WIEBELMEIDEN 9!!!!!

wat een ellende bij iedereen zeg.......

patricia ik heb je net gesproken op msn maar nogmaals vind het zo k#t!

vlinder over 2 weken gaan we een afspraak maken! nog even geduld dus...

XXX mier

Hoi,

Wat een ellende treft iedereen toch...Vind het zo klote voor allemaal... moet wel zeggen dat ik mijn "ding" echt relatief gezien niet ernstig vind. Vaak maken anderen er meer van dan het is, ben het "gewend".... dat geldt niet voor een paar anderen hier. In zn algemeenheid; meiden ik denk aan jullie.

Patricia, wat een ontzettend klote nieuws zeg. Dat kon er ook nog wel bij...jeetje wat krijg jij het voor je kiezen. Natuurlijk moet je je rustig houden voor junior, maar hoe doe je dat in zo'n situatie. Denk dat dat heel moeilijk is. Ik heb je eerder verteld dat ik het zelfde heb meegemaakt met mijn moeder (2x), dus als je wilt praten... je weet me te vinden. Ik weet natuurlijk wat ze precies gevonden hebben en wat ze gaan doen, maar mn aanbod geldt hoe dan ook. Heel veel sterkte meid.

Pink, hoe voel je je nu? Worden de kwaaltjes nog steeds sterker of minder. Vind het zo klote voor jullie.

Vs, wat grappig van antm. Jullie lopen natuurlijk wel een seizoen voor of niet? Vanavond de finale Mier. Ben benieuwd wie er gaat winnen.... Ik ben er nog niet uit. Jij?
Vs, weblog?????? Zien!!!!!!!!!!!

Tara, fijn dat je mannetje bijna naar huis mag. Hoe gaat het met hem? Is ie erg ziek?

Hier alles ok. Mn senior is er weer, dus kan een aantal taken weer teruggeven aan haar en me weer richten op mn eigen werk. Nog ff 2 dagen aanpoten en dan heb ik 1,5 week vrij. Nou ja...aparte vakantie, zal emotioneel worden, maar moet wel zeggen dat ik er klaar voor ben. Als het afscheid maar voorbij is, want dat is het moeilijkste. Daarna kunnen we weer gaan aftellen!!
Met Benthe gaat het prima. Echt al staaltjes ondeugd, waar je dan boos om moet worden omdat het niet mag, maar ondertussen kan je je lachen bijna niet inhouden, zoals pruttelen en bellen blazen tijdens het eten...zucht...

Ga nog ff bij de mama's kijken.

Liefs

Hoi meiden,

Hier was ik ook nog even.
Vanmiddag ben ik samen met Iva en mijn moeder nog naar het dorp geweest.
Toch even eruit, daar knapt een mens van op zegt men.
Ik heb goed met haar gesproken, ook over de moeilijke dingen enigzins.
Het blijft toch lastig hoor.

In de winkels merkte ik dat het wat te druk voor me werd, dus toen zijn we weer huiswaarts gegaan. Ik heb nog even op bed gelegen en moeders heeft hier gekookt.
Wel lief dat iedereen voor ons klaar wil staan. Ik maak er dan ook maar gebruik van wanneer ik dat prettig vind.

Vanavond gaan we ook nog eventjes de deur uit naar een vriendin en dan lijkt het me wel weer goed geweest voor vandaag. Morgen weer een dag.

Veel liefs, Twinkel3

hey,

anoek ik weet al wie er gaat winnen! had het een aantal weken geleden al op internet gelezen!!
heb je weer lekker gewerkt vandaag?

twinkel lekker er even uitgeweest vanmiddag! goed hoor!!
ik hou ook echt niet van drukte dus kan me goed voorstellen dat je weer naar huis wilde!

ik ga even warme melk maken voor mijn anijsblokjes mmmmmmm

xxx mier

Ja dat heb je inderdaad verteld Mier. Wel beetje flauw hoor, want nu kunnen we niet meer samen gokken....

Heb idd lekker gewerkt vandaag, maar kan ook blij zijn als ik vakantie heb. ff bijtanken. Donderdag gaat Benthe wel naar het KDV en dan gaan mn man en ik samen even lekker de stad in (moeten een nieuwe koelkast, hoe romantisch..NOT) en even uitgebreid lunchen. Doen we ook wel met Benthe er bij, maar niet uitgebreid en nu kunnen we dan echt even lekker op ons gemak. Heb er wel zin in.

Heb jij gewerkt vandaag of was je vrij?
Msn doet echt raar, want krijg veel berichten weer terug.

Vs, heb je weblog bekeken. Ziet er mooi uit man! Heerlijk zo'n huis! Wat doen jullie eigenlijk voor werk?

Bijna tijd voor antm!

X

Jeetje Patricia, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik het vreselijk erg voor je vind........ Ik denk aan je!

Anoek, misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar ik lees over je vakantie. Gaan jullie ook nog weg? Ik hoop dat je straks lekker afleiding van je mooie meisje hebt, zodat de tijd heel snel zal gaan!!

Mier, over 2 weken een afspraak? Spannend hoor!! Eindelijk iets meer duidelijkheid over hoe en wat!

Twinkel, ik heb je terug gemaild!

VS, wat gek dat je in de VS tot het laatst moet werken!! Rustig aan hoor en aangeven wanneer het niet meer gaat lukken!

Hier nog steeds volop zwanger met de bijbehorende kwaaltjes. Vooral de jeuk (had ik volgens mij nog niks over gezegd) is om gek van te worden. De vrijdag voor de testdatum kreeg ik ineens bultjes van een ketting die ik altijd draag. Ik hoopte al dat het een teken zou zijn..... Vanaf die tijd steeds meer jeuk gekregen. Eerst aan de binnenkant van mijn (.)(.), breidde zich langzaam uit naar de hals, nu ook buik, rug, bovenarmen en bepaalde plaatsen op mijn benen. @#$^$##!!! Vooral 's avonds is het niet uit te houden. Ik gebruik mentholpoeder, dat verzacht de jeuk iets als ik 's avonds ga slapen.
Verder nog veel misselijk, erg moe en ga zo maar door, dingen waar ik normaalgesproken écht niet over zou klagen. En in alle zwangerschapsboeken staat dat als je misselijk bent, je zeker weet dat er iets gebeurt in je lichaam!! Ze kunnen wat mij betreft de pot op, mijn vertrouwen is wel een beetje weg.
Mocht ik weer zwanger worden, zal ik niet eerder 'gerust' zijn dan wanneer ik iets gezien heb op de echo, eerst zien dan geloven. Een positieve test zal niet meer het gelukzalige gevoel oproepen wat nu het geval was.

Woensdagochtend moeten we weer heen voor de laatste echo. Dan zal ook verder besproken worden hoe nu verder.

Pink

flauw he! ik heb het dit x niet echt super gevolgd! ach ja volgende x ga ik ook niet meer kijken wie er wint hoor maar gewoon volgen!
heb je een idee wie er gaat winnen?

msn deed idd raar,kreeg ook berichten terug!

en ik heb vandaag ook even gewerkt,moest van 16 tot 20 eigenlijk werken maar omdat er weinig vracht binnen was gekomen kon ik om 18 uur al naar huis dus kort dagje!

leuk een koelkast halen!! ach ja moet ook gebeuren! maar wel lekker even weg met je man en Benthe!

pink erg frustrerend die zwangerschapskwaaltjes!!  woensdagochtend meer duidelijkheid,al weet je bijna zeker dat het niet goed is....
trek je het nog een beetje?

ik ga over 2 weken bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak 1 dec. (indien het natuurlijk nog nodig is)

xxx mier

Hoi meiden!

Zoooo, het eerste werkdagje voor deze week zit er weer op. Lekker gewerkt (gelukkig). Het 4 dagen werken bevalt me wel goed. Als ik met Lise ben, en dan met name in het weekend als mn mannetje ook thuis is, wil ik wel minder werken maar als ik eenmaal aan het werk ben bevalt het prima.

Ook voor mij geldt (net als voor Anoek): ik kan eigenlijk niet minder dan 4 dagen in mn huidige functie. Dan moet ik taken laten vallen en dat wil ik niet. misschien over een paar jaartjes, als er ooit nog een ukkie mocht komen... zien we dan wel.

Patricia, jeetje, wat onwijs vervelend dat het niet goed is bij je moeder. Jij krijgt de laatste tijd wel veel slecht nieuws zeg, bah. Heel begrijpelijk dat je hier niet zoveel zult zijn. Probeer het een plekje te geven meid, sterkte. Knuffel voor jou.

Pink, wat balen dat je je nog o-zo-zwanger voelt. Lijkt me zo lastig, je weet dat de kans klein is dat het goed zit, maar je lijf houdt je voor de gek. Bah. Sterkte morgen en woensdag met de echo. Lijkt me geen lastige periode waardoor jullie nu gaan.

Mier, lekker, een kort dagje vandaag! Heerlijk! Gaat het weer steeds een beetje beter met je? Ik hoop zooooooo dat je niet de gyn hoeft te bellen over 2 weekjes, maar dat je een afspraak bij een verloskundige mag maken omdat je zwanger bent. Mn duimen draaien voor je (dat wist je wel, toch?!).

Met de rest van de meiden alles goed? Anoek, nog 1 dagje werken en dan vrij. Kan me voorstellen dat het dubbel voelt hoor. Lekker om vrij te zijn, maar ook weer niet...de reden is niet super. Denk aan je hoor!

Ik ga nog even naar de mama's en dan naar bed.

Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan