WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hoi meiden,

Patricia  aaah nee wat een slecht nieuws,  ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.

Pink sterkte morgen.

Mier ik hoop voor jou dat het niet nodig zal om over 2 weken de gyn te bellen

Anoek lekker dat jullie nog even vakantie hebben!

Liefs bo

Hallo!

Nog 1 dagje en dan vakantie!! Ook al is de aanleiding nou niet echt bepaald gezellig, toch kijk ik er naar uit om een paar dagen vrij te zijn. Merk wel dat het een hele omschakeling is weer werken. Daarna weer lekker fris van start!

Mier, ja echt flauw dat je gespiekt had;-) Had al wel zo'n idee dat Saleisha zou gaan winnen, maar ja op het laatst begin je dan toch weer te twijfelen, ha ha! Ja volgende keer "kijken" we weer samen!

Pink, kut dat de kwaaltjes maar niet afnemen. Morgen echo en dan weet je echt definitief hoe het er voor staat. Ook al weet je dat de kans klein is en reken je er niet op, door die uitspraak van 10% en je kwaaltjes kan ik me zo voorstellen dat je misschien toch nog een klein sprankeltje hoop hebt. Weet niet zo goed wat ik verder tegen je kan zeggen om je te steunen...wil je veel sterkte wensen. Dikke knuffel en ik denk aan je.

Nee, we gaan niet op vakantie hoor. Als ik meer dan 4 dagen vrij ben roep ik al dat ik vakantie heb, ha ha! Blijven lekker thuis. Ik zou op zich wel wegwillen hoor, maar mn mannetje is nu gewoon het liefste thuis, want thuis moet ie straks al lang genoeg missen.

Hier nog steeds alles ok! Weinig te melden. Lekker dagje op werk gehad. Morgen dus laatste dag en na mijn vakantie terug naar onze oorspronkelijke standplaats. Niet dat het voor mij veel uitmaakt qua reistijd, maar sommige collega's spreek je amper nog en dat vond ik wel jammer.

Zo nog ff mn schatjes in de tuin eten geven, Benthe laatste fles en dan weet ik het nog niet... komt er nog wat leuks op tv?
Mier, is je Wii Fit er al????? Ik had bij Bol een nieuw spelletje voor de DS gekocht, levertijd 2-3 werkdagen en is nu een week geleden. Op internet staat nu levertijd van 2-3 weken, echt balen...want zag hem afgelopen zaterdag in de winkel liggen, maar had al betaald....zucht....

Liefs

hey anoek,

ook al een ds? ik ook  wat voor kleur?
de wii fit  duurt nog een week!!! echt balen....
maar ja!!

pink nog 1 dagje,heel veel succes voor morgen... denk aan je!

xxx mier

Pink, wil je ook nog even veel sterkte voor morgen toewensen. Was ik net vergeten

Mier, wij hebben een zwarte. Hebben we samen gekocht, dus ja... mn mannetje wilde echt geen roze  En jij?
Hebben trouwens ook een Playstation (2), maar daar doe ik echt niks mee... zodra je op allerlei knopjes moet drukken, dan word het niks met mij, ha ha!

Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. Jullie zijn schatten!! Het gaat hier wel al iets beter, voel me eigen niet optimaal, maar wel beter.

Gister de extra echo gehad en de kleine Bambam doet het goed. Hij is helemaal niet te groot, maar ligt goed op schema werd er gezegt. Heb weer 2 mooie fototjes meegekregen. Lisa vond het ook weer erg leuk om haar broertje te zien. Vond het ook fijn om te horen dat hij niet groot is maar gewoon normaal!!

@Pink, Wil jou voor morgen heel veel sterkte wensen. Dikke knuf!!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan