wel leuk en Lisa kon het goed. Daarna hebben we memory gespeeld. Heb het niet expres gedaan maar Lisa heeft 3x gewonnen en ik 2x. Daar was ze dus ook goed in en dat terwijl we het nog nooit gespeels hadden. Ze heeft dus een goed geheugen. Vanavond samen ook nog gestoeid, ze was zo lief we hebben niet eens ruzie gehad (wat we normaal wel hebben, hahaha) Het was dus een heerlijk dagje.

Morgenochtend gaan we snel ff knutselen voor oma, daar had ze vanmiddag geen zin in. Hopelijk is ze dus optijd wakker, want we gaan op bezoek tussen 10 en 11 uur.

@Ukkie, Lekker hoor weekje weg. Waar gaan jullie ook alweer heen?? (zwangerschapsdementie, ik vergeet echt alles) Ik ga een maandag naar Lommerberger (limburg) met mijn beste vriendin en Lisa. Mannetje blijft thuis, kan hij mooi verder met klussen. Lisa is trouwens de nachtjes al aan het aftellen dat we weg gaan, ze heeft er super eel zin in. Hara koffer staat ook al helemaal klaar   alleen nog haar toilettasje.

Weer lekker wezen shoppen en goed geslaagt. Ik ook hoor heb eindelijk een winterjas die paste en waar ik nog iets in kan groeien. Wat een gedoe was dat zeg!!

@Pink, Zo das idd wel ver weg zeg 3 kwartier rijden. Dat zou ik ook niet gedaan hebben moet idd wel leuk blijven. Vind het ok erg raar, ze willen zo graag dat vrouwen eraan meedoen dan moeten ze het wel leuk houden.

Ik heb wel meegedaan aan MVM, bij mij werd het opgehaald. Das wel zo makkelijk. Bij Lisa heb ik toen ook meegedaan en zei dat doe ik nooit meer. Toch nu weer meegedaan, maar was blij dat het klaar was hoor. Vind het toch wel een gedoe!!

Doe je het wel rusitg aan??!!??

@Vs, Fijn weekend!!!

Goedemorgen!!!!!!!!!!!!

En een wel heel goede morgen, want wat hebben we heerlijk geslapen!!!!
Ons nieuwe bed slaapt heerlijk. En wat een ruimte! Zijn van 1.40 naar 1.60 breed gegaan. Echt een verschil.

Patricia, klinkt idd als een heerlijk dagje. Maar als je het mij vraagt is elke dag met je dochter (of zoon natuurlijk) een heerlijk dagje! Al kan een dagje zonder ook heerlijk zijn, ha ha! Hoe was het vanochtend in het ziekenhuis? Hoe reageerde Lisa?

Pink, ik heb niet aan MvM meegedaan. Heel slecht misschien, maar zag al dat gedoe niet zitten voor die paar plasjes (want werkte fultime). Misschien wel een slaap excuus, maar ja... verder durfde ik niet zo goed omdat ik de angst had dat het misschien wel mis zou gaan en dan zat ik daar met die emmers....Misschien een volgende keer? Als die er komt, want het doel van MvM is natuurlijk wel super.

Mier, vond het weer gezellig gisteren ;-) Allemaal aan de Buddypoke, ha ha!!!
Wat betreft de IUI... als je daar minder kans mee zou hebben, dan zouden ze die behandeling toch niet eens doen? Tuurlijk is het geen garantie, maar de zwemmers komen meteen op de goede plek op het juiste moment. Kan net even dat extra zetje zijn. Toch draaien mijn duimen ook voor een "natuurlijke" zwangerschap voor januari!

Ik heb vandaag niet zo'n zin in...huishouden. Blehhh terwijl het echt moet gebeuren.
Zo ook nog een wasje draaien, nog een vorige opruimen en strijken...en dan de rest nog. Gelukkig zijn we met zn 2tjes!

Liefs

Goedemiddag,

Zo Lisa heeft vannacht voor de 2de nacht heerlijk in de eigen bed geslapen. Ze is maar 1x wakker geweest omdat ze de deken kwijt was, die lag op de grond. We werden om 8uur wakker.

In het ziekenhuis was alles goed met mijn schoonmoeder. Ze zag er goed uit en was vrolijk. Als alles goed blijft gaan mag ze een vrijdag naar huis. Lisa vond het erg leuk om weer ff bij haar oma te zijn. Ze vond vooral de wond van de operatie erg interssant. Ze zat er haast in met haar neus, hahaha. Morgen gaat ze nog ff met haar papa langs en dan kan k ff de laatste dingen in pakken voor Landal.

Zat net ff te kijken wat te kopen voor sinterklaas voor Lisa. Word ook elk jaar moeilijker zeg, puffff. Denk dat het playmobil word (daar speelt ze graag mee)  en dan de grote villa. Die grote villa krijgt ze dan met kerst en met sinterklaas de meubeltjes die erin horen. Zat dus net een beetje te neuzen op het internet en heb een site gevonden waar je het online kan bestellen en dat scheelt ene hoop zeg met de bart smit!! Waar je bij bart smit 30 euro voor betaalt kost op die site 20 euro. Ga het dus maar via internet kopen allemaal.

@Anoek, Fijn dat je bed er is en dat het zo heerlijk slaapt. Zal idd best wel wat schelen ja van 140 naar 160, lijkt me heerlijk.

Het is idd meestal elke dag een feestje met je kind, maar als ze wat ouder worden is het soms ook weleens oorlog in huis. Zeker met zo'n driftkikker als Lisa kan zijn, hahaha.

@Met de rest ook alles goed??

Liefs xxx

Goedemorgen,

Waar zijn jullie allemaal??????????

Hier ook maar weinig te melden.Gisteravond uit eten geweest met mijn familie. Was erg gezellig. Benthe heeft het ook super gedaan. Ze was om 15 uur wakker geworden en we gingen rond 21 uur weg en ze heeft alleen op het laatst heel eventjes gehuild. Ze was ook zó moe, want ze had helemaal niet geslapen. We hadden de wagen bij ons, maar ze vond alles veel te interessant om te slapen, ha ha! Ze ahdden er ookeen kinderstoel en daar kon ze ook prima in zitten! Was echt trots opmn meissie.

Patricia, fijn dat je schoonmoeder zo goed opknapt! En dat Lisa ipv het eng te vinden lekker nieuwsgierig was! Mocht ik hier vandaag niet meer zijn (al betwijfel ik dat, ha ha), alvast heel veel plezier gewenst met je midweekje weg!

Nog geen idee wat we vandaag gaan doen. Benthe ligt net weer op bed en wij hangen in "huisteneu" op de bank, ha ha!

Liefs

hier ben ik!!

gisteren een erg drukke dag gehad!

ik was gisteren met 2 vriendinnen naar maastricht geweest! wel erg gezellig maar ook wel heel vermoeiend! was pas om 18:00 thuis en om 19:30 moesten we al op kraamvisite,dus dat was een beetje haasten! maar wel heel leuk hoor! wat was het een kleintje! echt zoooooo lief!!
had een heel leuk truitje met een broekje bij de h&m gekocht

xxx mier

Hallo,

Hier ook niet veel te melden. Behalve dan dat mijn mannetje vannacht vast heeft gezeten een paar uurtjes de eikel!!! Hij was met vrienden stappen en natuurlijk ook iets gedronken (niet veel, maar wel iets teveel). Is die ei vanmorgen naar Brielle gereden om zijn  maat naar huis te brengen. Er was algehele controle (ik had hem nog zo gewaarschuwd) en ja 3mannen in een grote dure auto worden altijd wel aangehouden. Nou hij moest blazen en het was net iets teveel. Dus meekomen naar het buro. Gelukkig alleen maar een bekeuring maar wel een rib uit mijn lijf zeg. Jemig ruim 200euro!! De volgende keer houd ik mooi zijn autosleutels thuis. Hij kon niet naar bed toen hij thuis kwam want hij zou eruit gaan met Lisa en ja als je om half 8 thuis kom is je docher alweer wakker. Ben mooi blijven liggen en kwam er pas om half 11 uit, heerlijk uitgeslapen dus. Nu ligt hij ff een uurtje, maar echt niet langer want zijn vader komt straks om weer te verfen hierzo. Wat zal die sagi zijn. Nou ja maling aan s'avonds een vent, s'ochtends een vent, hahaha

Ik ben trouwens gisteravond ook erg laat naar mijn bed gegaan. Kwam er om 12 uur achter dat ik nog ff wilde strijken. Ben dus aan de strijk geweest tot half 2, jaja ik spaar het altijd op. Heb daarna maar gelijk mijn koffer verder ingepakt en alles staat nu klaar. Alleen nog mijn pantoffels, make-up en wat speelgoed voor Lisa.We hebben er zo'n zin in, nog maar 1 nachtje slapen. Morgenochtend eerst ff snel mijn ID-kaart ophalen en dan kunnen we vertrekken. Op naar het zwembad!!!!

Lisa gaat vanmiddag nog ff met haar papa naar het ziekenhuis. Nog ff snel naar haar ommie toe. Dan kan ik vanmiddag nog ff naar mijn opa toe, om zijn gestreken kleren te brengen en te kijken hoe het met hem is.

Vanavond lekker proberen  om op tijd naar bed te gaan. Lisa de haren nog ff wassen voordat we gaan. Mannetje moet mij nog ff bikini klaar maken zal maar zeggen, dus nog genoeg te doen vanavond, hahaha.

@Anoek, Fijn dat het zo goed is gegaan met Benthe en het etentje.

@Mier, Gezellig druk dagje gehad dus. Doe je wel een beetje rustig aan dan vandaag??

Ik ga er weer vandoor misschien tot later. Fijne zondag allemaal!!!!
Liefs xxx

Terug
Bovenaan