WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Willen jullie de topics SPANNING en VROEGE ECHO hier op het zwanger zijn forum eens lezen? Dit geeft mij toch weer een klein beetje hoop, waarschijnlijk onterecht. Dit is dus de 10% waar de gyn het over had waarom ik volgende week terug moet komen voor nog een laatste check.
We hadden woensdag besloten dat we ons hier niet gek door zouden laten maken en nu las ik gisteren deze topics en voelde ik de hoop toch weer een beetje groeien.......

Voel me ook nog steeds echt zwanger, da's nog het ergste..... Aan het begin van deze week trots voor de spiegel na het douchen, blij met alle veranderingen (zo snel al!) en nu voor de spiegel met het gevoel van: Doe maar normaal, alles graag weer in z'n gewone proporties!!!

Ik weet het even niet, zit een beetje in de ontkenningsfase en krijg toch weer wat hoop, wat eigenlijk denk ik wel onterecht is, is de teleurstelling woensdag nog groter...

Pink

Ohhh Pink, snap dat je je aan elk klein sprankeltje hoop vastklampt... IK wist dat niet van die 10%... Wat had de gyn dan gezegd?
Weet ook even niet zo goed wat ik hierop moet zeggen. Aan de ene kant hoop ik met je mee, aan de andere kant wil ik je weer behoeden voor een extra teleurstelling.. snap je wat ik bedoel.
Meid het zijn hoe dan ook verwarrende dagen nu voor jullie.

Miertje, hoe is het met jou? Weer gewerkt vandaag? Werk je inmiddels alweer volledig?
Wanneer zijn je wiebeldagen weer.

Hier alles ok. Mn auto is vandaag naar de garage geweest. Althans mn buurman heeft hem meegenomen naar zn werk (= monteur), dus scheelde wel wat in de centjes ;-) Nieuwe voorbanden en iets bij de as vervangen.. (homokineet met olie opgevuld, voor de kenner). Dus hij kan de winter prima in. Al zal ik nu de komende tijd meer met onze (1e) andere auto rijden. Die is groter en comfortabeler.
Dit weekend weinig op de agenda, Mn ouders komen zondag en voor de rest nog niks gepland.
Wat voor plannen hebben jullie?

Liefs

pink ik hoop het voor je! ik weet natuurlijk niet wat de gyn. precies heb gezegd....
nog lange dagen tot aan woensdag...

anoek je auto is weer winterklaar! daar hoef je je geen zorgen meer om te maken!
alhoewel je heb straks 2 auto s!

xxx mier

oh anoek en tara het gaat wel goed,van de week alweer 24 uur gewerkt 50% ziektewet,rest therapeutisch,dus 16 uur gewerkt,8 uur therapeutisch gewerkt en 8 uur ziektewet!
dus erg netjes zeg ik het zelf!
volgende week misschien 75% beter laten melden al hoef ik maar 50% volgende week!
wil de week erop als het allemaal nog steeds vooruit gaat weer voor 100% aan de slag gaan!

Pink, hoe is het nu met je? Ik kan heel goed begrijpen dat je hoopt dat je bij die 10% hoort (en ik denk dat iedereen  er hier heel hard voor duimt). Maar probeer er ook niet al je hoop op te zetten. Het kan tenslotte ook goed zijn dat een groot deel van de vrouwen die later toch wel zwanger bleken te zijn, toch wat minder ver waren dan ze dachten.
Het blijft ontzettend verrot dat je je zwanger voelt, maar dat waarschijnlijk niet bent.

Mier, zo dat begint er weer bijna als 100% werken uit te zien. Maar doe je wel rustig aan? Ik weet het....makkelijker gezegd dan gedaan.

vs

Ben gisteravond de hele avond misselijk geweest en vandaag al vanaf 11 uur vanmorgen. We gingen boodschappen doen (even een uitje voor mij, heb niet veel pijn vandaag) en ik werd echt kotsmisselijk in de winkel! Al die geuren, bah!! Thuis snel op de bank liggen, appeltje eten en toen zakte het wat af, later weer en vanmiddag eigenlijk de hele middag al zo'n misselijk gevoel. Merk wel dat het tijdelijk iets afzakt als ik wat eet, maar daarna komt het terug. Normaalgesproken weet je dat dit allemaal voor het goede doel is, en als ik nog geen echo had gehad was ik er ook heel blij mee geweest, je weet dan toch dat er iets gebeurt in je lichaam.
Ik ben er dus ook echt van overtuigd dat het vruchtzakje deze week niet is gestopt met groeien, maar gewoon lekker door is gegaan. Ik voel me bij de dag meer zwanger en ik kan wel zeggen dat het op dit moment heel erg frustrerend is!!!
De emoties beginnen nu ook wat meer te komen.

Mier, wat goed dat je al zo vaak aan het werk bent. Denk je wel om jezelf? Niet te snel willen he?

Liefs Pink

Hoi meiden,

Mier, dat schiet al lekker op dan met je uren? Wordt je nog steeds gebeld door de ARBO? Vandaag trouwens nog ff bij de KV geweest. De Etos had gisteravond echt helemaal niks aan potjes, dus ff naar de KV in de stad geweest en megaveel ingeslagen ;-) Moest je vandaag werken?

Pink, vervelend zeg dat je je zo ontzettend zwanger voelt. Dat maakt het er allemaal niet makkelijker op. Daardoor blijf je ook hoop houden denk ik, ook al zegt je verstand wellicht om dat niet te doen. We riepen altijd tijdens de wachtdagen dat ons lichaam ons voor de gek kon houden, maar dit is wel het toppunt. Hoop dat als je niet bij die 10% hoort, die kwaaltjes ook snel weggaan, zodat je het kan verwerken. Lijkt me nu nl erg moeilijk. Hoe groot is de kans eigenlijk dat je bij die 10% hoort. Wist de gyn zeker dat het leeg zal blijven of kon het nog wel iets worden?
Zoveel vragen.... hoop dat je het niet vervelend vind. Denken jullie al na over hoe nu verder of is dat iets waar je nu nog helemaal niet over na wilt denken?

Hier alles ok. Vandaag lekker in huis gerommeld, wasjes gedaan en nog even naar de stad geweest. Was wel grappig, kwam een oud-studiegenootje tegen in de stad. Hadden elkaar jaren niet gezien. Ze was ook helemaal verbaasd mij te zien. Zij kwam ook uit de plaats waar ik nu woon, maar zij wist totaal niet dat ik er nu woon, dus dan is het wel een verrassing om elkaar tegen te komen. Gaan binnenkort een keer wat afspreken. Echt leuk!

Voor de rest weinig te melden. Vanavond verkeersexamen doen op sbs6, ben benieuwd, ha ha!!

Liefs Anoek

Vanmiddag ook nog fijn even overgegeven, en daarbij heel hard gejankt, ^&%$#%##!!

De kans is heel klein dat we bij die 10% horen, dus daar moeten we ook niet vanuit gaan, doen we ook niet, maar dat ik me steeds meer zwanger voel maakt het er niet makkelijker op. Voor een eventuele volgende keer weet ik nu wel dat hoofdpijn niet automatisch bloed betekent, dus dat heb ik alvast geleerd. Normaal hoort hoofdpijn bij mij bij ongesteld worden/zijn, dus vorige week een keer hoofdpijn en toen dacht ik oh nee, geen bloed aub!! Maar hoofdpijn hoort dus nu bij ontzettend misselijk worden.

Geen idee hoe het verder gaat, hopen daar woensdag meer over te horen. Maar ik weet één ding nu wel: ik ga hier niet nog een paar weken op deze manier mee omlopen, steeds meer zwanger, steeds vaker en meer misselijk. Als er niks is, laat het dan alsjeblieft ook heel snel voorbij zijn........!!

Voel me echt heel verdrietig nu, we voelden ons zó intens gelukkig met dit vooruitzicht en nu is de droom alweer uitelkaar gespat....

Lief dat jullie zo met mij (ons) meeleven...

Liefs Pink

Terug
Bovenaan