WIEBELMEIDEN 9!!!!!

had ik een heel bericht getypt ! druk ik op de verkeerde knop verdorie!!!

ik wordt van de week wel verwend met de kaarten!! kreeg er vandaag weer 2 binnen!!echt zoooo lief ! echt top!! bedankt vlinder en twinkel!

wat zijn jullie toch schatten!

vandaag niet gebeld naar het ziekenhuis! het voelde een beetje ongemakkelijk op het werk!!
morgen ga ik ECHT bellen!

anoek dat is echt balen dat je cam kapot is! zat je helemaal klaar... doet die het niet!!
misschien een mms bericht sturen naar je mannetje! of heb je niet zo n luxe telefoon

ukkie wat een blitse turnpak! ik ben totaal geen turner! dat ken ik nou echt niet zoiets! ik ben meer van de ruigere sporten (snowboarden,voetbal,kickboxen) niet dat ik aan vooetbal of kickboxen doe hoor maar vind het wel mooie sporten! en zou dat best willen doen!

gister was ik er niet omdat ik het te druk had met mijn nintendo ds hahaha! mario bros hahaha! zooo leuk!

xxx mier

He Mier,

je wordt wel verwend zeg met al die kaarten. Ik denk dat we allemaal je willen steunen. Je zal het misschien niet geloven maar ik zat daarstraks ook al te kijken of ik achter je adres kon komen (internet werkt niet echt mee :()

K#t zeg dat je weer eens ongesteld bent geworden. Ik duim echt heel hard dat je dat in 2009 helemaal niet wordt! Hopelijk vind je morgen een goed moment om het ziekenhuis te bellen om de molen aan te zwaaien.

Hier gaat het wel redelijk. Het rommelt al erg met weeen  en  ik ben erg onrustig. Dus ik krijg het idee dat het niet al te lang meer gaat duren. Maar je zult zien dat ik dat over 5 weken nog schrijf, haha.

dikke knuffel
vs

MIertje,miertje wat word je toch verwend!! Nee kan niet mms-en. Mn tel kan dat wel geloof ik, maar mn mannetje heeft geenmobiele mee,mag niet nl.

Meiden, ik haak vanavond echt af. Vandaag weer voor het eerst gewerkt... Pfff beetje moeite met opstaan, ook hier gaat elke werkdag om5.45 de wekker. Retedruk op kantoor vanwege de verhuizing. Veel afspraken zijn niet nagekomen, bestellingen kwijt, noem het maar op... dus hoop geregel en uitzoekwerk... pff,plus morgen deadline, weet ik dus vandaag voor de beoordelingen 2008. Fijn.....Tot overmaat van ramp én s ochtends én s middags file, benthe op gehaald en was pas tegen 18 uur thuis. Dan nog koken en eten. Eigenlijk moest benthe in bad, maar kon de puf niet opbrengen, want heb ook nog eens migraine... dus maar even gewassen. Ze hield het vandaag wel vol, dus om half 7 de fles en om 19 uur op 1 oor. Kortom, ik ben kapot.....
Hoop dat alles goed met jullie gaat en ik morgen meer puf heb.

Liefs

vs spannend spannend!! had ik al geraden bij jou trouwens?? nou het wordt een meid!!
leuk dat je ook al mijn adres aan het zoeken was!

anoek ja dom dom dom van me! hahaha
ga maar effe rustig aan doen hoor! je heb een drukke dag achter de rug zie ik wel!

xxx mier

ik heb vanmorgen al gebeld voor een afspraak! ben een beetje teleurgesteld want we kunnen niet eerder als 6 januari komen... het betekend wel dat het voor mijn eisprong nog is maar weet niet ofdat ze dan gelijk er mee beginnen want een dag of   4 later is mijn eisprong al (hoe het er nu uitzie) zal erg balen zijn als er weer een maand verloren gaat!

xxx mier

Hoi!

6 januari pas?! Da's inderdaad nog wel even wachten. Ik kan me voorstellen dat elke dag wachten nu te lang is. Maar je weet dus niet of ze direct gaan beginnen? Hmm....

Wat doen ze eigenlijk precies met IUI, weet je dat?

Lekker vrij vandaag? Ikke wel, heerlijk!

Liefs, Ukkie

Hoi Mier,

Das idd erg vervelend dat je pas 6 januari terecht kan. Kan me voorstellen dat je hier goed van baald. Hopelijk kunnen ze dan wel gelijk beginnen en hoef je niet een maand langer te wachten.

Heb jullie trouwens een mail gestuurd met de foto's van onze babykamer. Hij is nog niet helemaal klaar, maar kon niet wachten met versturen, hahaha.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan