WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Lief Miertje,

graag gedaan hoor, de kaart. Kleine moeite en ik weet dat het je goed doet. Dus hup, TNT aan het werk!

Wat onwijs balen dat je het zkh maar tussen 9 en 12 kunt bellen, lijken wel ambtenaren (hihi, ik mag het zeggen). Kun je morgen niet even weg sneaken tijdens je werk? Is toch best belangrijk...en je baas weet er toch van (dacht ik?!). Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat je liever vanaf thuis bent, zijn niet de leukste telefoongesprekken...
Ik denk aan je hoor!

Pink, doe het maar rustig aan. Je lijf geeft wel aan wanneer je het weer trekt om te werken. Is ook niet nix wat er in je lijf gebeur(d)(t) (is) he...

Anoek, fijn dat Benthe weer de oude is. En eigenwijs ding: eerst boven de tandjes, en jij maar voelen, haha. Heb het gevoel dat Lise ook trouwens niet zo hard groeit nu hoor. We moeten begin jan. pas weer (dan is ze al 9 maanden)...ben benieuwd naar de stand dan!

Verder hier alles goed. Een BORING dag op werk achter de rug, workshop de hele dag. Ik heel actief voorbereid van het weekend, nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Nu zat ik me toch te vervelen!!! Ze gingen gewoon (bijna letterlijk) herhalen wat ik o-zo-actief had voorbereid...hmm. Morgen hopelijk weer een normalere dag. In ieder geval geen workshop, scheelt een hoop.

Ik ga nog ff langs de mama's.

Dikke knuffel, Ukkie

Hey mier,

Ronde 25 al, pffff.... echt véélste veel! Balen dat je morgen niet kan bellen. Kun je niet in je pauze even een blokje om, en dan bellen?

Wel leuke cadeautjes trouwens, ik vind blond ook leuk. Heb er zelf niks van, maar vind het wel heel leuk.

liefs Tara

...had het toch laatst over dat ik een turnpakje gekocht had via internet? Nou, hij past hoor. Wel een raar gezicht: heb 10 jaar geleden voor het laatst zo'n ding aangehad. heb er (natuurlijk!!!) wel een broekje bij...

het is er zoeentje...

.......ik kijk er natuurlijk niet zo bitcherig bij......en leg zonder moeite mn been in mn nek.....

ok, dat laatste is een geintje...

Meiden, ik VERVEEL me! Maar dat hadden jullie vast al gemerkt. Moet eigenlijk eten voor Lise maken voor morgen, maar ik doe het morgen wel. Foei Ukkie, foei.

x

iemand hier??? Verveel, verveel. Ik ben echt strontvervelend. Heb nu al medelijden met mn mannetje (komt zo thuis uit volleyballen). Ik ga 'm toch pesten...haha. Ben echt in een irritante bui, komt door die o-zo-boeiende workshop...

Nou, ik zal hier niet langer irritant doen.

Tot morgen, Mier, dikke knuffel voor jou!

Anne

Hihihi Ukkie, ik krijg helemaal goede zin van jou melige bui!

Wat een blits turnpakje trouwens. Ik heb vroeger ook op turnen gezeten hahahaha vond het vaak kei eng  en eindigde op wedstrijden altijd bij de laatste 5.

Hier gaat verder alles goed. Ik ga morgen ook weer eens sporten. Voor de 2e keer dus ben benieuwd.

x-vlinder

Mogguh!

Nou, nu is de meligheid wel weg hoor. Pfoe, wekker ging om 5:50 uur weer, is toch wel erg vroeg. Nu aan het ontbijten (bakje yoghurt, ik ben niet zo'n ontbijter), dan aankleden enzo, Lise drinken geven en hup - richting werk.

Vlinder, ik vind het turnen soms ook wel eng hoor. Vooral die ellendige evenwichtsbalk. Maar ach, het is voornamelijk erg gezellig en (geloof het of niet)...ik heb mn niveau van 10 jaar geleden al geëvenaard! Niet dat ik goed was/ben (helemaal niet eigenlijk) maar 't is wel grappig...

Ben wel benieuwd welke sport de andere meiden doen!

Ik ga snel door met mn ochtendritueel: anders moet ik zo haasten...

Fijne dag! Liefs, Ukkie

Terug
Bovenaan