WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Goedemorgen!

Ben al een uur wakker: Lise wilde niet meer slapen na de voeding van 6 uur. Normaal gaat ze altijd nog een uurtje of anderhalf slapen, maar als mama vrij is...ho maar. Ze ligt nu in de box te spelen. Stilletjes hoop ik dat ze zo toch nog eventjes naar bed gaat, dan ga ik ook nog even...

Lieve Pink, heel veel succes en sterkte vandaag! Zal erg spannend zijn allemaal!

Mier, lekker vrij vandaag? Woensdag is toch ook jouw vrije dag?

Ik ga even ontbijten. Tot later!

Liefs, Ukkie

hey ukkie,

net ofdat ze dat weet he!! hahaha! hoop dat ze nog even gaat slapen voor je!

ik ben vandaag vrij jamorgen werken,vrijdag vrij en zaterdag een dagje werken!

xxx mier

nou, ze   viel pas om kwart over 8 weer in slaap, dus ik ben niet meer in bed gegaan...ze was ook om kwart voor 9 alweer wkker dus echt de moeite was het toch niet geweest...

En nu...is ze ontzettend hangerig. nix is goed, ze is alleen stil als ik een boekje "voorlees". hopen dat ze na haat volgende slaapje weer meer zichzelf is...dan kom ik ook nog ergens aan toe...

heb je nog wat op de planning staan voor vandaag?ik wil naar de stad (als Lises humeur wat beter is): moet billendoekjes hebben en sint-cadeautjes...

weet jij hoe laat pink de echo heeft?

Joehoeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Ben wel zwanger!!!!!!!!!!!!!!!! In tegenstelling tot het compleet lege vruchtzakje vorige week was er nu duidelijk (nou ja, duidelijk?) een ieniemienie kindje te zien en we hebben het hartje zien kloppen!!!!!

Ben nu 7 weken 3 dagen, het kindje is 7 weken precies, dus alles is waarschijnlijk iets later op gang gekomen.

Wij wisten niet wat ons overkwam en nog steeds niet. Heb bijna last van mijn nek zovaak heb ik al met mijn hoofd geschud van ongeloof.

Ben zoooooo blij!!! En ook zoooo blij dat mijn lichaam me dus niet voor de gek heeft gehouden!!!!!!

Uitgerekende datum blijft staan op 5 juli, over 2 weken weer een echo, ben dan 9 weken en 3 dagen.

Pffffffffffff, wat een dag, moet het allemaal nog wel beseffen, we zijn echt heen en weer geslingerd de laatste tijd.

Liefs Pink

Joepie wow Pink wat een super nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben zo blij voor jullie

Laat de klachtjes nu maar komen je weet nu waar je het voor doet!

Kan me voorstellen dat je het haast niet kan geloven, maar het is echt zo je bent ZWANGER!!!!!!!

En nu echt lekker genieten!

Liefs bo

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Jippieieieieieieieie

Yoehoe! Pink......Fantastisch nieuws! Wat zullen jullie weer blij zijn. Ik spring hier al echt een gat in de lucht door je berichtje laat staan hoe jullie je moeten voelen.

Ik kan me voorstellen dat jullie van de ene emotie in de andere vallen.

Probeer er toch maar lekker van te genieten hoor.

x-vlinder

Kon me niet bedwingen en moest even komen spieken vanaf mn werk... alsof ik een voorgevoel had!

Pink wat een supersupersuper geweldig nieuws!!!!

HOOOEEEERRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAA

Geniet er van!!!!! Nu maakt het niet meer uit dat je kotsmisselijk bent en boven de plee hangt;-)

Dikke knuffel,
Anoek

Terug
Bovenaan