WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Pink, ik vind het ook een rotwoord. Hoe gaat het met je? Heb veel aan je moeten denken. Vind het zo ontzettend k#t dat dit jullie moet overkomen. Ik denk aan je. Dikke knuffel.

Verder heb ik even geen puf om een heel verhaal te schrijven. Heb nu weekend na 2 zware weken op mn werk. Mn senior had vakantie, dus ik deed zeg maar 2 functies in 1 in 4 dagen...pffff. Daarnaast wil ik ook zoveel mogelijk lekker genieten met mn mannetje. Denk dat jullie dat wel begrijpen.

Ik kom snel weer een heel verhaal posten.

Liefs

neeeeeeeeeeeee

o, Pink, wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie. Het klonk allemaal zo goed en dan dit....... k#t, k#t, k#t....

Kan me voorstellen dat je je enorm verradden voelt door je lichaam..

Lieve Pink, heel veel sterkte, zal een moeilijke tijd zijn en worden voor jullie.
Ik hoop dat het uit zichzelf mag komen..

Liefs Pippie, hele dikke knuffel...

Getver Pink,

wat een naar woord voor een miskraam. Bah. Ik hoop dat het vanzelf komt en dat je lichaam (snel) beseft dat je niet (meer) zwanger bent. Vind het zo ontzettend sneu voor jullie.

Sterkte. Liefs, Ukkie

Pink, ik denk aan je hoor!  Meerdere van ons gaan op dit  moment door een moeilijke tijd heen. Hopelijk kunnen we elkaar er een beetje doorheen helpen.

Als ik dat stukje zo las wat je had neergezet, dan was het niet zo zeer jou lichaam wat je voor de gek hielt, maar toch een foutje in de chromosomen van de embryo. Eerst nog wel verder gedeeld, maar daarna niet meer.  Hopelijk geeft je dat toch een beetje het gevoel dat het niet aan jou heeft gelegen en dat jouw lichaam juist goed zn werk heeft gedaan.

Blijft toch heeel vervelend dat jullie dit mee moeten maken, het was jullie zo gegund!

liefs Tara

Miertje, hoe gaat ie met jou?
Hoe is het nu met je gezicht? Vind je het prettig om weer wat aan het werk te zijn?
Heb je de gyn alweer gebeld, of moest je wachten tot december?

liefs Tara

Terug
Bovenaan