Jeetje Patricia, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik het vreselijk erg voor je vind........ Ik denk aan je!
Anoek, misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar ik lees over je vakantie. Gaan jullie ook nog weg? Ik hoop dat je straks lekker afleiding van je mooie meisje hebt, zodat de tijd heel snel zal gaan!!
Mier, over 2 weken een afspraak? Spannend hoor!! Eindelijk iets meer duidelijkheid over hoe en wat!
Twinkel, ik heb je terug gemaild!
VS, wat gek dat je in de VS tot het laatst moet werken!! Rustig aan hoor en aangeven wanneer het niet meer gaat lukken!
Hier nog steeds volop zwanger met de bijbehorende kwaaltjes. Vooral de jeuk (had ik volgens mij nog niks over gezegd) is om gek van te worden. De vrijdag voor de testdatum kreeg ik ineens bultjes van een ketting die ik altijd draag. Ik hoopte al dat het een teken zou zijn..... Vanaf die tijd steeds meer jeuk gekregen. Eerst aan de binnenkant van mijn (.)(.), breidde zich langzaam uit naar de hals, nu ook buik, rug, bovenarmen en bepaalde plaatsen op mijn benen. @#$^$##!!! Vooral 's avonds is het niet uit te houden. Ik gebruik mentholpoeder, dat verzacht de jeuk iets als ik 's avonds ga slapen.
Verder nog veel misselijk, erg moe en ga zo maar door, dingen waar ik normaalgesproken écht niet over zou klagen. En in alle zwangerschapsboeken staat dat als je misselijk bent, je zeker weet dat er iets gebeurt in je lichaam!! Ze kunnen wat mij betreft de pot op, mijn vertrouwen is wel een beetje weg.
Mocht ik weer zwanger worden, zal ik niet eerder 'gerust' zijn dan wanneer ik iets gezien heb op de echo, eerst zien dan geloven. Een positieve test zal niet meer het gelukzalige gevoel oproepen wat nu het geval was.
Woensdagochtend moeten we weer heen voor de laatste echo. Dan zal ook verder besproken worden hoe nu verder.
Pink