WIEBELMEIDEN 9!!!!!

vs fijn dat er alles goed uit zag,doe je het wel rustig aan voor de laatste weken!!

pink heel tegenstrijdig deze gevoelens!! wat een onzekerheid...
ik vind het heel moeilijk wat ik ervan moet vinden...
als de gyn heb gezegd dat er misschien toch nog een kansje bestaat dat er toch wel iets zit dan kan het natuurlijk nog wel zo zijn... moeilijk hoor!! ik hoop natuurlijk dat je wel bij de 10% zit! je had toch 6 weken geweest of 6 en een half?

anoek wij zijn ook het examen aan het kijken!!
wat heb je bij de eerste 5 vragen voor antwoorden??
1= nee
2= ja (denk dat het eigenlijk niet verplicht is maar wel verstandig) dus toch maar ja (twijfel)
3=A
4=ja
5=ja

we zullen zien hahaha!! ik had mijn theorie in 1x met 1 fout! dus hoop dat dit nu ook wel goed is...

xxx mier

oh pink toch!! als het niet goed is laat het dan idd heel snel weggaan...
bij mij werd het echt snel minder,al voor de mk...
ik vind het zooo sneu voor jullie! nog een halve week wachten voor duidelijkheid...

anoek ik was vandaag vrij,vandaag lekker thuis gebleven en heerlijk uitgeslapen!
wij hebben toch meer joh bij de kv als bij de etos

anoek wat was je uitslag van het rijexamen?
de 1e  5 waren hier dus goed,maar ben gezakt met 8 fouten  ach ja gelukkig is het niet voor het echie! ik heb gelukkig mijn rijbewijs al!

xxx mier

Hoi meiden,

Pink tjee wat een verhaal, kan me voorstellen dat je nu toch stiekum  wel wat hoop heb. Zal  hard  voor  je  gaan duimen!  maar als het niet zo is hoop ik dat de klachtjes snel weg zullen zijn, want dit is niks, anders weet je waarvoor je het doet, maar dit is heel oneerlijk.

Mier wat goed dat je weer wat meer gaat werken! Wel goed om jezelf blijven denken hoor en niet te snel willen!

Met mij gaat alles goed, was gister jarig! Was druk, maar wel gezellig!

Liefs bo

Hoi!

Mier, ook hier zijn we gezakt, ha ha ha! Ik heb het zelfs nog slechter gedaan dan jij, ik had 10 fouten.

Bo, gefeliciteerd met je verjaardag!

We zijn druk met het huishouden. Vanmiddag krijgen we bezoek, dus denk dat ik er vanavond pas weer ben.

Liefs Anoek

Hoi!

We stonden op pagina 2...oeps. Het is niet druk geweest hier...

Pink, wat zitten jullie in onzekerheid zeg, deze week. Ik wist het ook niet van die 10% en ook al zegt de gyn dat de kans klein is dat jullie daarbij horen, toch kan ik me heeeeeeel goed voorstellen dat je hoop hebt. Sterkte de komende paar zware dagen.

Mier en Anoek, foei. Gezakt , ook al was het een spelletje . Anoek, heb je een bekeuring gekregen van toen je laatst door rood reed? Of (nog) niets van gehoord?

Mier, KV heeft wel veel hoor, vind ik. Alleen tsja...bij Etos krijg je babyzegels, da's ook wel weer leuk... Ik kom eigenlijk bij beide wel regelmatig.

Bo, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Patricia, hoe is het met jou? Jullie hebben het ook niet makkelijk...sterkte.

Hier alles prima. Lekker weekend achter de rug, zometeen nog even fruit voor Lise voor de komende week maken, beetje opruimen en dan weer hup, de werkweek in.

Lise is nog steeds een supervrolijk meisje en wordt steeds bijdehandter. Nog geen tandjes, maar bijten...kan ze toch. Ze beet laatst zo een stuk van een banaan af...grappig gezicht hoor.

Ik ga nog even naar de mama's. Fijne avond allemaal!

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan