WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Mier, heel dubbel voor jou. Ik weet nog dat ik die 'laatste' keer ook het gevoel had dat het misschien spontaan nog zou lukken. Aan de andere kant kun je nu bellen en wordt er iets in werking gezet. Dat gaf mij in ieder geval wel het gevoel van: nu begint het echt allemaal!!
Ik hoop (en iedereen hier met mij) dat de MM voor jullie net zo succesvol zal zijn als voor de andere meiden hier. Weet dat ik veel aan je denk!

Anoek, hoe gaat het nu bij jullie? Ik hoop dat Benthe snel weer in haar gewone doen is, dat maakt het voor jou ook allemaal iets minder moeilijk. Denk aan je......

Ukkie, jij was er lekker vroeg bij! Mier dus nog vroeger, 5.50 uur, bah!

Ik zou vandaag voor het eerst weer werken, maar ja, mijn eierstok had daar nog geen zin in, ik hou het rustig. Gisteren een paar keer erg misselijk, was als de dood dat tijdens het overgeven er weer iets zou gebeuren. Heb een goede houding gevonden: op mijn knieeën, helemaal voorover gebogen met mijn hand tegen de eierstok gedrukt (net als bij het niezen). Dit verlicht de druk enigszins.
Woensdag officieel de laatste echo in Groningen, maar ik vraag toch of ze mij (vooral de eierstok dus) nog wel goed in de gaten willen houden.

Liefs Pink

Lieve Mier,

Wat ontzettend balen dat je ongi geworden bent. Had zo gehoopt dat het toch nog zonder de MM zou gaan lukken. Vandaag dus bellen voor een afspraak, hopelijk kan je snel terecht en is de 1ste behandeling gelijk geslaagt. Mijn duimen draaien voor je!!

Hoe is het met je oog?? Is het alweer wat minder??

Dikke xxx

bedankt voor jullie berichtjes!
het doet me zo goed dat jullie zo aan ons denken! bedankt voor de kaartjes ukkie en anoek!! echt heel attent! super!
net belde ik naar het ziekenhuis en was net te laat met bellen want je kan ze maar bereiken van 9 tot 12  morgen moet ik van 8 tot 13 werken dus kan ik ook niet bellen...vind het een beetje lastig om op me werk te bellen.
mijn oog is weer wat minder maar nog niet helemaal goed dus vanmiddag maar goed rust houden!

anoek ik denk ook aan jou hoor! ik was al naar bed gister!
en heb je nog voor de cam gezeten?

xxx mier

tara ik zit nu in ronde 25! veel he! kan me niet voorstellen dat dan alles goed is!
ik heb een kop en schotel van blond amsterdam gehad,chocoladeletters en handschoenen. dus weer lekker verwend

xxx mier

Hallo,

Miertje wat balen zeg . Ik kan me voorstellen dat je nog een laatste hoop had voordat jullie naar het zh gaan. Nu hopen dat je snel terecht kan. Kan je in de pauze morgen niet even bellen? Ik belde altijd snel in de pauze even. Zijn je collega's op de hoogte?
Stom dat ze maar een paar uurtjes bereikbaar zijn!

x-vlinder

Hey Mier,

Balen dat je het zkh niet meer kan bellen vandaag. Heb je nu op msn dus hebben het er al uitgebreid over gehad.

Maarre.... zit ik hier in mn laarzen en handschoenen doet mn cam het niet

Hier lijkt de rust wedergekeerd te zijn. Vannacht heeft ze doorgeslapen en werd om half 8 van mij wakker toen ik ging kijken. Flesje leeg en daarstraks ook boterham op en fles nagenoeg leeg. Op CB was alles goed. Benthe is erg vlot en dat maakt dat ze af en toe erg gefrustreerd kan zijn, omdat ze denkt meer te kunnen dan ze kan. Ze gaven aan dat dit een lastige fase is. Dus even doorbijten. Alles valt ook zo tegelijk nu. Tandjes hebben ze ook naar gekeken. Beneden nog weinig te zien, maar boven.... rood tandvlees.... ja daar had ik niet gekeken, ahha, want dacht dat altijd eerst onder doorkomt. Nou die eigenwijze drol van mij krijgt wrs eerst boven tandjes. Hopelijk duurt het niet lang meer. Zou wel fijn voor haar zijn.
Ze woog 8100 gram en was 70 cm. Niet veel gegroeid de afgelopen 1,5 maand.

Ik ga nog ff bij de mama's kijken!!

Liefs

Oh ja en meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Doet me goed. Geeft toch een klein beetje het gevoel dat ik er niet alleen voor sta. Gesprek op CB was ook heel fijn en ik voel me nu weer een stuk zekerder!! Thanks!!

xx

Lieve Mier,

Wat balen zeg dat je het ziekenhuis niet meer kon bereiken. Wat een rare tijden trouwens van 9 tot 12uur, dat is toch veels te weinig. Hopelijk kan je morgen ff de tijd vinden om te bellen op de zaak, anders duurt het nog een dag langer.

Je bent lekker verwend he door de sint, hahaha.

Doe je wel rustig aan??

Liefs xxx

Terug
Bovenaan