WIEBELMEIDEN 9!!!!!

oh even snel

ik heb de 11e twinkel een berichtje terug gestuurd,omdat Iva weer thuis was en weer goed gaat,dus had om en nabij die datum een mail gehad,jullie waarschijnlijk niet omdat bijna iedereen zich zorgen maakt over twinkel,maar bij deze Iva is thuis en gaat goed!!

xxx mier

Mier, bedankt voor je berichtje! Fijn dat Iva weer thuis is. Was t met Twinkel zelf ook goed?

Pink, nog een paar dagen en dan eindelijk meer duidelijkheid...

Nog 3 dagen en dan komt mn mannetje weer thuis!

liefs Tara

Lieve Pink,

wat naar dat je je steeds meer zwanger begint te voelen met alle bijbehorende kwalen terwijl je weet dat het waarschijnlijk niet het geval is. Het lijkt me heel lastig om dan niet telkens meer hoop te krijgen dat jullie misschien dan toch wel bij die 10% horen. Ik hoop dat je woensdag niet weer een hele klap krijgt.

liefs
vs

Mier,

bedankt voor je berichtje dat Iva weer thuis is. Erg fijn om te horen.

Zozo, gezakt voor je rijexamen?!? Ik denk haast we allemaal zullen zakken als we opmoesten :). Er veranderen toch telkens weer wat regeltjes.

Trouwens voor de antm fans. De afleveringen die hier nu worden uitgezonden spelen in Amsterdam af. Erg grappig om te zien hoe bepaalde typische NL dingen belicht worden. Tyra mail zit bv in een delfstblauwe envelope met "Tyra post" erop en er is al geposeerd in klompen bij molens.

groetjes
vs

ik heb de mail van twinkel verwijderd dus kon niet meer terug kijken wanneer ze hem precies verstuurd had. er stond in ieder geval in dat ze weer thuis was en dat het goed gaat,over twinkel zelf weet ik niet.
als ik mail heb gehad en ik heb het gelezen dan verwijder ik het altijd meteen anders krijg ik zo n groot postvak...

tara eindelijk bijna je mannetje weer thuis! gaat het goed?

vs wat grappig van antm!!
ik heb trouwens je weblog bekeken!! wat gaaf zeg al die foto s! en een mooi huis hebben jullie!! ik vind dat je wel vaak gevaarlijk op de foto staat hoor (op van die rotsen en zo)
zijn jullie nog van plan om ooit naar nederland te komen of willen jullie daar blijven?

xxx mier

Hallo,

Ik ben er wer. Heb net bij de mama's gepost en een beetje uitgelegd waarom het van mijn kant uit een beetje rustig is geweest.

Pink, hoe voel je je nu? Hoelaat worden jullie woensdag verwacht?

Mier, Hoe is het met jou? Hebben jullie al een afspraak gemaakt in het zh?

x-vlinder

Hallo,

Nou mijn  moeder is net geweest en het is niet goed. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet. Ik probeer me eigen rustig te houden en dat moet ook natuurlijk voor Bambam en Lisa, maar het lukt niet echt. Ben echt geschrokken en zeker omdat ze me zou bellen en dus net voor mij neus stond. Wist het dus eigenlijk al want als het goed had geweest dan had ze het wel over de telefoon gedaan. Het enige wat ik nu kan is huilen, voel me zo intenst verdrietig. Eerst het slechte nieuws over mijn opa en nu mijn moedertje. Donderdag moet ze terug naar het ziekenhuis en dan horen we hoe of wat. Jullie zullen wel begrijpen dat ik er niet veel zal zijn de komende dagen, moet dit eerst ff een plekje gaan geven.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan