WIEBELMEIDEN 9!!!!!

hahahahaha... mijn mannetje vindt ook dat ik achterlijke programma's kijk hoor Mier! Dus dan kan je je voorstellen welk commentaar hij tijdens "mijn" programma's geeft;-)
Hier zijn de discory-programma's ook favoriet, vooral Myth Busters, en dan van die wegmisbruikers-programma's en helemaal erg: The Simpsons...hahahahahaha

X

Hai!

Ik heb lekker gewinkeld zojuist! Voornamelijk dingen bij Hennes gekocht, truitjes, hemdjes enzo. Natuurlijk ben ik Lise dr badpak en de staafmixer vergeten, het zal niet...zw.dementie gaat maar langzaam weg .

Haha, mijn mannetje vindt voornamelijk formule1 - races kijken leuk. Verder kijkt hij weinig TV. De programma's die ik kijk vindt hij maar nix...af en toe kijkt hij mee uit "beleefdheid"...gheghe.

Mier, succes zometeen bij therapie, hoop dat het niet al te zeer doet en dat het (snel) werkt!

Lises worteltjes staan op: ben benieuwd wat ze ervan vindt. Zal er wel goed ingaan denk ik. Boontjes vond ze ook helemaal lekker, ze at gisteren gewoon meer dan 1 aardappel met boontjes. Zooooo veel!

Anoek, denk wel dat het de tandjes zijn hoor, bij Lise. Ze kauwt ook veel op dr vinger (nouja, eigenlijk op alles binnen handbereik). En rode wangen! Arm ding...

Hier ook een acrobaatje hoor. Ze hangt af en toe ondersteboven in de wipstoel als ze dr speeltje heeft laten vallen...

Ik ga gauw: ze ligt te zeuren, ff troosten...

Fijne avond!

Liefs, Ukkie26

Niet zoveel te vertellen, de spanning stijgt hier...... Terwijl het nog best wel lang duurt tot volgende week woensdag!!
Maar ja, ik mag niks doen en hang dus de hele dag maar en denk dus ook de hele dag!
Vannacht (gisteravond laat eigenlijk) in bed had ik ineens van die oprispingen en last van maagzuur, ik heb hier nog nooit eerder last van gehad en natuurlijk de eerste vraag: zou het een teken zijn?

Mier, hoe is de therapie gegaan?
Anoek, lekker uitzieken. Fijn dat het met Benthe alweer wat beter gaat.

Andere meiden, ik heb nog geen fut gehad om de rest van de berichtjes goed door te lezen. Ben erg met mezelf bezig en baal daar soms wel een beetje van. Maar serieus, dit is de spannendste periode tot nu toe. We zijn nog nooit zo dichtbij geweest......

Pink

zo ukkie je bent goed geslaagd dus,op een paar dingen na dan...

ik heb de 1e therapie weer achter de rug!
pijnlijk maar hij vond het wel veel beter als toen ik het de 1e x had,en dat is ook zo.
hij zei wel dat hij het een verschil voelde tussen links en rechts maar ja dat voel ik zelf ook! links is veel stijver als rechts,wel pijnlijk die massage maar goed als het nog beter genees is het helemaal niet erg!

gelukkig ben ik niet de enige dat de man vind dat we naar ,,gekke,, tv programma s kijken!

xxx mier

Hoihoi,

Gezellig geweest hier vandaag!

Wij willen we op wintersport. Ik denk in mrt een weekje. Met Viggo, heb geen oppas maar wil hem ook wel graag mee hoor! Ik denk dat we samen met vrienden gaan, die hebben ook 2 kleintjes. Ik heb nog nooit gelanglaufd,  maar lijkt me ook niet leuk. Doe mij mn board maar! Dagje sleeen is trouwens ook supergaaf. We hebben dat een keer gedaan, echt een route van 10 km ofzo, en hard....pffff vond het soms doodeng.

Huskysafari lijkt me ook zoooo gaaf Anoek! Die staat bij ons ook hoog op het verlanglijstje ;) Maar zal de 1e jaren wel nietmeer worden. Mijn gaafste vakante was rondreis door zuid-afrika  zooo mooi! Als Vviggo ouder is wil ik dar nogwel eens overdoen.

En wat betreft de tv. Mijn mannetje kijkt altijd wegmisbruikers en dat soort dingen. Volgens mij is dat er bijna elke dag wel op. verder kijkt ie gelukkig geen voetbal en veel dingen kijken we ook wel samen (beste idee van nl, de wereld draait door)   We zijn ook gek op cabaret. Zowel op tv als in het theater. Eind dec gaan we naar Youp van 't hek. Vorig jaar ook geweest en heb me echt bescheurt.

Ben nu trouwens ook alleen thuis, mannetje gaat morgen zeilen met vrienden en ze gingen vanavond al naar de boot. Morgen Viggo hele dag wegbrengen, want ik moet werken (we krijgen alle speelgoed voor sinterklaas binnen)

Mier, hoe was de training?

liefs Tara

pink dat snappen we helemaal hoor!!

volgende week woensdag? a s zondag toch? je heb zondags toch de tp gehad en dan toch 14 dagen later? of heb ik het nou zo mis?

xxx mier

we plaatsen net de berichtjes naast elkaar heen volgens mij!

oh leuk alle speelgoed weer beginnen,bij kruidvat beginnen de dikke magazines ook weer! staan trouwens weer hele leuke dingen in!!

gaaf zeg een rondreis door zuid-afrika! vet hoor!

xxx mier

Terug
Bovenaan